18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Włocławek - kolizja na skrzyżowaniu długiej z wiejską

fantastico • 2017-07-07, 11:08
Kierowca daewoo lanosa wjechał na skrzyżowanie na czerwonym świetle i uderzył w prawidłowo jadącego ul. Długą vw golfa. W wyniku uderzenia niemieckie auto odbiło się od słupa oświetleniowego i wpadło na zaparkowane przy ul. Długiej bmw x5.


mazga50

2017-07-08, 19:31
Herbata18 napisał/a:

@2xup a w tej 22 sekundzie co sie pali za światło dla lanosa ?



Aj faktycznie ma czerwone. Tylko na Youtube na pauzie mi wyciemniło górny semafor i go nie zauważyłem pod napisami. Zwracam honor Sebastianowi z VW...

haber6666

2017-07-10, 09:01
a mi sie fantastico juz znudzil :-/

gros

2017-07-10, 09:18
tak, tylko czy nie uczyli na kursie (chociażby szkoła życia), że przy dojeździe do skrzyżowania należy zachować szczególną ostrożność? Może nie jestem zawodowym kierowcą, ale swoje już najechałem i jednak zawsze nawet przy światłach staram się zwracać uwagę na zachowanie innych kierowców, ale jak ktoś chce jeździć po mieście 70km/h bo zielone światła, to ma skutki swojej roztropności. Lepiej dojechać później ale w jednym kawałku, niż wcale.
A rowerzyści, też kozaki, po pasach rowerem kończy się na noszach do szpitala...
Zasada ograniczonego zaufania.

realign

2017-07-10, 10:35
Co felernego może być w skrzyżowaniu? Tam pewnie stężenie głąbostwa na km2 jest wysokie.

Philipek

2017-07-10, 11:10
fantasico, Ty z Włocławka jestes?

usion

2017-07-10, 17:42
voidinfinity napisał/a:

Ten Włocławek to chyba taki Sosnowiec północy...


Włocławek jest w centrum Polski z lekkim wskazaniem na północ.

andyq

2017-07-10, 19:20
voidinfinity napisał/a:

Ten Włocławek to chyba taki Sosnowiec północy...


Włocławek niegdyś miasto wojewódzkie rozkradzione przez pie**olonych krzyżaków (Bydgoszcz-Toruń) podczas tworzenia województwa Kujawsko-Pomorskiego.