18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Ziemia z kosmosu w 4K

lobominator • 2016-03-14, 22:01
Trudno opisać słowami, trzeba zobaczyć.



Timelapse z ISS w 4K.
Coś pięknego.

Davidzior

2016-03-15, 12:40
Nigdy nie zwróciłem na to uwagi, ale chyba pierwszy raz widzę film nakręcony w kosmosie (te ujęcia na początku), gdzie widać gwiazdy. Nie piję do żadnych teorii spiskowych, bo wiem, że to kwestia aparatu i chyba czasu naświetlenia (nie jestem fotografem).

Mieszkam na wsi i czasem podczas pogodnej nocy widać ogrom gwiazd. To co dopiero musi być tam, 400km nad ziemią :)

KingOfDarkness

2016-03-15, 13:52
Popson napisał/a:

tyle piękna, a i tak to w końcu rozjebiemy... Przypomina mi się tekst agenta smitha z Matrixa
"human bean is a world disease a cancer of this planet"



Ludzka fasola rakiem tej planety!! Tak powiedział agent Smith - true story :idzwch*j:

nepster

2016-03-15, 14:22
Pytanie do ekspertów, nie od dziś wiadomo, że stacja ISS ma na tyle niską orbitę, że powolutku wyhamowuje o najwyższe warstwy atmosfery, dlatego raz na jakiś czas konieczne jest korygowanie jej trajektorii. Ale dlaczego nie może być na wyższej orbicie?

~PowerBoBass

2016-03-15, 15:50
nepster napisał/a:

Pytanie do ekspertów, nie od dziś wiadomo, że stacja ISS ma na tyle niską orbitę, że powolutku wyhamowuje o najwyższe warstwy atmosfery, dlatego raz na jakiś czas konieczne jest korygowanie jej trajektorii. Ale dlaczego nie może być na wyższej orbicie?



"Umieszczenie satelity w niskiej orbicie okołoziemskiej, w stosunku do wyższej orbity geostacjonarnej, wymaga mniej energii, a satelita jako znajdujący się bliżej powierzchni Ziemi wymaga nadajników o mniejszej mocy do transmisji, dlatego ta część przestrzeni kosmicznej używana jest także w celach komunikacyjnych."

spoiler

Promek

2016-03-15, 18:43
ejdzbikej napisał/a: