Powiem, że fajnie prezentuje się praca w portach. Sam jestem konserwatorem dźwignic, tylko o trochę mniejszym tonażu. Chętnie zmienił bym pracę z aktualnej, na taką o większym ryzyku.
PS. następnym razem w opisie wskaż czas wypadku (zaczyna się od 0:40), zaoszczędzisz ludziom życia.
Poskładał się jak rurkowiec po 100 ml.
Prawdopodobnie pilot wprowadzająxy statek do portu nie wziął pod uwagę bardzo silnego wiatru.
Jak materiał własny to Ci powiem coś..... NAUXZ SIE NAGRYWAĆ ALBO TEGO NIE RÓB SLABO LIPA DAJE MINUS
Jak materiał własny to Ci powiem coś..... NAUXZ SIE NAGRYWAĆ ALBO TEGO NIE RÓB SLABO LIPA DAJE MINUS
Jak materiał własny to Ci powiem coś..... NAUXZ SIE NAGRYWAĆ ALBO TEGO NIE RÓB SLABO LIPA DAJE MINUS