18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Zajechanie drogi na A4

Brianfiki • 2015-08-29, 22:23
Kierowca autokaru myśli że włączenie kierunkowskazu upoważnia do zmiany pasa :D

Akcja od 0:26


Ti...........ch

2015-08-30, 07:46
Nazwać A4 od Wrocławia do granicy z Niemcami autostradą to obraza dla autostrad. Wąsko, ograniczenie do 110, brak pasa awaryjnego tylko jakieś śmieszne zatoczki bodajże co 2 km, nawierzchnia to ze wstydu sama rozchodzi.

jinn

2015-08-30, 07:57
Baltazar_4-20 napisał/a:

@Jacek86s

W mieście masz obowiązek umożliwić autobusowi włączenie się do ruchu :)


Tak? Nawet jak jesteś już w połowie jego długości a ten pojeb nagle włącza kierunkowskaz i rusza? Co wtedy trzeba zrobić? Zatrzymać się i cofnąć?

subsea

2015-08-30, 08:24
To norweski autobus. Oni tam prawie w ogóle nie mają autostrad.

~Velture

2015-08-30, 09:01
Cytat:

a jak jest w miastach? jestes na wysokosci autobusu a on ci nagle wyjezdza z zatoczki bo wlaczyl migacz


Zrób prawko i poznaj przepisy i dopiero gadaj.
Zawsze możesz lecieć na kurs kolizyjny i rozj***ć sobie 1/4 auta a jemu zrobić kilka rysek a potem pie**olić się w latanie po sądach jak odmówisz mandatu.

ZR...........E_

2015-08-30, 09:08
każdy normalny słysząc klakson by odbił w prawo... :(

dzorczKlunej

2015-08-30, 09:09
@Velture Widzę że należysz do tych u których przepisy skutecznie zastępują myślenie i trzeźwy osąd sytuacji. W jakim urzędzie pracujesz?

Dziamian

2015-08-30, 09:25
tu był piękny przykład typowego buraczanego podejścia i tyle, miałeś ładną okazję okorować auto i na nim zarobić, ale znam to z własnego doświadczenia, że ratuje się siebie i swoje auto...

MIhau_

2015-08-30, 10:25
Rejestracja RK 47747. Zgłoś ch*ja.

eSeMGie

2015-08-30, 10:36
I tak lepszy niż te j***ne TIRy i ich manewry..

jeloo

2015-08-30, 10:55
Jeśli chodzi o autobusy wyjeżdżające z zatoczki, policja stosuje bardzo prostą metodę. Jeżeli trafienie jest w przednią część autobusu, zazwyczaj wina spada na kierowcę autobusu, bo on ma się upewnić czy może bezpiecznie wyjechać, a skoro uderzyłeś w jego przód, znaczy, że się nie upewnił. Natomiast jeśli strzeliłeś w tył autobusu, oznacza to, że nie umożliwiłeś mu wyjazdu tak jak nakazują przepisy i wina leży po Twojej stronie. Oczywiście jest też pełno sytuacji pośrednich, kiedy można się kłócić, jednakże najczęściej policjanci nie mają problemu z oceną kto zawinił, zwłaszcza po śladach na jezdni.

Yogox

2015-08-30, 12:53
dlatego warto mieć pałę w aucie i lać

~Velture

2015-08-30, 13:33
Cytat:

@Velture Widzę że należysz do tych u których przepisy skutecznie zastępują myślenie i trzeźwy osąd sytuacji. W jakim urzędzie pracujesz?


W biurze planowania rodziny ale twoi starzy zapomnieli mnie odwiedzić.

Fejkuu

2015-08-30, 20:28
Hola hola hola.

W Polsce panuje zasada pierwszeństwa z prawej strony, co ważniejsze tyczy się to również autostrad.
Powiecie, że nie było tam skrzyżowania więc mam ch*ja do gadania, a tu was mam.
Jeżeli POJAZD znajdujący się na prawym pasie ruchu włącza kierunkowskaz w lewo, OBOWIĄZKIEM kierującego pojazd poruszający się po lewym pasie jest USTĄPIENIE MU MIEJSCA.
Kierowca autobusu włączył kierunkowskaz w takim momencie, że spokojnie mogłeś wyhamować, ale nie, przecież jedziesz lewym pasem od 10 km i masz pierwszeństwo przejazdu, pędzisz dalej.

Info potwierdzone przez instruktora nauki jazdy, nie mówią o tym podczas "szkoleń" ale takie są przepisy. Gdybyś przyj***ł wina była by Twoja.

Brianfiki

2015-08-30, 20:43
Hola hola hola. Film nie jest mój, nie jestem jego autorem a tym bardziej kierowcą z tego nagrania. Taka informacja do kilku osób z kilku komentarzy, bo zwracaliście się do mnie jak do autora :P

@Fejkuu - WTF? Zasada prawej strony chyba nie obowiązuje w odniesieniu do pasów ruchu. Jadę swoim to mam pierwszeństwo i nie masz prawa mi tam wjeżdżać, a to czy CI ustąpie miejsca czy nie to kwestia mojej dobrej woli.
Co z definicją wymuszenia w takiej sytuacji?

Cytat:

kontynuacja jazdy zmusiłaby innego kierującego, a więc tego, który takie pierwszeństwo posiada do:
zmiany kierunku jazdy (np. aby ominąć wymuszającego pierwszeństwo),
zmiany pasa ruchu, (na którym znalazł się intruz),
istotnej zmiany prędkości (a więc hamowania lub przyspieszania, które zapobiegnie kolizji).


Dalej jest wina kierowcy z kamerą?
W takim razie po co są lewe lusterka, włączam kierunek i jazda z prawego skrajnego na lewy skrajny (drogi 3 i więcej pasmowe), a to że Cię przerysuje to Ty się martw, w końcu miałeś mi ustąpić.
Przy wyprzedzaniu na autostradzie to samo, jadę za tirem 90, widzę w lusterku że zbliża się typ jadący 150 to wjadę mu tuż przed maskę, w końcu miałem pierwszeństwo. WAT, WAT i jeszcze raz WAT?

Po za tym ja jestem tutaj po stronie kierowcy za kamerką - co z tego że typ w autokarze miał kierunkowskaz włączony, mógł z nim jechać nawet 10km, a takie przyhamowanie na lewym pasie żeby kogoś wpuścić i pokazywanie jak to się kulturalnym nie jest skutkuje wypadkami, bo może za typem z kamerą jechał ktoś inny i raczej się nie spodziewa że sobie przyhamuje nawet o te 10km/h NA LEWYM PASIE. Wpuszczać na swój pas to ja mogę w mieście gdzie są prędkości rzędu max 70km/h (rzadko kiedy), a nie na autostradzie. Jak nie ma możliwości wyprzedzenia to niech się nie wpie**ala tylko czeka.

Fejkuu

2015-08-30, 23:54
Zwracam honor, nie Ty lecz kierowca busa.