18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Wieśniaki w centrum handlowym

daymaker • 2018-01-29, 18:26


Brak lektora, dźwięku też brak, napisy tylko, po angielsku zresztą.... :) :chomik: :chomik: :chomik:

Kosmodysk

2018-01-29, 18:36
Poproszę o link do całości :-D

_Netrunner_

2018-01-29, 20:47
Na 100 milionów dolarów opiewa rekordowo wysoki kontrakt Ursusa. To blisko półtoraroczne przychody spółki. Firma podpisała umowę w Zambii. To już kolejny afrykański rynek podbity przez Polaków.


Nic tylko czekać na harda ;) ..

S.T.U_Cummins

2018-01-29, 21:48
Jestem rolnikiem i jestem ekspertem. Takie bajki o rolnictwie to tylko lalusiom w blokach można wciskać. A ci 2 to reprezentacja typowego ćpunerstwa takiej dzielnicy ala Praga warszawska każdej gminy. Bo tak zachowujący się chłop w życiu nie dorobił by się takiego New Hollanda. Ba takiego "gada" jak się kupuje, to pracownikowi bo rolnik (czyt. Przedsiębiorca) ze względu na restrykcyjną biurokracje nie ma czasu na jazdę ciągnikiem nawet w takim komforcie. Oglądanie takich programów jak damy i wieśniaczki i rolnik szuka żony to mnie szlak strzela jak w krzywym zwierciadle pokazują przedsiębiorców rolnych.

krylo9222

2018-01-29, 22:04
@up szlag, nie szlak
I wystarczyło napisać ''Też jestem wieśniakiem i to tak naprawdę winda, wiem, bo sprawdzałem z synem.'' Dystansu troche...

albazsanagycjib

2018-01-29, 23:09
Podjechali nowoczesnym ciągnikiem za ćwierć mln (PLN, bo PLN, ale i tak..) i "wieśniaki". Jakby do filmu starego ursusa wzięli, to ok, no ale tak to scena pasuje jak pięść do nosa. W sensie zna się na odj***nych maszynach rolniczych, które gdzieś musiał znaleźć i kupić, ale nie wie co to winda.

Al...........rt

2018-01-29, 23:21
Jak mają taki ciągnik to pewnie i z kilka wind na ranczu też mają. I to na własność.

StaryIdiota

2018-01-30, 00:03