18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Tytani w porządnej sadolowej wersji od Ryszarda

Pucant • 2014-05-29, 20:06
Przede wszystkim dla hejterów trzeba napisać że j***ć mange i anime i japonie i wszystko co nie jest Polskie :wodka:
A teraz chce wam zaprezentować twórczość Polskiej grupy nie wiem jakiej nie znam się, ale na pewno jest napisane w napisach końcowych.
Tak więc Ryszard i Shingeki no Kyojin. Teksty są przednie :D

alveanerleo2

2014-05-29, 20:26
Ja pie**ole. Myślałem, że Rysiu już zakonczył działalność.

Darinx

2014-05-29, 21:42
Pamiętam kiedyś był pomysł z ujemnymi piwami przydałby się czasami bo jak widze coś takiego jak to zastanawiam się po kiego ch*j ja na tą stronę wchodzę. A tak dla autora jeżeli teksty w tym czymś są przednie to chyba inaczej rozumiemy słowo "przednie". ch*jowe nie polecam.

Pater patriae

2014-05-30, 02:52
Kto daje temu piwo? Znowu ktoś multikonta porobił? Bo k***a nie wierze, że aż tylu debili... Powinny być jakieś tygodniowe limity na dawanie piw, odkąd przylazło mnóstwo osób, które rozdają jak leci, a potem chłam na głównej..

A SnK zacne anime, mnóstwo filmów by mogło się uczyć od niego, że nie ma czegoś takiego jak nieustawiczne ratowanie "dobrych" w ostatniej chwili, czy nagły przyrost sił o milion procent od buńczucznego pie**olenia (atak na Trost :D ).


Ra...........py

2014-05-30, 03:09
Znowu te chinskie bajeczki na dobranoc

filipsworks

2014-05-30, 10:18
Co to k***a jest?

ch*jowe. Pozdrawiam.

Artis23

2014-05-30, 10:21
Tylko prawdziwi sadole ktorzy popelnili widowiskowe sambojstwa powinni glosowac nad tym co jest na glownej, a jesli wam sie nie pododba wystarczy sie wyplakac w poduszke, bedzie dobrze:)

MArcin911

2014-05-30, 10:22
Najbardziej wk***iające w tym anime jest to ze na drugą serie trzeba czekać do 2015r :krejzi:

Prison

2014-05-30, 10:40