18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Fuck you

krajsik • 2020-04-25, 10:38
Facet udziela porad sympatykom teorii spiskowych związanych z koronawirusem.


Obejszłem_system

2020-04-26, 21:26
111

m1t napisał/a:

Widzę,że wierzysz w to,że po kwarantannie wszystko wróci do normy.Otórz nie,nie wróci co zapowiedział Morawiecki "nowa normalność".
Jak nie kwestionuje istnienia wirusa tylko plandemi.
Wysyłam jeszcze raz.Na prawdę myślisz,że 1mln przypadków śmiertelnych na 7,2mld ludzi to stan pandemii?
Zdajesz sobie sprawę ile ludzi umiera dzienne na świecie z powodu innych chorób?
A pamiętasz świńską grypę z 2009?
Dziennie w Polsce ginie około 1200 ludzi. W ciągu 50 dni zmarło mniej więcej 70 000. Do tego grona zaliczanych jest 500 osób u których NIEPRECYZYJNY W 80% test na koronawirusa dał pozytywny wynik. ZAPEWNE 10, a może więcej % z tych 70 tyś. było też chorych na grypę! (co daje 7 tyś.) CZY KTOŚ OGŁOSIŁ PANDEMIĘ GRYPY, A ZMARŁYCH ZALICZYŁ DO GRONA UŚMIERCONYCH PRZEZ GRYPĘ?!!!



Ale tu chodzi o rozpatrywanie śmierci w bardzo krótkim czasie. Współczynnik umieralności przy grypie to 0,01 przy covidzie szacowany na razie miedzy 1 a 2% Chyba dostrzegasz różnice.
I poraz kolejny pytam. Czy naprawde uwazasz ze to jakis przebiegly plan i caly swiat zmowil sie ? Jaki jest ten plan...powedz mi. zeby zrujnowac godpodarke swiatowa...kto decyduje i czemu wszyscy na to zgodnie przystali. Czlowieku w europie nie moga sie dogadac od zawsze ciagle spory itd itd a teraz nagle sie dogadali i pandemia nas oszukuja? stary przestan wchodzic na nie te strony wyjdz na swierze powietrze i ochlon bo cie wygrzalo ostro

T0B1

2020-04-26, 21:38
m1t napisał/a:

Widzę,że wierzysz w to,że po kwarantannie wszystko wróci do normy.Otórz nie,nie wróci co zapowiedział Morawiecki "nowa normalność".
Jak nie kwestionuje istnienia wirusa tylko plandemi.
Wysyłam jeszcze raz.Na prawdę myślisz,że 1mln przypadków śmiertelnych na 7,2mld ludzi to stan pandemii?
Zdajesz sobie sprawę ile ludzi umiera dzienne na świecie z powodu innych chorób?
A pamiętasz świńską grypę z 2009?
Dziennie w Polsce ginie około 1200 ludzi. W ciągu 50 dni zmarło mniej więcej 70 000. Do tego grona zaliczanych jest 500 osób u których NIEPRECYZYJNY W 80% test na koronawirusa dał pozytywny wynik. ZAPEWNE 10, a może więcej % z tych 70 tyś. było też chorych na grypę! (co daje 7 tyś.) CZY KTOŚ OGŁOSIŁ PANDEMIĘ GRYPY, A ZMARŁYCH ZALICZYŁ DO GRONA UŚMIERCONYCH PRZEZ GRYPĘ?!!!



1. Nie chcę mi się szukać wypowiedzi Matiego, ale mówił mniej więcej tyle, że obecny stan nie skończy się za tydzień czy za miesiąc, a znacznie dłużej. Według Szumowskiego wszystko potrwa tak długo, aż upowszechni się szczepienie przeciw wirusowi SARS-CoV-2, wspominał, że może to potrwać nawet 2 lata. Absurdem jest traktowanie tej wypowiedzi jako proroctwa nowego świata po zakończeniu się pandemii, w którym... no właśnie nie wiem co by się miało zmienić, zaczipują nas?*

2. Wycinek definicji słowa pandemia według WHO:
https://www.who.int/csr/disease/swineflu/frequently_asked_questions/pandemic/en/ napisał/a:

A pandemic is the worldwide spread of a new disease.


W obecnej definicji nie ma natomiast nigdzie wzmianki o śmiertelności. Tak czy inaczej - czy boli Cię, że świat po prostu w porę zareagował? Tak - przypadków jest "tylko" 2 mln, ale gdyby nie lockdown to pewnie byłoby z 5 - 10 razy więcej. Do końca wakacji zainfekowani pewnie byliby wszyscy (w sensie chorzy lub po chorobie). Jeśli pandemii według Ciebie nie ma to tylko dlatego, że świat po prostu do niej nie dopuścił (ja natomiast twierdzę, że w porę zareagował).

3. Cóż, tak jak z reguły wkurza mnie powiedzenie "demokracja to tyrania większości", tak teraz mi ono odpowiada - jeśli uważasz, że te 100.000 - 200.000 osób, które zginęłyby przez koronawirusa nie są wartę tego lockdownu - Twoja sprawa (opieram się tu na zaniżonej statystyce 0.25% - 0.5% śmiertelności, szacunki są oczywiście znacznie wyższe, no ale załóżmy, że specjalnie zawyżają). Rząd naszego, jak i nie tylko naszego kraju, postawił sobie za cel ochronę życia i zdrowia obywateli. Tak więc albo hejtuj demokrację, albo pogódź się ze sposobem jej działania :)

* tutaj chciałbym nadmieni, że:
- nie jestem zwolennikiem PiSu
- co prawda nie jestem przeciwnikiem szczepionek (trochę się o nich naczytałem, sam się szczepiłem i szczerze to śmiać mi się chce jak słyszę te wszystkie teorie spiskowe wyssane z dupy jakoby szczepionki powodowały zespół Downa, obniżały odporność na inne choroby czy kontrolowały nasze umysły), ale jestem w stanie przyjąć argument "ja się nie chce szczepić"
- wypowiedź Szumowskiego o 2 latach zanim to się skończy traktuje jako wyssaną z palca
- i pewnie innych rzeczy mógłbym tu jeszcze zarzucić obecnemu rządowi, ale tyle wystarczy

tycho

2020-04-27, 07:41
TOB1 Poniżej zamieszczam dla ciebe ciekawy artykół oparty o ksiażki medyczne, jesteś zmanipowanym debilem szczycącym się jakąś pseudo wiedzą pogódź się z tym.
Na bibliotecznej półce znalazłem zakurzoną, wydaną w1980 roku, książkę: „Wirusologia lekarska – podręcznik dla studentów medycyny” pod red. Leona Jabłońskiego. Profesor Jabłoński był jednym z najwybitniejszych epidemiologów i wirusologów. Działał w czasach, kiedy medycyna w naszym kraju nie uległa jeszcze komercjalizacji. Otwieram książkę na stronie 170 i czytam „Coronavirus”. „Wyodrębniono u chorych na małe schorzenia układu oddechowego – nieżyty górnych dróg oddechowych i zapalenia oskrzeli”. A na stronie 172: „Wirusy występują u dorosłych, od dzieci nie wyosabnia się ich … Prawdopodobnie przenoszą się drogą kropelkowo-powietrzną… Profilaktyka… Obowiązują zasady takie jak przy innych wirusowych chorobach dróg oddechowych”.

Mówi się o koronawirusie (SARS-CoV-2, powodującym chorobę COVID-19), że to nowy wirus. Tymczasem grupa Coronavirus była odkryta ponad pięćdziesiąt lat temu, a dokładnie w 1965 roku. Więcej, już prof. Leon Jabłoński wiedział, że w porównaniu z innymi wirusami, koronawirus jest dosyć łagodny. Faktycznie nie zagraża dzieciom i młodzieży. Występuje „u dorosłych, a u dzieci nie wyosabnia się ich”. Ofiarami śmiertelnymi są głownie osoby słabe i starsze, i to najczęściej po siedemdziesiątce, po przebytych chorobach lub z innymi komplikacjami zdrowotnymi. Dlaczego więc w mediach nie ma na ten temat rzetelnych informacji? Dlaczego na ogół podawane są jedynie liczby zachorowań i liczby ofiar, a nie podaje się w jakim były wieku i czy cierpiały na inne choroby? A ponadto, w jaki sposób je leczono?

Obejszłem_system

2020-04-27, 11:29
tycho napisał/a:

TOB1 Poniżej zamieszczam dla ciebe ciekawy artykół oparty o ksiażki medyczne, jesteś zmanipowanym debilem szczycącym się jakąś pseudo wiedzą pogódź się z tym.
Na bibliotecznej półce znalazłem zakurzoną, wydaną w1980 roku, książkę: „Wirusologia lekarska – podręcznik dla studentów medycyny” pod red. Leona Jabłońskiego. Profesor Jabłoński był jednym z najwybitniejszych epidemiologów i wirusologów. Działał w czasach, kiedy medycyna w naszym kraju nie uległa jeszcze komercjalizacji. Otwieram książkę na stronie 170 i czytam „Coronavirus”. „Wyodrębniono u chorych na małe schorzenia układu oddechowego – nieżyty górnych dróg oddechowych i zapalenia oskrzeli”. A na stronie 172: „Wirusy występują u dorosłych, od dzieci nie wyosabnia się ich … Prawdopodobnie przenoszą się drogą kropelkowo-powietrzną… Profilaktyka… Obowiązują zasady takie jak przy innych wirusowych chorobach dróg oddechowych”.
Mówi się o koronawirusie (SARS-CoV-2, powodującym chorobę COVID-19), że to nowy wirus. Tymczasem grupa Coronavirus była odkryta ponad pięćdziesiąt lat temu, a dokładnie w 1965 roku. Więcej, już prof. Leon Jabłoński wiedział, że w porównaniu z innymi wirusami, koronawirus jest dosyć łagodny. Faktycznie nie zagraża dzieciom i młodzieży. Występuje „u dorosłych, a u dzieci nie wyosabnia się ich”. Ofiarami śmiertelnymi są głownie osoby słabe i starsze, i to najczęściej po siedemdziesiątce, po przebytych chorobach lub z innymi komplikacjami zdrowotnymi. Dlaczego więc w mediach nie ma na ten temat rzetelnych informacji? Dlaczego na ogół podawane są jedynie liczby zachorowań i liczby ofiar, a nie podaje się w jakim były wieku i czy cierpiały na inne choroby? A ponadto, w jaki sposób je leczono?



To,że istnieje grupa koronowirusów mówiło się od początku. To że jest to nowy wirus z grupy koronowirusów może Ci umknęło. Ale to wszystko o czym piszesz było mówionewe wszystkich mediach. Więc ne wiem co chcesz udowodnić. Druga sprawa jest taka,że non stop mówi się ,że osoba miała choroby współistniejące. nawet już powstają żarty na ten temat. Więc o czym Ty w ogóle mówisz. Nie powiedziałeś nic co by nie było powiedzine już wcześniej. Nadal to nic nie zmienia. Czy na prawde tak ciężko w tych łbach zrozumieć że te działania mają na celu uratowanie tych kilkuset tysięcy istnień przed przedwczesną śmercią. Wszyscy którzy opowidają że to zamach na nazą wolność są złamasami którzy nie są zdolni do żadnych poświęceń na rzecz drugiej osoby.Datego kij Ci w oko

Czy Ty k***a Idioto nie rozumiesz,że przez tą kwarantannę chronimy innych

Przeczytales pol zdania w ksiazce a innych wyzywasz od zmanipulowanych debili. Jestes patologią

T0B1

2020-04-27, 11:40
tycho napisał/a:

TOB1 Poniżej zamieszczam dla ciebe ciekawy artykół oparty o ksiażki medyczne, jesteś zmanipowanym debilem szczycącym się jakąś pseudo wiedzą pogódź się z tym.
Na bibliotecznej półce znalazłem zakurzoną, wydaną w1980 roku, książkę: „Wirusologia lekarska – podręcznik dla studentów medycyny” pod red. Leona Jabłońskiego. Profesor Jabłoński był jednym z najwybitniejszych epidemiologów i wirusologów. Działał w czasach, kiedy medycyna w naszym kraju nie uległa jeszcze komercjalizacji. Otwieram książkę na stronie 170 i czytam „Coronavirus”. „Wyodrębniono u chorych na małe schorzenia układu oddechowego – nieżyty górnych dróg oddechowych i zapalenia oskrzeli”. A na stronie 172: „Wirusy występują u dorosłych, od dzieci nie wyosabnia się ich … Prawdopodobnie przenoszą się drogą kropelkowo-powietrzną… Profilaktyka… Obowiązują zasady takie jak przy innych wirusowych chorobach dróg oddechowych”.
Mówi się o koronawirusie (SARS-CoV-2, powodującym chorobę COVID-19), że to nowy wirus. Tymczasem grupa Coronavirus była odkryta ponad pięćdziesiąt lat temu, a dokładnie w 1965 roku. Więcej, już prof. Leon Jabłoński wiedział, że w porównaniu z innymi wirusami, koronawirus jest dosyć łagodny. Faktycznie nie zagraża dzieciom i młodzieży. Występuje „u dorosłych, a u dzieci nie wyosabnia się ich”. Ofiarami śmiertelnymi są głownie osoby słabe i starsze, i to najczęściej po siedemdziesiątce, po przebytych chorobach lub z innymi komplikacjami zdrowotnymi. Dlaczego więc w mediach nie ma na ten temat rzetelnych informacji? Dlaczego na ogół podawane są jedynie liczby zachorowań i liczby ofiar, a nie podaje się w jakim były wieku i czy cierpiały na inne choroby? A ponadto, w jaki sposób je leczono?



Nie no poddaję się, wygrałeś - krzyż na drogę i alleluja.

MindBodyLightSound

2020-04-27, 14:07
Barnellini napisał/a:

I bardzo k***a dobrze. Tzw. zwolennicy teorii spiskowych to są straszne dzbany. Ich małe móżdżki nie potrafią racjonalnie wytłumaczyć sobie jakichś zjawisk więc wszędzie widzą spisek a wydaje im się, że są mądrzejsi niż cała reszta "oszukanych przez media".



Powiedz to tym, którzy naginają do kościoła co niedzielę. Oni zajebiście racjonalnie sobie tłumaczą wszystko, ale kwestionowania decyzji rządu to już nieeee, bo jak tak można? Podludzkie bydło, które da sobie nasrać na głowę, a każdy kto wątpi to od razu jest mianowany teoretykiem spiskowym. Idźcie się zaszczepić na koronawirusa jako pierwsi - dajcie przykład innym, jak bardzo są głupi. Anteny 5G w domach też pomontujcie, to jeszcze jakiś grosz wpadnie od operatora.

shoe5maker napisał/a:

Pieprzone RODO, a jak ci mało to zrób pieszą wycieczkę do Włoch, zawitaj w miejsca "słynne" i zdasz nam za jakiś czas relacje. A i pamiętaj, że skoro Antarktydy pilnują wojska to i Włoch też pilnują.



Czy tak właściwie, to władza przedstawiłą ludziom dowód na istnienie rzekomego wirusa? Mówi się o badania, testach, wynikach, ale czy ktoś publicznie pokazał zdjęcie wirusa spod mikroskopu? Te obrazki w necie to renderowana grafika, a nie żaden dowód.

tycho

2020-04-27, 15:32
Powiem krótko jeśli jesteś debilem, który wierzy w rządowe i medialne kłamstwa o zabójczej epidemii to proszę bardzo pozamykajcie się w domach i żyjcie sobie w paranoi. Skończycie tak jak głupek na filmiku stojąc na ulicy i pokazując ludziom środkowy palec w salwach śmiechu ze strony normalnych ludzi. Chcecie tak żyć proszę bardzo, ale nie mówcie innym jak mają żyć. Słuchajcie sobie mediów i swoich zakłamanych autorytetów, przekazujcie sobie waszą pseudo naukową wiedzę rodem z wikipedii, ale nie każcie innym wierzyć w te brednie.

Obejszłem_system

2020-04-27, 15:59
tycho napisał/a:

Powiem krótko jeśli jesteś debilem, który wierzy w rządowe i medialne kłamstwa o zabójczej epidemii to proszę bardzo pozamykajcie się w domach i żyjcie sobie w paranoi. Skończycie tak jak głupek na filmiku stojąc na ulicy i pokazując ludziom środkowy palec w salwach śmiechu ze strony normalnych ludzi. Chcecie tak żyć proszę bardzo, ale nie mówcie innym jak mają żyć. Słuchajcie sobie mediów i swoich zakłamanych autorytetów, przekazujcie sobie waszą pseudo naukową wiedzę rodem z wikipedii, ale nie każcie innym wierzyć w te brednie.



Rozpocznij natychmiast leczenie mózgu patolu. Brak słów jaki masz mózg wyprany teriami spiskowymi. Oraz zero pomysłów co niby mieli by knuć nasi rządzący. Z resztą chyba nie chce wiedzieć. Po tych kilku wiadomościach już wiem ,że masz chorą banie po prostu .

No...........iX

2020-04-27, 15:59
Jak nie ma w internecie albo TV, to nie istnieje!
To co widać przez okno jest zakłamane!
Goebbels popłakałby się ze szczęścia. :-D

Obejszłem_system

2020-04-27, 17:32
111

NorbiX napisał/a:

Jak nie ma w internecie albo TV, to nie istnieje!
To co widać przez okno jest zakłamane!
Goebbels popłakałby się ze szczęścia.



Jak jest w internecie i w tv to nie istnieje. Tam jest tylko kłamstwo a wszystko co wiesz w życiu sam sprawdziłeś...hue hue

Twoja retoryka i operowanie skrajnościami świadczy o byciu troglodytą. nie pozdrawiam

No...........iX

2020-04-27, 18:21
Wiecie dlaczego dyskusja jest czcza totalnie ?
Bo na hasło "Convid19 " płynie kasa - miliardy dla mediów, urzędników, naukowców, internetowych troli, influenserów.
Dla każdego to weźmie udział w kreowaniu tej chorej iluzji łącznie z sztuczną inteligencją.
Bo jeśli się teraz nie załapiesz, to będziesz ty i twoja rodzina żarli tynk ze ścian.
Więc kto tylko może, na wyścigi fałszuje lub naciąga dane , tylko po to żeby zaistnieć w walce z pandemią.
Dodatkowo strach robi swoje, przez co to szaleństwo jest nie do powstrzymania.
W zamkniętych grupach FB napisałem 2 krytyczne komentarze i dwa razy zablokowano mi konto. ( "Wykryliśmy podejrzaną aktywność związaną z Twoim kontem").
Mieszkam w alpejskim mieście , gdzie z okna widać Włochy, Francję, do Niemiec jest godzina jazdy..
Przewaga mieszkańców pochodzi z najróżniejszych zakątków świata,
wiec bez problemu mogę dowiedzieć się jaka jest realnie sytuacja w USA, Sri Lance, Gujanie. Ekwadorze itd.
Nie spotkałem jak dotąd nikogo, kto spotkał się ze zgonem z powodu wirusa w prawdziwym świecie,
a przecież od kilku miesięcy mamy śmiertelną pandemię.

Na miejscu personel medyczny chce strajkować, bo z powodu pustych szpitali i braku pracy obcięto im godziny i wypłaty.
Rezerwiści powołani na początku ogłoszonej pandemii, otwarcie mówią że to jakaś komedia.

Szatańskość tego planu polega na tym, że większość ludzi na świecie ma w sobie przeciwciała na koronowirusa.
Gdyby testy zrobić rok temu, to wyniki były takie same.

tycho

2020-04-27, 19:57
T0B1 napisał/a:

Nie no poddaję się, wygrałeś - krzyż na drogę i alleluja.



