18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Szalona Mazda RX7

bosch86 • 2012-10-27, 23:00
Mad Mike i jego szalona Mazda RX7 :)


Autor

2012-10-28, 14:17
damian12091988 napisał/a:

Kim jest Mad Mike? Ta mazda brzmi jak bolid f1 - nieprzyjemny dla ucha hałas...


Mike Whitddett - kierowca...

P(r)OLAND

2012-10-28, 14:23
http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_Wankla
Tak wiec..
Samochodu marki Mazda, model rx7 i rx8 jak wyzej napisane posiadaja silniki wankla.
Krotko i na temat.
Zywotnosc takiego silnika + - 100 tysiecy kilometrow, pozniej taki silnik mozesz dac na zlom, o ile go wezma.
Teraz wejdz sobie na jakas strone gdzie pragna sprzedac super zadbany, od pierwszego wlasciciela wozek, ktorego naprawde prowadzila caly czas kobieta (mowie o allegro) i sprawdz za jakie grosze kupisz takie jezdzace gowienko.

przesmiewca

2012-10-28, 14:43
czemu takie ognie lecą z rury ?

spadekkk

2012-10-28, 14:48
Tam nie siedzi stockowy B13 tylko B26 w dodatku NA

dawid301293

2012-10-28, 14:54
Jaką to kurestwo dysponuje mocą?

TwojMatka

2012-10-28, 14:59
Modyfikacje tego auta:

1994 MAZDA RX-7 (FD3S)

Engine: Mazda 26B quad rotary, Precision Engineering custom short crank, cross-drilled eccentric shaft, custom PPRE alloy sump, three window bearings, FD3S rotor housings, PPRE peripheral porting, lightened/balanced RX-8 rotors, custom ceramic apex seals, custom machined side plates, high-rev mod stationary gears, custom inlet manifold, 4x 55mm MoTeC throttle bodies, Pipercross air filters, custom fuel rails, 8x 600cc injectors, 2x fuel lines, twin Bosch Motorsport 044 fuel pumps, custom surge tank, Turbosmart fuel pressure regulator, MicroTech LTX-12 engine management system, 8x Bosch 616 coils, custom MSD leads, 4x 1.25-inch custom stainless PPG manifold, flanged full 3.5-inch exhaust, Borla mufflers, custom twin-pass alloy radiator, factory FD3S oil coolers, Craig Davies electric oil pump, braided lines/hoses, anodised fittings, de-loomed engine bay, Redline Performance catch cans

Driveline: HKS 5-speed sequential gearbox, HKS Pro twin-plate clutch, HKS flywheel, custom full-spool locker, factory diff case, Mazdaspeed 4.3 crown wheel, custom driveshaft

Suspension: Tein Super Drift fully adjustable coil-over shocks/springs, Tein EDFC, modified tie rods, shortened uprights

Brakes: Znoelli cross-drilled rotors, factory FD3S callipers, EBC pads, D2 hydraulic handbrake, B&M line locker

Wheels/Tyres: Weds Kranze 3-piece alloys — 18×11-inch front, 18×12-inch rear, Goodyear RS Sport 245/45R18 semi-slick front tyres, Goodyear Eagle F1 265/35R18 rear tyres

Exterior: BN Sports Blister wide body kit, Sard 3D GT wing, gloss black respray, custom matte black
digi-camo, Red Bull graphics

Interior: Sparco Evo seats, Sparco deep dish steering wheel, HKS sequential shifter, MSNZ-spec 6-point roll cage, custom MicroTech wiring, custom switchbox, Tein EDFC controller, custom dash, 4x HKS exhaust gas temp meters, HKS oil pressure meter, HKS oil temp meter, HKS water temp meter, HKS fuel pressure meter, Splitfire tachometer

Performance: Dyno Power — 480hp @ wheels (running-in de-tune)

bosch86

2012-10-28, 15:04
@TwojMatka - to jest stary setup, teraz ma 674KM na kołach :)

Krysss

2012-10-28, 15:09
CHińczyk z He He He rozj***ł ten filmik!

Jogurcik

2012-10-28, 15:25
@botanik18 Silniki wankla sa idealne do driftu. Nie ma potrzeby ich wymieniac.

kokz666

2012-10-28, 15:50
Ludzie, zróbcie temat zbiorczy, bede miał pod co walić

Mardog

2012-10-28, 16:53
Niech mi ktoś wytłumaczy, czemu mu tak z tłumika strzela.

MArcin911

2012-10-28, 17:32
P(r)OLAND napisał/a:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_Wankla
Tak wiec..
Samochodu marki Mazda, model rx7 i rx8 jak wyzej napisane posiadaja silniki wankla.
Krotko i na temat.
Zywotnosc takiego silnika + - 100 tysiecy kilometrow, pozniej taki silnik mozesz dac na zlom, o ile go wezma.


Fakt, żywotność jest mała (max 150tys. km, ponieważ tracą kompresje i lepiej tego nie odkładać bo potem już nie będzie czego remontować), ale remont tego silnika to koszt 4-5tys (dla porównania koszt wymiany rozrządu w vw 1.4tsi to około 3-4tys, a wiadomo ile ten rozrząd wytrzymuje i wole nie pisać ile kosztuje remont tego silnika). Ktoś pewnie zacznie gadać o spalaniu oleju przez silnik. Owszem spala go, ponieważ musi, ale jest to olej mineralny więc finansowo nie zabije (olej syntetyczny zabił by ten silnik w ciągu kilku tys km).

Mardog napisał/a:

Niech mi ktoś wytłumaczy, czemu mu tak z tłumika strzela.


Nie spalony nadmiar paliwa który służy do chłodzenia komory spalania zapala się w wydechu, a ponieważ wankiel nie ma zaworów efekt jest większy niż w "normalnym" silnik.

maksik

2012-10-28, 20:01
Spotkali się pewnie na płycie lotniska w smoleńsku

al...........10

2012-10-28, 23:42
Ja pie**olę, jak można tak zbezcześcić ten fantastyczny samochód...