18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Tarantula - linienie

CrazyEdek • 2013-11-22, 14:38
ciekawy proces zrzucania skóry przez pająka


pemb

2013-11-22, 19:36
"Czemu pająkami i innymi gównami jarają się najczęściej cioty, które są odtrącane w szkole i nie mają znajomych? Myślą że to takie menskie i zajebiste trzymać takie coś w domu? Jeszcze nie poznałem osoby hodującej takie zwierzęta, która nie była by outsiderem.

Nie wzbudzacie szacunku hodując jadowite zwierzęta. Jesteście jak dres który kupuje sobie amstafa, żeby wyglądać na groźnego. Ale to tylko pozory... I jeszcze ta muzyka"

Co boisz się pająków?
Nie masz jaj? ;) )

Ps. Nie jestem outsiderem, pracę inżynierską pisałem o pająku, do tego badałem dietę tego pajączka w różnych typach siedlisk. Fascynują mnie i dlatego je hoduję. Mam też mrówki. Hodowałem różnepajęczaki i gekony.
W dupie mam ciebie i twój szacunek.

powyłamywany

2013-11-22, 19:52
@up bo to jacyś obciągacze końskich teleskopów wklejają fotki swoich klapków i co to k***a nie oni zabija pajaka ktory jest 123123123123425423541245134 razy mniejszy od nich i opie**oli 2342354234234234 razy wiecej komarów niz one zdążą go upie**olić jednego lata.
No ale taki sp***olony bezmózg dalej bedzie hejtował pająki bo brzydkie i bo wszyscy hejtują.
Życze takim z całego k***a serca żebyście wy i wasze rodziny zdechli na malarie czy inne choroby ktorymi zostaniecie zarazeni bo zaj***liscie AKURAT TEGO pająka który by je wyłapał :)
piona dla niedor*chanych człowieków - sami się wyeliminujecie

marna

2013-11-22, 20:14
HaoPao napisał/a:

Weź do tego akwariun napuść k***a gazu i podpal to.



ale żeby terrarium od akwarium nie odróżniać? :wtf:

rew123321

2013-11-22, 20:20
j***ny powtór, jakie ma siekacze, pewnie myją mu pastą colgate

bujaszaka

2013-11-22, 20:32
wiesiors4 napisał/a: