18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

W kosza na podwórzu można pograć...

Dynamiks • 2015-12-11, 08:30
Dość stary film nie pamiętam ale chyba z 2006 roku, wyjazd na Sunrise. Po wyjściu z pociągu szukaliśmy noclegu... i oto jakiego ciekawego człowieka spotkaliśmy.






Szczerze to nie wiem czy było...może ktoś kiedyś dodał.

Enjoy :-D

mi...........80

2015-12-11, 09:16
k***a, k***a, chłop ma rację, k***a jego mać, k***a

Pa...........or

2015-12-11, 13:24
Mielno to stan umysłu. ch*jowe miejsce dla ch*jowej muzyki. ch*jowi też są mieszkańcy jak widać.

Dynamiks

2015-12-11, 13:55
MajkelSrajkel napisał/a:

Mielno to stan umysłu. ch*jowe miejsce dla ch*jowej muzyki. ch*jowi też są mieszkańcy jak widać.



Mielno może i tak ale to jest Kołobrzeg kolego...

arturek_w

2015-12-11, 16:01
MajkelSrajkel co ty możesz chłopcze wiedzieć o Mielnie? Jeżdżę tam od 34 lat co roku i nadal jest zajebiście.. A i faktycznie jak @up zauważył to Kołobrzeg..

uFo125

2015-12-12, 10:29
Sunrise?? to nie jest tak gejowska impreza gdzie wcina się piguły jak draże i skacze przy elektronicznych rytmach??


kydeM

2015-12-12, 10:36
uFo125 napisał/a:

Sunrise?? to nie jest tak gejowska impreza gdzie wcina się piguły jak draże i skacze przy elektronicznych rytmach??



Dlaczego gejowska? Wolisz disco polo w swojej remizie na wsi? Każdy słucha tego czego lubi. Akurat też nie słucham tego typu muzyki ale po ch*j od razu się spinasz?

Krak

2015-12-12, 10:39
Dziadek wziął na chatę....mam nadzieję, że nie piliście od niego wódki.
Tyle się słyszy o odurzeniach i wykorzystaniach ;)

xeileh

2015-12-12, 11:58
Dziadek w UNO :)

Ar1xxxx

2015-12-12, 14:06
Sunrise to stan umyslu... bylem tam 2 razy i bede jezdzic juz do konca zycia jak mi zdrowie bedzie pozwalac :D .
Jak ktos ma kiedys wahania czy jechac czy tez moze odpuscic to proponuje zamknac p*zde, kupic bilet, spakowac sie i jechac :D !