18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Twarde lądowanie

inż_Karwowski • 2017-12-27, 15:17
To było na prawde twarde lądowanie

niestety nie znalazłem szczegółów tego lądowania

nowynick

2017-12-27, 15:21
to są testy lądujących autopilotów, bezzałogowe na szczęście, pod koniec lat 90tych sporo podobnych filmików naukowcy dostarczyli i dali sobie spokój, bo komputery po prostu liczyły za wolno. Dziś do tematu wraca Airbus, ale nie słyszałem o udanym autolądowaniu...

Noside

2017-12-27, 16:24
serczynski napisał/a:

niestety nie znalazłem szczegółów tego lądowania


Szczegóły pewnie się porozlatywały po całej płycie lotniska.
Ciekawe jak oni z takiej puszki zgadują, co pękło?

Thesherk

2017-12-27, 17:00
@nowynick hah, coś kolega trochę zacofany. Już od dawna samoloty potrafią same lądować w przypadku np. "całkowitego obumarcia załogi" za sprawą ILS-a

Pa...........or

2017-12-27, 17:38
@up tak, ale tylko ILS klasy IIIC, z tym że przyziemić musi człowiek, potem wyhamować, odwrócić ciąg, wcześniej wystawić spoilery. No i najważniejsze: włączyć światła lądowania, bo bez nich możesz na kilkaset godzin trafić na prawy fotel.

kaRasioWieC

2017-12-27, 19:57
przecież to brzoza... -_-

tranzystor

2017-12-27, 21:11
serczynski napisał/a:

To było na prawde twarde lądowanie


niestety nie znalazłem szczegółów tego lądowania




Święty Mikołaj przyniósł Ci Internet na dyskietkach?

eunstachy

2017-12-27, 22:13
MajkelSrajkel napisał/a:

@up tak, ale tylko ILS klasy IIIC, z tym że przyziemić musi człowiek, potem wyhamować, odwrócić ciąg, wcześniej wystawić spoilery. No i najważniejsze: włączyć światła lądowania, bo bez nich możesz na kilkaset godzin trafić na prawy fotel.



I z tego co wiem pilot przede wszystkim musi "trafić" w wiązkę ILS

kukasz79

2017-12-28, 00:23
W dupie byliscie i gowno widzieliscie. Nie rozrozniacie czynnosci AUTOLAND od certyfikacji CAT ILS (samolotu, zalogi, lotniska, itd.). Jak doczytacie, to sie polapiecie ze AUTLOAND mozna i na CAT II robic. Kwestia DH.
Tak, jestem ekspertem.

Dzisiaj

2017-12-28, 08:29
@up podaj zrodla

nowynick

2017-12-28, 08:36
Thesherk napisał/a:

@nowynick hah, coś kolega trochę zacofany. Już od dawna samoloty potrafią same lądować w przypadku np. "całkowitego obumarcia załogi" za sprawą ILS-a



ILS nie jest zupełnie bezobsługowe, poza tym lądowanie w czasie burzy czy silnych podmuchów powierzyłbyś ILS?

OrokorokO

2017-12-28, 12:33
Kebab był tak ostry że aż dupsko urwało :D

Go...........Fr

2017-12-28, 14:48
i pomyśleć że taka makieta przebiła WTC "na wylot" xD istne szaleństwo, jak misja Challenger w której zginęła załoga i po świecie chodzi 6 sobowtórów :krejzi:

Pa...........or

2017-12-28, 21:49
kukasz79 napisał/a:

W dupie byliscie i gowno widzieliscie. Nie rozrozniacie czynnosci AUTOLAND od certyfikacji CAT ILS (samolotu, zalogi, lotniska, itd.). Jak doczytacie, to sie polapiecie ze AUTLOAND mozna i na CAT II robic. Kwestia DH.
Tak, jestem ekspertem.



chyba u Ciebie na komputerze.