18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Taki tam zefirek w Kazachstanie

omgłomatkobosko • 2017-07-04, 09:38
Stalowe jajca operatora dźwigu i pełne gacie :sraczka:


Ps. 50m/s to 180km/h :mrgreen:

S.T.U_Cummins

2017-07-04, 10:57
Jestem Rolnikiem i Jestem Ekspertem. Miałem okazje poznać człowieka który 5lat pracował na żurawiach, później otworzył własną działalność (wynajmował żurawie i wykonywał usługi-jak miał 3 000zł na czysto na rękę to było bajki) I ostatnie 2 lata pracował gdzieś zagranicą. w sumie 10 lat. Przepisy nakazują w czasie zbliżającej się burzy niezwłocznie przerwać pracę i jakoś tam ustawić dźwig, chyba tyłem do wiatru. Ale wiadomo jak to zleceniodawca/szef robotę jak najszybciej, jak najwięcej i do ostatniej chwili. 2 razy pieprznął mu piorun w żurawia jak na nim siedział. A mieli zaplanowaną robotę do 17 a ok 16 miała być burza nawet w radiu ostrzegali o nawałnicach i silnym wietrze. Już szykował się do zakończenia pracy. No wiadomo jak to burza, cieplutko i nie wiadomo kiedy nagle silny podmuch. Traf chciał że był ustawiony na godzinę 11 w kierunku wiatru. Ale to tak zawiało i taki deszcz że końca dźwigu nie widział. rękoma trzymał czołową szybę, miała metr na półtorej i normalnie widział jak się wygina do środka i pcha z całej siły na zewnątrz bo myślał że zaraz pęknie. Jeszcze zapomniał że ustawił linę z hakiem na wciąganie do góry i wyłączył na wyczucie po wszystkim okazało się 10cm do końca. I czuje że zaraz dźwig się wywali (nie wiem jaka wysokość wiem że budowali hotel 8 pięter) pomyślał tylko czy ubezpieczenie ważne by dzieciom nie zabrali domu, kij z życiem :D Próbuje obrócić go do przodu a skąd jeszcze jak by bardziej się cofnął i nie wiedząc co go skłoniło obracał tyłem do wiatru. Normalnie nabrał taką prędkość że aż na fotelu poczuł jak siła odśrodkowa go na niego działa. Badania lekarskie wszystkie miał porobione ale prawie mdlał z stra