Wiesz 150 koni nie robi wrażenia w dzisiejszych spasionych kompaktach, ale seryjny 103 konny swift robił paczkę poniżej 9 sekund i bujał się do 2 paczek. Ten dodatkowo jeszcze odchudzony na suchej nawierzchni nie zniknie łatwo z lusterka seryjnego evo lub sti. To taki sam myk jak z Uno Turbo. Kiedyś nawet myślałem, żeby sobie takie załatwić. Zrobić je na biało i z czarnymi zderzakami i z emblematem FIRE na klapie Nie mam garażu i tylko to mnie zastopowało.
takie evo wciągnie go na śniadanie na suchym przy każdej okazji(...)
nie twierdzę, ze 150 km w swifcie gti dodatkowo po takich zamianach to mało, bo potrafi sporo, ale bez przesady - na pewno nie zjada wszystkiego co porusza się po drogach
Dlatego właśnie napisałem, że na suchym, a nie mokrym bo to jednak przedni napęd.
Uno Turbo z podobnym potencjałem do tego suzuki:
I jeszcze dokładka.
A teraz zrozum, że takie samochody tworzy się często własnymi rękami - dla pasji, a nie leci do salonu, a potem wydumanej firmy tuningowej.
Co to za nuta ? ;>
sam miałem ochote kupić swifta, mały lekki samochodzik z mocnym silnikiem super sprawa do zabawy
Uwielbiam internetowych 'znawców'... Auto przygotowane do GSMP, a oni twierdzą, że to wynalazek tylko na prostą..
150 wolnossacych koni w takim aucie to wiecej radochy niż przy 250 turbo koniach w golfie.
ps.
jazda na wprost to nuda