Osobiście uważam, że cała ta epidemia to ściema z wielu powodów, których już teraz nie będę tu wymieniał, bo takim ludziom jak ty można pokazywać dowody, a wy dalej swoje nie wiem czy z głupoty, czy może jesteście zadaniowani, ale na chwilę załóżmy, że ty masz racje a ja się mylę i wszystkie źródła informacji z których korzystam okłamały mnie i rzeczywiście mamy groźną epidemię. Powiedz mi w takim razie po co mnie jako jednostkę okłamano jaki jest cel takiego kłamstwa, bo widzisz ci ludzie nic ode mnie chcą natomiast wasz rząd stawia przede mną wiele wymagań, które często wiążą się z odpaleniem dla nich kasy. Czekam na odpowiedz z otwartym umysłem na chwile zapomnę o tym co do tej pory czytałem itd. Może już wcześniej coś mi o tym napisałeś, ale tak szczerze jak przeczytałem twój pierwszy argument w którym dopasowujesz sobie jakieś wyliczenia matematyczne do twojej opinii to już wiedziałem, że jesteś głupio mądry wiec proszę dlaczego zostałem okłamany jaki jest tego cel czekam na odpowiedz.

Obejszłem_system napisał/a:

Rozpocznij natychmiast leczenie mózgu patolu. Brak słów jaki masz mózg wyprany teriami spiskowymi. Oraz zero pomysłów co niby mieli by knuć nasi rządzący. Z resztą chyba nie chce wiedzieć. Po tych kilku wiadomościach już wiem ,że masz chorą banie po prostu .


Co mieliby knuć nasi rządzący proszę bardzo:
1. Ograniczenie swobód obywatelskich, zakaz zgromadzeń. Pewnie nie wiesz, że we Włoszech już jawnie wprowadzono cenzurę i krytyka rządu w najlepszym razie może się wiązać z ocenzurowaniem wypowiedzi nieprzychylnych dla rządu nawet jeśli będą jak najbardziej uzasadnione.
2. Likwidacja pieniądza gotówkowego, co nie jest żadną teorią spiskową tylko takie rozwiązanie zaproponowało WHO. Likwidacja pieniądza gotówkowego niesie za sobą możliwość totalnej inwigilacji obywatela.
3. Przymus szczepień, a co za tym idzie ogromne dochody dla koncernów farmaceutycznych. Też bym chciał mieć firmę i obowiązek nałożony na obywateli do kupowania moich produktów.
4. Rozbicie społeczeństwa na jednostki. Może jakbyś trochę poczytał to byś wiedział, że ma to swoje psychologiczne i socjologiczne podstawy. Gdy ludzie zbierają się w duże grupy żeby np. protestować to duża grupa ma jakąś siłę przebicia i jest zauważalna, natomiast co znaczy pojedynczy człowiek i jego opinia w dzisiejszym świecie.

Może i mam mózg wyprany teoriami spiskowymi, ale historia pokazuje, że wiele z tych rzeczy, które kiedyś tacy jak ty nazywali teoriami spiskowymi okazywało się być prawdą. Dla nie naszym największym wrogiem jest rząd, który posiada wiedzę i dobrze rozpoznał swojego przeciwnika dlatego manipulowanie takimi durniami jak ty idzie gładko. Wystarczy ci zapewnić żarcie, wodę i trochę rozrywki i będziesz siedział grzecznie przed telewizorem płacąc jeszcze za to.

T0B1

2020-04-27, 20:09
<< wiadomość nie na temat >>

Obejszłem_system

2020-04-27, 20:52
NorbiX napisał/a:

Szwajcaria 8 kwietnia 2020
"Częściowe bezrobocie w szpitalach.
To wydaje się paradoksalne.
W wielu szpitalach w Szwajcarii nie ma wystarczająco pracy ...."



Masz racje. To dowod na to ze nie ma pandemi.