18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Awaria?

~Velture • 2019-10-17, 00:59
No ciekawe jak do tego doszło? Cóż mogło być tego przyczyną? Co się takiego wydarzyło, że się zdarzyło?

To pozostanie zagadką... do drugiego ujęcia :szydera:


dudidudi

2019-10-17, 17:48
łoo, babka juz nie wstała raczej

radek225

2019-10-17, 18:02
Takafura napisał/a:

Faktycznie, pomyliłem się z oceną kto i w którym pojeździe bawił sie komórą. Jak dobrze że na forum są nieomylni i wszystkowiedzący.



Bałwanie, nawet za oknem widać, jak otoczenie się zmienia, co wskazuje na to, że tramwaj z babą się porusza, a nie stoi.

orwell14

2019-10-17, 19:41
radek225 napisał/a:

Policja powinna być na to tak samo cięta, jak na najebańców na drogach. Mandat z najwyższej półki, a przy recydywie zabrane prawko na 3 miesiące



Rozkminiałem to własnie wczoraj, bo sam jestem kierowcą w pracy i stwierdziłem, że nie ma na to jakiejś innej skutecznej metody poza obserwacją. Chyba Google kilka miesięcy temu chciało się za to wziąć od strony lokalizacji, ale obecnie technologia nie pozwala. GPS to wskazanie +/- 10 m, a tu potrzeba co najmniej 20-krotnie większej precyzji, bo ile dzieli pasażera od kierowcy, około 0.5m? A w takiej Multipli to z 25 cm :D .

Takafura

2019-10-17, 23:38
radek225 napisał/a:

Bałwanie, nawet za oknem widać, jak otoczenie się zmienia, co wskazuje na to, że tramwaj z babą się porusza, a nie stoi.


Pewnie bym to wychwycił za pierwszym razem gdybym filmiku nie oglądał na smartfonie w pracy. Ale cieszę się że tyle osób dowartościowałem. Mam tylko cichą nadzieję że się jednak nie brandzlowałeś pisząc swój post bo jakieś niezdrowe poniecenie z niego wyziera...

dżuma

2019-10-18, 11:42
Uderzenie spowodowało uwolnienie się dużej ilości owadów. Serio, widać to na drugim ujęciu. Wiem, bo jestem ekspertę

DHLPIZDACWEL

2019-10-20, 08:02
radek225 napisał/a: