18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach

Świetna inicjatywa żelaznej logiki!

Imie_jego_44 • 2016-07-11, 18:04
"Na Twitterze w kilka osób przyszła nam do głowy prosta akcja, po tym jak paruwkowy portal nazwał koszulki patriotyczne "obciachowymi". Skoro oni tak twierdzą, to my pokażmy im że uważamy wprost przeciwnie!
Jeśli widzisz kogoś w koszulce patriotycznej, czapce czy z patriotycznym etui na telefon albo naklejką na samochodzie - daj mu znać że popierasz. Powiedz mu, że ma fajny ciuch, pokaż kciuka w górę albo choć uśmiechnij się wskazując dlaczego.
I tyle. Proste jak drut. W takich ciuchach chodzi sporo ludzi, a jeszcze więcej z nas nie ma ich codziennie na sobie. Trzymajmy się razem, zobaczmy jak wielu nas jest, poprawmy sobie nawzajem nastrój i cieszmy się z tego że tak wielu patriotów jest wśród nas :)
Polska jest fajna a patriotyzm jest w modzie i bardzo dobrze!
Do rozpropagowania akcji zachęcamy wszystkie strony patriotyczne, a w szczególności marki odzieżowe!
"
źródło: żelazna logika

lesiot

2016-07-17, 10:54
Takie idiotyczne inicjatywy pseudopatritów prowadzą tylko i wyłącznie do profanacji symboli narodowych i historycznych.

Cytat:

Jak poinformował producent napoju energetycznego „Super r*chacz”, już niebawem na rynek trafi nowa marka. Tym razem nazwa napoju będzie nawiązywała do Żołnierzy Wyklętych i będzie celowała „w patriotyczną młodzież i kibiców”.

Firma 8K, która dotychczas zasłynęła z produkcji napoju energetycznego „Super r*chacz” ogłosiła, że jej następnym produktem będzie napój „Żołnierze Wyklęci”, który będzie celował w młodzież patriotyczną i kibiców.

Jak jednak podkreśla firma, daleko jej do identyfikowania się z jakimikolwiek środowiskami narodowymi, czy nawet w ogóle politycznymi. Impulsem do użycia nazwy jest czysty biznes i zapotrzebowanie na „produkty patriotyczne”.

– Inspiracją do wypuszczenia Żołnierzy Wyklętych był wysyp gadżetów patriotycznych, takich jak koszulki czy kubki. Produkt podobnie jak patriotyczna garderoba i pamiątki może wzbudzić zainteresowanie tematem żołnierzy, którzy ostatnio stoją na podium polskiej czci historycznej – przekonuje producent napojów energetycznych w rozmowie z mediami.

Natychmiast po ogłoszeniu wprowadzenia na rynek nowej marki, pojawiły się oskarżenia o cyniczną grę martyrologią i wykorzystywanie postaci i środowisk ważnych dla bardzo wielu Polaków.

– Wielu krytykujących przejawia w tej kwestii sporą hipokryzję. Dlaczego? Otóż na przykład widzieliśmy już pościel z symbolem Polski Walczącej i obrazem zgliszcz Warszawy po powstaniu. A wiadomo, co często robi się w pościeli. Napój energetyczny nie jest gorszy od pościeli albo podkoszulka, który po latach użytkowania może służyć za ścierkę do kurzu, kiedy się już zużyje – tłumaczy producent napojów energetycznych.



To nie ma nic wspólnego z patriotyzmem... to po prostu "fame" i biznes... a że najłatwiej zarabia się na głupocie... to głównie własnie takie "mózgi", którym się wydaje, że są bardziej patriotami od innych są targetem na takie rzeczy.