18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

BardzoMałyWacek M6 cabrio

~McSadol • 2023-06-05, 10:06
jednak marka zobowiązuje ....


willoo

2023-06-06, 01:37
buddyb napisał/a:

Różni to sa kierujacy innych marek.. kierowcy bmw to debile.



Dobra, nie pie**ol farmazoniarzu. Sam mam e90 i jestem miłym, uprzejmym kierowcą. Nigdy nie odpie**alam. Nie daje w p*zdę na zimnym, nie lecę bokiem na rondach ani k***a nie dach*je na ulicy. Jak ktoś wpuści, to zawsze podziękuję awarią i pomacham ręką. Używam kierunków i prędkość przekraczam max o 10 km/h.

CriSStopher napisał/a:

Pozdrawiam serdecznie kierowców BMW



no siema

Policeman

2023-06-06, 11:03
buddyb napisał/a:

sa kierujacy innych marek.. kierowcy bmw to