18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach

Latający magazynier

Michael_Myers • 2014-12-07, 01:22
4713
Pech to pech :lodowka:

jak był to Święty Mikołaj ma kose w plecy :mikolaj:
Areczos • 2014-12-07, 01:30  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (65 piw)
Hehehe nie dość,że zaj***ł kombosa to jeszcze musi zapłacić
Ps.Kuźwa za każdym razem jak przewijam to jebie co raz bardziej

Wzór chemiczny

Ru...........tQ • 2013-11-06, 14:17
4477
A czy Ty znasz wzór chemiczny kwarcu?
Zajebiście się wybronił :ok:

~zsakuł • 2013-11-06, 14:29  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (526 piw)
nawet Sznuk jebnął w stół, zajebisty program

Wypad Tico na zakupy do Tesco

tomus7856 • 2012-10-20, 11:13
4439
Przejażdżka samochodem do Tesco :mrgreen:
Martinezd • 2012-10-20, 11:22  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (216 piw)
Nie wiem... czy wystawić piwo... z jednej strony fajna zabawa... a z drugiej jakby tak komu krzywde zrobili... wtedy by było piwo napewno..

Lodziary

WhiteRabbit88 • 2013-06-09, 16:11
4404
Tak muslimki jedzą lody. W tle niebanalne komentarze :-)
Pater patriae • 2013-06-09, 16:23  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (396 piw)
Piwo za rzetelny i prawdziwy komentarz. Koleś mówi jak jest.

Niemka przeciwstawia się islamowi

sauerps • 2013-06-02, 02:51
4219
Jak w tytule.. jedna odważna babeczka z Frankfurtu wk***iła się i powiedziała co myśli. Oglądajcie i uczcie się, bo te ch*je są coraz bliżej
corey • 2013-06-02, 03:17  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (424 piw)
No i jestem za Niemką. Dziadek się w grobie k***a przewraca...

Uliczna magia

Prezioo • 2013-03-08, 23:49
4173
Prezent dla bezdomnego :ok:

kanal YT
Duszek Okruszek • 2013-03-09, 00:03  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (222 piw)
Ehh lubię takie akcje, nie zastanawiam się czy ustawione czy nie, po prostu przywraca mi to wiarę w ludzi.

Taylor Swift

Corn • 2013-02-23, 10:43
4112
Wersja prawdziwa :amused:
JesseJames • 2013-02-23, 11:06  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (133 piw)
rozj***lo mnie

podanie mewom środka przeczyszczającego

Griszon • 2012-07-21, 09:38
4105
niezłe bombardowanie :lol:
~Bambi~ • 2012-07-21, 09:44  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (156 piw)
To jest trolling w pozytywnym znaczeniu :amused:

Uczynny drwal

CrazyEdek • 2014-07-06, 21:55
4076
Na ratunek niedźwiedziowi.

PANxxxBDSM • 2014-07-06, 22:08  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (70 piw)
Dobrze, że są jeszcze na świecie ludzie, którzy pomagają zwierzętom :) Piwko !!!

Tak się zmiata śmieci w Polsce!

maciek2561 • 2013-02-07, 08:57
4072
ŚMIEĆ !!!! - Którego złapano podczas włamania do sklepu komputerowego w maju 2012, postanowił w listopadzie 2012 wziąć drugiego ŚMIECIA !!! i zastraszyć pracowników w/w sklepu, zapewniając ich o totalnej demolce sklepu i dojechaniu pracowników..... co z tego wynikło...??
kubaiks • 2013-02-07, 09:10  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (409 piw)
Wielkie brawo i wielka krata browarów dla tego Pana!
X