18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Komunikat serwera

Sz...........an • 2013-07-09, 17:31
Ponoć my Polacy jesteśmy bardzo nietolerancyjni :)



Nie było na pewno bo moje własne.


P.S. Zaznaczam, że to niemiecki serwer :)

platini1

2013-07-10, 18:29
Mnie nigdy nie wywalili z serwera za bycie Polakiem w BF 3, a gram tylko na niemieckich serwerach, bo na naszych własnych, albo jest totalny rozpie**ol i zero taktyki, albo płaczki, albo to i to naraz. Biegam dumnie z polską nazwą i dobrze się z tym czuję, gram w BF'a 3 od kilkunastu miesięcy i tylko dwa razy napisałem coś na czacie głównym, bo jakiś nasz rodak usilnie próbował ze mną porozmawiać. Oczywiście raz jakiś Niemiec z nickiem pokroju "Pr0Killer" czy czegoś w tym rodzaju nazwał mnie cheaterem, tylko dlatego, że zabiłem go zachodząc od boku, myślę, że to problem ogólnoświatowy, nie tylko Polski. U nas dzieci się zleciały do tych gier, głównie dzięki Rock'owi, Rojo i tak dalej, polecam obejrzeć jakiś ich materiał, gdzie za każdym z nich biega po pięciu medyków i rzuca non stop apteczki pisząc na czacie "czesc rojo czesc rok".

Sick_Stick

2013-07-10, 18:38
DUST DEVIL napisał/a:

Na dodatek te nicki z końcówką PL... po co to komu?



Bo k***a mam do tego prawo :!:

oc...........an

2013-07-10, 18:58
@Sick_Stick no i robisz wiochę -_- Wstawianie swojej narodowości do nicku to głupota, gówno kogo obchodzi jakiej jesteś narodowości, ale jak zrobisz coś źle to od razu zapamiętają, że to wina "polaczka" i tylko pogorszy się opinia... Tak działa nasze społeczeństwo, że wszystko co złe staramy się przypisywać narodowości lub etniczności.

lansnaskary

2013-07-10, 19:26
teraz to nawet w lolu ktoś z drużyny, czy to polak(zdarza się, że i polacy piszą to samo takich to zapie**olić) czy i nie polak pisze na czacie fucking pl, fuck you pl, etc. renoma zapracowana przez j***ne gimby, ot co. gg

mp_toujane

2013-07-10, 20:13