18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Szalony malacz

Perhydrol • 2017-11-15, 18:38
Maluszek Piotra Filapka zaiwania jak przecinak

raadzi

2017-11-16, 06:32
Ma zajebisty łącznik między pedałami a kierownicą

bleblebator1

2017-11-16, 08:42
grudzin7 napisał/a:



a w tym "maluchu" to co najwyżej karoseria z oryginału została :roll:


Planowana głowica, wałek rozrządu od abartha, autko leciutkie. I tak, tak zapie**alają, ten co pamięta stare rajdy to widział

TRQPL

2017-11-16, 09:48
Prowadzenie malucha w taki sposób wymaga bardzo dużych umiejętności.

W takim aucie jest tylko kierowca i jego umiejętności. Nie ma żadnego wspomagania systemów które wybaczają błędy.

PS I ja miałem szerszenia, mam do niego wielki sentyment.
Mimo że psuł się co 500 km to nie było takiej awarii której nie usunąłem samodzielnie (na miejscu).


100Burned

2017-11-16, 12:37
Cytat:

Planowana głowica, wałek rozrządu od abartha, autko leciutkie. I tak, tak zapie**alają, ten co pamięta stare rajdy to widział



Srakamaka. Jak wałek to tylko od świątka. Tłumik szmerów ssania wyj***ć, dwa osobne gaźniki od motóra, bredę, amortyzator silnika i wiele wiele innych modów. Silnik malczana ma to do siebie że fabrycznie ma dużo nie wyciśniętej mocy względem konstrukcji. Tyle tylko że trwałość i jakość materiałów sprawia, że podrasowany, 55 konny silnik malucha chodzi już na granicy ok***ienia. Samo auto fajne ale trzeba w k***e sprawać i mieć klatkę. Nie żeby się nie zabić bo ch*j tam tylko żeby zgrzewy się nie rozeszły. Budy elegentów rozdziawiają się jak się dobrze kopnie w błotnik, na zawiasie klepanym z dodatkowym piórem to idzie złamać ten szajs na pół.

A tak poza tym nie ma co się tylko nad Piotrkiem spuszczać, bo jego bracia nie jeżdżą gorzej. Piotrek się wypropsował i fajnie, autko ładnie przygotowane, oklejone, z klatką. Natomiast jego brat od Puga 205 to jest dopiero czub. Tam nie ma klatki a zapie**ala niesłabiej jak Piotrek. Trzeci ma C2 VTS też lata ale nie tak ,,na limicie", bardziej po linii.

raadzi

2017-11-16, 13:43
Najlepiej zrobionego malucha miał niejaki Antoni Skudło z silnika 650 wyciskali ok 80 koni i silnik starczał na 20 minut pracy pod pełnym obciążeniem,więc na rundę Rallycrosu zabierali że sobą 2-3 silniki dodatkowo, Antoni to dla mnie legenda polskiego Rallycrosu, wtedy ta dyscyplina wyglądała trochę inaczej.

DoubleBorger

2017-11-16, 13:51
1:16 - żeby lewą stroną nie wjechać na pobocze jedzie tylko na prawych kołach :mrgreen:

AlexUnder

2017-11-16, 23:24
Takafura napisał/a:

Hołek kiedyś powiedział, że prowadzenie Malucha 80-tką wymaga takiej koncentracji jak jego rajdowego sprzetu przy 200 km/h



80ką? Nieee.. powyżej 120 robi się ciekawie.

Nequrix

2017-11-17, 02:22
Jak mi się Sejkol popsuł, to mamuśki maluszkiem (kolorek jak z obrazka) na S11 110km/h z górki.Dopóty, aż się kontrolka od akumulatora nie zaczęła świecić, no i kierownica dziwnej padaczki dostała.