18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

CrookerS

2022-02-12, 16:35
OpenStreetMaps napisał/a:

A w Marsyfili muzułmańskiej taki piękny łuk tryumfalny stoi cały osrany i oszczany chyba tylko po to aby symbolizować upadek kultury zachodniej. Bądźmy dumni z tego że jesteśmy Polakami !



Potwierdzam. Jestem kierowca i latam po UE. Ten co wymyslil powiedzenie "francja elegancja" to k***a nie byl we feancji :kawa:

Mokebe

2022-02-13, 16:38
OpenStreetMaps napisał/a:

A w Marsyfili muzułmańskiej taki piękny łuk tryumfalny stoi cały osrany i oszczany chyba tylko po to aby symbolizować upadek kultury zachodniej. Bądźmy dumni z tego że jesteśmy Polakami !



>nawołuj do dumy narodowej
>nie potraf nawet pisać w ojczystym języku

no nieźle, nieźle

:-D

focusek

2022-02-13, 17:39
polaczki w pislandzie sie ciesza ze ich w dupe wali pis :D nie wiem kto gorszy....

dadar123

2022-02-13, 21:29
OpenStreetMaps napisał/a:

A w Marsyfili muzułmańskiej taki piękny łuk tryumfalny stoi cały osrany i oszczany chyba tylko po to aby symbolizować upadek kultury zachodniej. Bądźmy dumni z tego że jesteśmy Polakami !



Polacy maja być dumni z ruskiego agenta Macierewicza, pedałka Kaczorka, Ziobry czekisty, kogo jeszcze?

neo001

2022-02-13, 21:51
dadar123 napisał/a:


Polacy maja być dumni z ruskiego agenta Macierewicza, pedałka Kaczorka, Ziobry czekisty, kogo jeszcze?



Dumni z bycia Polakami. Ty byś pewnie wolał Tuska/Kopacz/Nowaka i tą k***e co obwiniała Polskę za niemieckie obozy koncentracyjne?

dadar123

2022-02-13, 22:55
neo001 napisał/a:

Dumni z bycia Polakami. Ty byś pewnie wolał Tuska/Kopacz/Nowaka i tą k***e co obwiniała Polskę za niemieckie obozy koncentracyjne?