Tak tylko komunikuję, że ten nius świeży raczej nie jest
Miałem przyjemność prowadzenia bolidu ferrari f1
słaby skręt ma
Jak się dobrze przyjżeć to widać że już w 3 sekundzie koła bolidu sa zablokowane. Kierowca próbował chamować .
Jak się dobrze przyjżeć to widać że już w 3 sekundzie koła bolidu sa zablokowane. Kierowca próbował chamować .
Anti-stall mu się włączył i już próbe hamowania mógł sobie na dobrą sprawe w dupe wsadzić. Nie rozumiem tylko jakim prawem ten mechanik sie znalazł na torze
Ja pie**olę, to już moja ciężarówka ma dużo mniejszy promień skrętu. Serio. Ja bym na tym zakręcie pie**olnął obera* razem z naczepą. I to ma być królowa motorsportu i szczyt techniki, gdzie pracownicy NASA i innych agencji kosmicznych tylko siedzą i kiwają głową z niedowierzaniem?
* Zrobić obera to zrobić bardzo ciasny nawrót ciągnikiem siodłowym wraz z naczepą, i pojechać w przeciwnym kierunku z którego się nadjechało. Bez naczepy sam ciągnik siodłowy zachowuje się jak samochód osobowy typu Van, bus albo SUV, i do wykonania nawrotu można wykorzystać infrastrukturę miejską.
Kierowcy ciężarówek mają średnie IQ dużo mniejsze niż średnia społeczna. Kolejny doskonały przykład.
Kierowcy ciężarówek mają średnie IQ dużo mniejsze niż średnia społeczna. Kolejny doskonały przykład.
Czyli to jest mechanik LVL Pro, z Le Mans: