topic

Srogie jebnięcie...

~DMT • 2018-09-12, 05:46
Wypadek i jego skutki...


Pantilion

2018-09-12, 06:09
k***a to czerwone Mitsubishi rozpadło się jak by było chińskie, a nie japońskie :shock:

~TT4

2018-09-12, 06:31
Pantilion napisał/a:

k***a to czerwone Mitsubishi rozpadło się jak by było chińskie, a nie japońskie

ASX trafiony przez Range Rovera nie miał innego wyjścia tylko rozpaść się niczym chińskie auto przy stłuczce z krzewem jeżyny. To stosunkowo mały i lekki samochód w przeciwieństwie do ważącego przeszło 2,5 tony Brytyjczyka o solidnej konstrukcji. Tym bardziej, że suv wypie**olił w malca wyżej niz jego przewidziana przy zderzeniach strefa zgniotu tj. podłużnice, mocowanie silnika, silnik, pas przedni itd. tylko zapie**olił ciut wyżej. Testy zderzeniowe nie przewidują zderzenia z pojazdem "lecącym" tylko jeżdżacym. Nie dość, że wyżej zawieszony to go jeszcze lekko na jedną strone podbiło. Dlatego mitasubiszi sie "rozpadło". Jeżeli zderzenie byłoby na "płasko" i centralnie to SUV zgarnąłby głebek zwichrowanej stali w miarę jednolity ale z podobną ilością odłamków.

nowynick

2018-09-12, 08:19
a na przeciwnym pasie korek jak sk***ysyn, uwielbiam ciekawskich debili...

weryfikator4

2018-09-12, 10:02
Dziadek ma szybę pękniętą a kozaczy i filmuje.

CahirAepMawr

2018-09-12, 11:01
k***a i giniesz tylko dlatego, że jakiś debil kupił sobie za duże auto, którym nie potrafi jeździć.

dennissliwa

2018-09-12, 11:31
Up
Na 90% pękło mu koło i stracił panowanie nad samochodem.

lm65

2018-09-12, 12:11
@up to prawda. Koło było złe i zawieszenie było złe, a kierowca do utylizacji.

Anonimowyja

2018-09-12, 19:41
Jak widzę barierę linową w takim miejscu to pojawia się pytanie - po ch*j? Co innego, gdy jest pas zieleni, gdzie bariera może się odkształcić i auto wyjeżdżając ze swojego pasa ruchu nie wyjedzie na czołówkę. Niestety, rozdzielanie drogi jedno jezdniowej dwukierunkowej taką barierą ma taki sens, jak na powyższym filmie.
Będąc pieszym, większe poczucie bezpieczeństwa macie kiedy obok chodnika biegnie bariera linowa, czy tradycyjne blaszane bariery?

tigerqaz

2018-09-12, 20:01
Jak w Polsce na A4 codziennie pie**oleni rajdowcy. Chcesz być szybko w Niemczech, to choćbyś z Zakopanego jechał przez Konin, będziesz prędzej niż przez Wrocław.

ellsworth

2018-09-14, 21:58
Anonimowyja napisał/a:


Będąc pieszym, większe poczucie bezpieczeństwa macie kiedy obok chodnika biegnie bariera linowa, czy tradycyjne blaszane bariery?


Bez znaczenia. Wszystko zależy jaką mają szerokość pracującą, a nic nie sto na przeszkodzie by linowa miała mneijszą niż tradycyjne U-14a.
Zaufaj mi, jestem ekspertem ;-)

~Angel

2018-09-24, 18:47
skutki zderzenia +18

spoiler