18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Bardzo to nieprzyjemna sprawa...

Halman • 2019-06-22, 21:48

...kiedy wszystkie kichy masz na wierzchu...

Roccoxxx

2019-06-23, 01:22
Na człowieka to kul nie żałują, egzekucja to 10 kul w głowe. A koniowi jednej kuli żałują, sk***esyny.

KKuubbaa

2019-06-23, 09:53
Roccoxxx napisał/a:

Na człowieka to kul nie żałują, egzekucja to 10 kul w głowe. A koniowi jednej kuli żałują, sk***esyny.



A myślisz, że chociaż 1 osoba tam miała przy sobie broń?

nostres

2019-06-23, 11:00
Nie znam się, więc się wypowiem. Moim zdaniem ci ludzie chcieli pomóc, ale że nie bardzo wiedzieli jak, to wyszło jak na załączonym filmie. Koń zrzucił balast, ale to mu nie pomogło

ws...........dy

2019-06-23, 11:23
Jak mogli zrobić coś tak strasznego konikowi. :mrgreen:

Hyyc

2019-06-23, 12:21
Loaloa napisał/a:

Ale śmiesznie kopytkował. Dobrze mu tak, głupiemu kuniowi. A sadolowi obrońcy zwierzątek japy w kubeł, przecież to jest zajebisty materiał.



Widocznie k***o głupia nigdy nie miałeś zwierzaka

Pawlogen

2019-06-23, 18:01
Nie umieli go Odj***ć?

rafal.szejny

2019-06-23, 20:44
Teraz taki odciazany bedzie faworytem w wyscigach

pi...........ta

2019-06-23, 23:25