18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

W Rostocku testowano dźwig...

Halman • 2020-05-04, 05:59

marki Liebherr zamontowany na pokładzie okrętu "Orion".
Dźwig miał testowo podnieść 5500 ton... zesrał sie.

Ti...........ch

2020-05-04, 11:09
Okręty są w marynarce wojennej. To jest akurat zwykły statek.

SirMajkel

2020-05-04, 11:11
McQurwa napisał/a:

coś się wali ta gospodarka niemiecka



ale trzeba być tumanem, żeby coś takiego powiedzieć. Wzorowy pożyteczny idiota, dźwig się zawalił a ten pie**oli coś o niemieckiej gospodarce. Dobrze, że nasza gospodarka rozkwita... idź zagłosuj na pis to będzie jeszcze lepiej i na TVP powiedzą, że świat zazdrości nam wszystkiego.

AN...........or

2020-05-04, 11:42
@HAL9000/2

Tak się robi opisy tematów:


W sobotę, 2 maja, około godz. 15:35, w niemieckim porcie Rostock, przy nabrzeżu używanym przez oddział firmy Liebherr zajmujący się produkcją żurawi przeładunkowych, głównie okrętowych i portowych, miał miejsce poważny wypadek podczas prób obciążeniowych na statku do instalacji morskich turbin wiatrowych. Są ranni. Zawiódł prawdopodobnie hak żurawia.

Według wstępnych doniesień, podczas próby przeciążeniowej wielkiego żurawia dużego ciężarowca i dźwigowca zerwało się zawiesie, hak lub inny element otaklowania żurawia, na którym podwieszone było obciążenie testowe o masie (jak początkowo podawały lokalne media niemieckie) ok. 6000 ton.
Nagłe zwolnienie obciążenia i siła odrzutu spowodowały, że wysięgnik żurawia gwałtownie się cofnął / odchylił do tyłu, co spowodowało jego zagięcie i załamanie się na niewychylnej części konstrukcji żurawia (tzw. "A"-frame). Ramię żurawia uległo zniszczeniu.

Na nabrzeżu przy statku, na którym doszło do wypadku, pojawiła się straż pożarna, pogotowie ratunkowe, policja (ponad 40 jednostek / zespołów ratunkowych / samochodów specjalistycznych) i wszelkie inny służby ratownicze i techniczne, łącznie ze statkiem strażackim i holownikami, policją wodną oraz inne służby i przedstawiciele władz.

Na miejsce zdarzenia przybyli też szybko m.in. mer miasta Rostock Claus Ruhe Madsen I senator dr Chris Müller-von Wrycz-Rekowski.

Trwają dochodzenia różnych służb w sprawie przebiegu i przyczyn wypadku.

Wysięgnik wielkiego żurawia wyprodukowanego przez Liebherr Rostock i zainstalowanego na statku przy nabrzeżu tej firmy, zniszczony w wyniku wypadku podczas sobotniej próby obciążeniowej na statku Orion I, miał 145 m długości długości całkowitej.

Statek offshore, na którym przeprowadzano próbę obciążeniową, to Orion I, należący do grupy DEME. Został on zaprojektowany i zbudowany głównie z myślą o montażu i obsłudze morskich turbin wiatrowych.

Jakubbb

2020-05-04, 11:50
my się śmiejemy,

a niemcy
popatrzą,
wyciągną wnioski,
poprawią

i podniosą to co chcą


a u nas jak dalej żadnego dźwigu własnej marki nie ma, tak nie będzie "bo się jeszcze złamie przy podnoszeniu"

V8ROG

2020-05-04, 12:06
ANALizator napisał/a:

@HAL9000/2
Tak się robi opisy tematów:
W sobotę, 2 maja, około godz. 15:35, w niemieckim porcie Rostock, przy nabrzeżu używanym przez oddział firmy Liebherr zajmujący się produkcją żurawi przeładunkowych, głównie okrętowych i portowych, miał miejsce poważny wypadek podczas prób obciążeniowych na statku do instalacji morskich turbin wiatrowych. Są ranni. Zawiódł prawdopodobnie hak żurawia.
Według wstępnych doniesień, podczas próby przeciążeniowej wielkiego żurawia dużego ciężarowca i dźwigowca zerwało się zawiesie, hak lub inny element otaklowania żurawia, na którym podwieszone było obciążenie testowe o masie (jak początkowo podawały lokalne media niemieckie) ok. 6000 ton.
Nagłe zwolnienie obciążenia i siła odrzutu spowodowały, że wysięgnik żurawia gwałtownie się cofnął / odchylił do tyłu, co spowodowało jego zagięcie i załamanie się na niewychylnej części konstrukcji żurawia (tzw. "A"-frame). Ramię żurawia uległo zniszczeniu.
Na nabrzeżu przy statku, na którym doszło do wypadku, pojawiła się straż pożarna, pogotowie ratunkowe, policja (ponad 40 jednostek / zespołów ratunkowych / samochodów specjalistycznych) i wszelkie inny służby ratownicze i techniczne, łącznie ze statkiem strażackim i holownikami, policją wodną oraz inne służby i przedstawiciele władz.
Na miejsce zdarzenia przybyli też szybko m.in. mer miasta Rostock Claus Ruhe Madsen I senator dr Chris Müller-von Wrycz-Rekowski.
Trwają dochodzenia różnych służb w sprawie przebiegu i przyczyn wypadku.
Wysięgnik wielkiego żurawia wyprodukowanego przez Liebherr Rostock i zainstalowanego na statku przy nabrzeżu tej firmy, zniszczony w wyniku wypadku podczas sobotniej próby obciążeniowej na statku Orion I, miał 145 m długości długości całkowitej.
Statek offshore, na którym przeprowadzano próbę obciążeniową, to Orion I, należący do grupy DEME. Został on zaprojektowany i zbudowany głównie z myślą o montażu i obsłudze morskich turbin wiatrowych.



Orginalne źródło z portalu morskiego.... Skopiowales żywcem ten opis.

Olashenco

2020-05-04, 13:02
Cóż się dziwić po marce która ma "kłamstwo" w nazwie :lol:

AN...........or

2020-05-04, 13:55
V8ROG napisał/a:

Skopiowales żywcem ten opis.



No tak



:lol:

McQurwa

2020-05-04, 15:19
SirMajkel napisał/a:

ale trzeba być tumanem, żeby coś takiego powiedzieć. Wzorowy pożyteczny idiota, dźwig się zawalił a ten pie**oli coś o niemieckiej gospodarce. Dobrze, że nasza gospodarka rozkwita... idź zagłosuj na pis to będzie jeszcze lepiej i na TVP powiedzą, że świat zazdrości nam wszystkiego.



sam sobie odpowiedz na pytanie kto tutaj tumanem jest, bo ja nic takiego nie mówiłem,tylko napisałem!
Es sieht so aus, dass du die polnische Sprache nicht beherrschen kannst.
Napisalem ci w twoim ojczystym języku, może pokumasz

suchysongoful

2020-05-04, 15:20
SirMajkel napisał/a:

ale trzeba być tumanem, żeby coś takiego powiedzieć. Wzorowy pożyteczny idiota, dźwig się zawalił a ten pie**oli coś o niemieckiej gospodarce. Dobrze, że nasza gospodarka rozkwita... idź zagłosuj na pis to będzie jeszcze lepiej i na TVP powiedzą, że świat zazdrości nam wszystkiego.



A ty myślisz baranie że w niemieckiej tv cały czas mówią że Niemcy to powinni się wstydzić bycia Niemcami i takie tsm, jak ty byś sobie życzył coby w polskiej bylo
Ojgonizm to wynik tego że twoi przodkowie najpewniej przyjechali tu do tego pięknego kraju zaraz po wojnie wraz z kacapami którzy to jak powszechnie wiadomo nieśli tu cywilizacje i nauke

McQurwa

2020-05-04, 15:32
Jakubbb napisał/a:

my się śmiejemy,
a niemcy
popatrzą,
wyciągną wnioski,
poprawią
i podniosą to co chcą
a u nas jak dalej żadnego dźwigu własnej marki nie ma, tak nie będzie "bo się jeszcze złamie przy podnoszeniu"



niemieccy inżynierowie chcieli przechytrzyć prawa fizyki, wiec k***a nie rozczulaj się tak bardzo

emperorzbigniew

2020-05-04, 15:39
"Obciążenie próbne stanowił barko-ponton, który przygotowano do tych prób w Polsce."

Hahahahahaha :) :) :)
Antoni?

"Obciążenie próbne stanowił barko-ponton, który przygotowano do tych prób w Polsce."

:)

Antoś?

Obciążenie próbne stanowił barko-ponton, który przygotowano do tych prób w Polsce.

:) :) :)

Antoni?

Nyrewesa

2020-05-04, 16:23
McQurwa napisał/a:

niemieccy inżynierowie chcieli przechytrzyć prawa fizyki, wiec k***a nie rozczulaj się tak bardzo



Poprawia zbudują drugi i będzie hulał latami. A po 10 latach wyeksploatowany dźwig kupią Polacy do swojego portu i jeszcze zrobią show w TV. Rozejzyj się po budowach w Polsce. Widzisz jakieś dźwigi rodzimej konstrukcji?

McQurwa

2020-05-04, 16:34
Nyrewesa napisał/a:

Poprawia zbudują drugi i będzie hulał latami. A po 10 latach wyeksploatowany dźwig kupią Polacy do swojego portu i jeszcze zrobią show w TV. Rozejzyj się po budowach w Polsce. Widzisz jakieś dźwigi rodzimej konstrukcji?



Ty chcesz zeby Polacy budowali dzwigi, jak w Polsce to nawet samochodów własnej marki się nie prodkuje :roll:

Nyrewesa

2020-05-04, 17:13
McQurwa napisał/a:

Ty chcesz zeby Polacy budowali dzwigi, jak w Polsce to nawet samochodów własnej marki się nie prodkuje



Ale w papierze toaletowym jesteśmy potęga. Meble ogrodowe umiemy po zbijać, palety. Przęsła ogrodzeniowe pospawać i pomalować. W przemyśle jesteśmy bardzo ciency