topic

Udany wieczorek

~Sunday • 2018-11-21, 22:37


Z piątku na wtorek :amused:

Salieri16000

2018-11-21, 23:03
Jebie fejkiem- wszyscy naj***ni śpią po bibie, a w chałupie czysto, tylko koleś po kreskach nie śpi i hula w basenie! Czekaj, czekaj... Po kreskach?! To tłumaczy czemu w domu jest posprzątane! :D

Hrabia Drapula

2018-11-21, 23:52
oczywiście że ściema, a swoją drogą ch*ja udany jak laski mają majki na dupie

Xumme

2018-11-22, 01:21
zawsze sie k***a mac musi trafic taki, którego nic nie rusza i napie**ala od samego rana jak wszyscy ledwo zyją... Jeszcze na każdym kroku powtarza jak to sie zajebiscie nie czuje - obrzygałbym ch*ja za to

Byku35

2018-11-22, 01:49
tak z takiego fejku owszem można się pośmiać ale nie k***a że ktoś ewidentnie chce cię w ch*ja robić a ty się frajerze cieszysz i łykasz chcąc być dymanym

rozmowy w toku, milionerzy, lotto itp. o was mówię

mam_racje

2018-11-22, 02:32
Internet się zepsuł - wchodzę na sadistic, a tu kupa...


Byku35

2018-11-22, 03:15
up razy dwa,
masz rację Byku35 leci piwo

elbuero

2018-11-22, 03:51
jakim k***a cudem te ustawione gówno jest na głównej!!!

VanTanon

2018-11-22, 06:08
Bum balanga bum bałagan

MariolaBezPindola

2018-11-22, 07:14
Co za gimbus to tu wpie**olil a co za matoly dawaly piwo. ch*jnia wysokich lotow :/

Syn_Milionera

2018-11-22, 07:39
Obrzydliwa hołota tworząca fejk w celach aprobaty innych sobie podobnych hołociarzy w celu zebrania atencji, która tak naprawdę jest ch*ja warta, lecz inteligencja tego typu ludzi nie pozwala dojść do takiego wniosku. TFU!

Jednak w sumie dzięki takiej hołocie mogę pozwolić sobie na Panamerę Turbo. Ale i tak wami gardzę.

AyCaramba

2018-11-22, 07:47
@up skala 1:25 czy 1:50?

Syn_Milionera napisał/a:

Ale i tak wami gardzę.



A to się nawet fajnie składa bo my tobą też.

Wiewór

2018-11-22, 07:53
Fejk. Jakbym wszedł na takie pole bitwy i zobaczył tą sztukę w czerwonym bikini w pozycji do kopulacji to by miała przej***ne.

bonhart6

2018-11-22, 10:34
Jesli ktos zna nute niech zapoda