topic

Uliczna magia

Prezioo • 2013-03-08, 23:49
Prezent dla bezdomnego :ok:

kanal YT

Stehlen

2013-03-08, 23:57
Podeślij ktoś kanał jego na youtube. ;p

Robajson

2013-03-08, 23:58
k***a.Zajebiście pozytywny filmik.
Browar leci :ok:

haras1991

2013-03-09, 00:00
Z góry proponuję zrobienie zbiorczego ;) Pozytywny filmik

Pfciuki

2013-03-09, 00:01
Cud! Jezus z Nazaretu! Kawę w miedziaki zamienił.

Duszek Okruszek

2013-03-09, 00:03
Ehh lubię takie akcje, nie zastanawiam się czy ustawione czy nie, po prostu przywraca mi to wiarę w ludzi.

cZoko229

2013-03-09, 00:04
Co to za muzyczka? Filmik zajebisty!

RapPanaJapy

2013-03-09, 00:05
Spoko, wreszcie ktoś nie karze biedakowi tańczyć do debilnych piosenek a robi coś konkretnego

mmajekck

2013-03-09, 00:10
Wielkie pozdrowki dla obu Panow !

k181c

2013-03-09, 00:10
rzeczywiscie sadystyczne w h*j... do p*zdy z tym portalem wpie**olcie jeszcze kucyki ponny i mozna sie zesrac tęczą

Ji^HaD

2013-03-09, 00:11
takim ludziom powinno sie pomagac bo wiekszosc nie ze swojej winy wyladowala jak wyladowala, a nie pomniki k***a stawiac krzyz i mogiłe na wawelu ptakowi ktory powinien latac a jednak jebnal o ziemie .

QKLUX

2013-03-09, 00:12
Szacun!

Smark zaimponował biedakowi, kubek "Chińczykami" (małe, żółte i gówno warte) zapełnił, przebił kubek coby kawka wypłynęła dołem a ten biedak cieszy się jakby mu kto w kieszeń nasmarkał.
Chciałbym zobaczyć jego minę za 5 minut, jak się okaże że ten kubek kasy to 1,50

Browar dla gimbusa-magika, pomysł i wykonanie super.
TO JEST PRAWDZIWY SADISTIC !!!

cornishon69

2013-03-09, 00:13
A ja zostanę przy swoim zdaniu że pijaczków nie należy sponsorować (patrz przykład "bezdomny jasiu")