18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Wjazd na wypasie

~Velture • 2019-10-13, 15:08
Elo frajery, zamykajcie swoje świnie bo nowy król na dzielni zawitał! :samoboj:


johnnyy

2019-10-13, 22:46
Błotniki wskazują na to że nie pierwszy raz taką gałe odj***ł

Belweder

2019-10-13, 22:59
zaszh napisał/a:

@Belweder dmuchnij 18T do 1,5bara to będzie koło 250. Porównywanie uturbionego wolnossaka z serynym silnikiem VW to nieporozumienie na poziomie tdi VS benzyna bez turbo



A czym jest 1.8T jak nie wolnnossacym uturbionym silnikiem ? 1.8 też jest w serii i jest słabe jak blacha w japonczykach. To dmuchnij Hondzie 1.5 bara i będzie ponad 300. VW to typowy wół roboczy, z mocnym blokiem, i jedynie co jest w nim dobre, to to, że wytrzymuje pchanie w niego ciśnienia. Spytaj którego kolwiek tiunera, to Ci powie, że Hondy są najbardziej wdzięczne pod turbo - mają największe przyrosty i spokojnie te 50 KM bez otwierania silnika sobie zniosą, tak samo skrzynie.

edmund

2019-10-13, 23:12
Belweder napisał/a:

Naczytałeś się pewnie o wersji Type R od Civica, który miał problem ze skrzynią bo nie zastosowano elementu chroniącego przed temperaturą przy wysprzęgliku. Honda ma bardzo dobre skrzynie, tym bardziej w Type R. A tym bardziej stare Hondy są w porządku. Passat sypiący albo BMW i Vanos, który się psuje to połowa mechaników tego zrobić nie potrafi. Jeśli ktoś się bawi w agro tuning dla frajdy, to Honda jest spoko. Dla przykładu 1.8T od VW przy ciśnieniu 0.5 bara wypluje 150 koni. 1.8 od Hondy ( civic - b18 )po montażu turbo wypluje tych koni sporo ponad 200. Dla mnie to duża różnica. A to, że gniją to normalne. Tak samo gniją BMW, VW, nie mówiąc o Oplach, Kijach i Daciach.



tak, czytałem o problemach tych R i jak widzę dużo osób nic nie robiąc z tematem ma później problem,
a już inna sprawa że Honda wyciska z 1,5 180 KM, kumpel kupił, ............ciekawe ile kilometrów zrobi

a..........niemieckich i francuskich aut nie lubię

gabriel0

2019-10-14, 08:49
~Velture napisał/a:

Co ma mercedes do tej hondy accord?



To że w mercedesie potrafi dolny sworzeń wylecieć.
Szach mat.

petru23

2019-10-14, 09:13
Przecież baba prowadziła...

mesjans

2019-10-14, 17:23
Znaczek na grilu ma hondy i wygląda na hondę accord po przeróbkach z felgami starymi Brabusa (tunera Mercedesa).

Belweder

2019-10-15, 12:08
edmund napisał/a:

tak, czytałem o problemach tych R i jak widzę dużo osób nic nie robiąc z tematem ma później problem,
a już inna sprawa że Honda wyciska z 1,5 180 KM, kumpel kupił, ............ciekawe ile kilometrów zrobi
a..........niemieckich i francuskich aut nie lubię



Mercedes amg a45s ma 2.0 i moc 421 KM z tego co kojarzę, więc co tutaj powiesz na wyżyłowanie silnika? O Honde to bym się nie martwił, lepiej się popytaj mechaników i inżynierów jakich materiałów się do produkcji Skody i VW używa, gdzie wałki rozrządu są starte po ~80kkm a silniki wymagają remontu po 100kkm. Mało co się znasz i powielasz bzdury. Dodatkowo Twoja wiedza bierze się z jakiś słabych artykułów. Błąd inżynierów Hondy klasyfikujesz jako "słabe wadliwe skrzynie". Znasz się na materiałoznastwie i badałeś materiał tych kół zębatych i innych elementów pracujących w tych skrzyniach ? Tuningujesz zawodowo i widzisz, że skrzynie Hondy nie wytrzymują? Czy tylko piszesz bzdury bo gdzieś coś słyszałeś? Te 1.5 jest jak na owe czasy bardzo w porządku tym bardziej przy masie auta. Większymi idiotami są ci ludzie, którzy kupią coś typu skoda yeti o wadze ~1500 kg i silnikiem 1.2 ;-)