18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Stój pociągu, stój natychmiast...

Halman • 2022-09-19, 04:27

no nie posłuchał pociąg... :-D

racing

2022-09-19, 06:50
Ale o co chodzi? Przecież się zatrzymał...

Love_is_Love

2022-09-19, 07:21
Oko najn... CuśPed! CuśPed! CuśPed! :lol:

Swooniak

2022-09-19, 09:31
Co to k***a za język? XD

misiekrudy

2022-09-19, 10:40
Swooniak napisał/a:

Co to k***a za język? XD



Turecki niemiecki.

Heliar

2022-09-19, 11:10
10 metrów, maszynista sk***iel czy przypadek?

dennissliwa

2022-09-19, 11:47
Love_is_Love napisał/a:

Oko najn... CuśPed! CuśPed! CuśPed!



Tłumaczę: za pózno , za pózno

misiekrudy

2022-09-19, 13:01
Swooniak napisał/a:

Co to k***a za język? XD



Turecki niemiecki.

kryptonowa_laska

2022-09-19, 13:02
Następnym razem nie machać łapami jak małpa, ale machać jedną ręką energicznie góra dół (jak do ćwiczenia zwanego "pajacykiem"), stając czołem do nadjeżdżającego pociągu, Najlepiej machać czerwoną flagą, bluzą, koszulką, czymkolwiek czerwonym. W nocy użyć czerwonej latarki lub białej, wykonując te same ruchy co za dnia. To międzynarodowy sygnał stop w ruchu kolejowym. Im dalej "macha się" od zagrożenia, tym więcej czasu maszynista ma, aby wyhamować skład.

MarGunio

2022-09-19, 13:08
Heliar napisał/a:

10 metrów, maszynista sk***iel czy przypadek?



ty jebniety jesteś ? co to k***a rower że od razu wyhamuje na zawołanie ?

Policeman

2022-09-19, 14:34
Jako mikro pasjonat kolei, mogę tylko powiedzieć tak - pociąg OCZYWIŚCIE nie zatrzymuje się od razu, ale nieprawdą są te wszystkie wydumane liczby, bo zwyczajnie w świecie są one podawane dla potrzeb taboru i polityki tego środka transportu. Każdy maszynista wam powie, że ze składem i obciążeniem "oficjalna" droga hamowania to x, a rzeczywista to 1/2x - ale to są kwestie techniczne.

Wiecie ile w ogóle kosztują nas pociągi? Pewnie nie, otóż powiem wam tyle - sam nie wiem, ale na pewno w ch*j haha. Czym innym jest redukcja prędkości a czym innym próba zatrzymania pociągu z narażeniem towaru/głębokiego stanu technicznego i/lub życia obsługi i pasażerów. Żaden maszynista nie hamuje na full, praktycznie nigdy się to nie zdarza. Czy maszynista mógł zatrzymać skład przed tym rzęchem? Pewnie było to możliwe, czy chciał odpowiadać za to wszystko? Nie sądzę.

Tak samo z samobójcami, jeżeli kładą się na długiej prostej, to maszynista wyhamuje na spokojnie [o ile go dostrzeże] to nie jest tak, że widzi 200 metrów przed sobą samobójce i wie, że jest już za późno. Oczywiście albo zauważą go za późno albo ten ktoś kładzie się na jakimś łuku... w sumie jedno i to samo. Zresztą zauważcie, że mówi się "rzucić się pod pociąg", a nie "położyć się pod pociąg" właśnie dlatego, że w wielu przypadkach pociąg zwyczajnie się zatrzyma :)

Tutaj pewnie też maszynista miał do wyboru gwałtowanie hamować i ryzykować wypie**olenie się pociągu albo rozj***ć budę jakiegoś rzęcha i tyle.

Halman

2022-09-19, 14:45
Policeman napisał/a:

Jako mikro pasjonat kolei, mogę tylko powiedzieć tak...


swojego czasu był tutaj taki rasowy, prawdziwy kolejarz - maszynista ale go wyj***li bo wpie**alała swoje nieśmieszna standupy z youtube..

Heliar

2022-09-19, 18:57
Policeman, Dzięki o to właśni mi chodziło. W skrócie po h*j rozj***ć cały skład gwałtownych hamowaniem, jak bezpiecznej pie**olnąć w kretyna i co najwyżej lokomotywa trochę oberwie.

MarGunio napisał/a:

ty jebniety jesteś ? co to k***a rower że od razu wyhamuje na zawołanie ?



Nie jebnięty tylko spostrzegawczy, widać jesteś jedną z tych małp, które na wszystko potakują i same myśleć nie potrafią.