18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Bijatyka na dworcu centralnym i brak reakcji cieciów

zjerycha • 2013-06-04, 10:07
Trzech cwaniaków bije jednego kolesia, a "ochroniarze" stoją i się patrzą. Pewnie typują zwycięzcę :amused:

Policja przyjechała po 10 minutach ale wszyscy już zdążyli sp***olić.


judasz1234

2013-06-04, 13:48
jacy wy wszyscy jesteście głupi k***a, jakby ochroniarz podszedł i zaczął ich okładać, to by najprawdopodobniej wyleciał z roboty. ma podejść i powiedzieć "przepraszam panowie, proszę przestać się tak nieładnie zachowywać"? gówno wiecie na ten temat, a sracie się jakbyście wszystkie rozumy pozjadali. kulek93 dobrze powiedział, to ochrona obiektu a nie ludzi. najprościej jest siedzieć w internecie i pieprzyć głupoty zgodnie z zasadą "nie znam się, to się wypowiem"

T0B1

2013-06-04, 13:57
Trzech na jednego, cwaniaki pie**olone.

Abdullah-Al-Haddad

2013-06-04, 13:58
ochroniarz to nie policja, nie ma prawa napie**alać kogo popadnie. Nie może nawet przeszukać/zatrzymać jak ktoś podjebie coś na jego oczach, co najwyżej zadzwonić po policję i tak właśnie zrobili. Trzymają się najgorszej roboty na rynku czyli nie mają wyj***nego w kosmos CV i jak pomogliby gościowi to mogliby stracić nawet tak ch*jową możliwość utrzymywania się przy życiu - wszyscy wiedzą jak wygląda prawo w Polsce, pewnie mieliby przej***ne.
Ja się pytam, co w tym dziwnego?

markop4321

2013-06-04, 13:59
Mam nadzieje że złapia tych sk***ieli.

Babka coś krzyczy ,,ale to był bezpański piesek''

korinogaro

2013-06-04, 14:01
Niech gość zaskarży firmę ochroniarską i dostanie odszkodowanie.

S.W.A.T

2013-06-04, 14:03
- Stachu, biją się tu. Interweniujemy?
- Co ty Kazik, rok do emerytury mam.
- No ja w sumie też, chodź się przejdziemy tam, to jak wrócimy może już ich nie będzie.

Cryo

2013-06-04, 14:14
RiP napisał/a: