18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

wypadek w Toruniu

nowynick • 2020-03-06, 11:11
kierowca najechał kobietę przednimi kołami ciągnika. A potem tylnymi. A potem dla pewności jeszcze naczepą.




rozchodzi to....

absens137

2020-03-06, 15:15
Ma ktoś link bez cenzury?

Antek01

2020-03-06, 15:16
k***a, przynajmniej raz dziennie spotykam się z tym, że jadąc samochodem, ktoś nie widzi mnie w normalnym bocznym lusterku samochodu osobowego i zajeżdża drogę, a wy się czepiacie, że kierowca nie zauważył baby, która gdy zaczął ruszać nie szła przyklejona do przodu ciągnika? Poza tym zobaczcie sobie na screenie w jakim miejscu była, gdy zaczął ruszać i wyciągnijcie wnioski. Nie, nie jestem kierowcą zawodowym.

boss. napisał/a:

Nie jest to centrum logistyczne gdzie wszyscy są przyzwyczajeni do ruchu ciężarówek i wiedzą jak się zachować.


Nie, nie wszyscy. Często gęsto u mnie pod robotą zdarzają się sytuację, gdy ktoś chodzi/przebiega pomiędzy cofającymi tirami. Niektórzy nawet autami próbują je omijać co kilkukrotnie skończyło się stłuczką, także nie. Nie wszyscy wiedzą jak się w takich miejscach zachować.



spoiler

wozio91

2020-03-06, 15:41
Tam

boss. napisał/a:

Kierowca debil.Na posesji przy wąskiej ulicy,gdzieś w osiedlu....W takim miejscu powinien poprosić kogoś o pomoc w wyjechaniu,tym bardziej że zastawiał chodnik.
Nie jest to centrum logistyczne gdzie wszyscy są przyzwyczajeni do ruchu ciężarówek i wiedzą jak się zachować.



Tak to jest centrum logistyczne, Tam jest miejsce dostaw dla biedronki

SebasR7

2020-03-06, 15:54
koras24 napisał/a:

Wszystko faj ie ale na tym filmie typ też ma to lusterko więc co za pie**olenie że jej nie widzi