Nie chcę męczyć Diesla na niskich obrotach. Debil, woli benzyniaka...
Stek bzdur i pomiary według komputera pokładowego. A co to jest tunel za TIR'em to on też nie wie.
- Tak wolę benzyniaka, często zmieniam auta,
- Koło dwumasowe m.in. nie wytrzyma zbyt mocnego eco
- Staruję w ecorajdach i pomiar na tankowaniu do obicia jest najmniej miarodajną metodą (przekłamanie komputera wynosi max do 0.2)
- druga cześć filmu pokazuje jak wzrosło zużycie bez tunelu
Ktoś tam wyżej, nie ma czegoś takiego jak porcja paliwa. Jest czas otwarcia wtrysku przy danym ciśnieniu paliwa,
to tak w uproszczeniu jakbys nie zrozumial
Nic nie pokazuje. Akurat benzyna jest męczona przy 2000 obr/min. Nie obecne Diesle. Dwumasa nie ma nic wspólnego z jazdą ekonomiczną, nawet tego nie rozumiesz. Dwumasa dostaje w tyłek właśnie wtedy, kiedy się jeździ dynamicznie, z częstą zmianą biegów.
Ktoś tam wyżej, nie ma czegoś takiego jak porcja paliwa. Jest czas otwarcia wtrysku przy danym ciśnieniu paliwa, z danym kątem zapłonu, odczytem z MAF, TPS, KS, Lambdy. To tak w uproszczeniu. To wszystko jest przeliczane, uśredniane i do kitu takie pomiary.
menelreoot, szczerze Ci powiem, że wydaje mi się bez sensu. Według mnie diesel swoje zadanie spełnia dopiero gdy się rozgrzeje, a niestety diesla nie rozgrzejesz w drodze do sklepu (5 minut). Lepiej chyba byłoby kupić jakąś benzynę wolnossącą lub hulajnogę
Kupuj DPF od razu na zapas.
W uproszczeniu i to tak głupim to ty pisałeś. A teraz kota ogonem obracasz? Jeszcze dodajesz jakieś constans, byle wzniesienie się zmienia...