18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Shelby GT500 vs nowiutki pick-up

100PROcentZmC • 2015-11-30, 17:01



Czyli jak uszkodzić 3 bardzo drogie samochody jednocześnie.



Tak się kończy szpanowanie 8-)

krubs1

2015-11-30, 17:21
nie wiem, nie znam się na motoryzacji, oko na astygmatyzm cierpi, ale... Ale - tak po mojemu - to autko mogło się rozpędzić do jakiś 60-70km/h... przyj***ło w inne autko, które stało... nie jechało. stało. stało staniem mniej stabilnym niż np. drzewo. i co? rozj***ne w drobny mak. jakby byl pasazer, to i on by sie rozj***l w drobny mak. podejrzewam, ze jest to samochod stworzony do zapie**alania w stylu 250km/h, wiec jaka jest nadzieja, ze w przypadku pie**olniecia przy predkosci miejskiej (to jest 5x mniej niz przeznaczenie auta) nikt nie zgninie?

Syn_Milionera

2015-11-30, 17:31
Oj jakby tak stało się z moją Panamerą to chyba bym zapłakał. A nie mam AC wiec nie zapłakał bym.

Cytat:

Czyli jak uszkodzić 3 bardzo drogie samochody jednocześnie.


Akurat amerykańskie samochody w USA nie są takie drogie w porównaniu do ich zarobków.

Ma...........ce

2015-11-30, 18:52
krubs1, zwróć uwagę, że gość przyj***ł stosunkowo niewielką powierzchnią w narożnik cięższego samochodu. Cała energia uderzenia skupiła się praktycznie na drzwiach Mustanga, a próg jest nie ruszony. Samochody projektuje się tak, żeby wytraciły energię przy uderzeniu od frontu, boki, czy tył nie jest tak wytrzymały. Po prostu najcześciej pojazdy wpadają na coś przodem. Jeśli jeździsz wyczynowo, istnieje większa szansa, że przypie**olisz w coś bokiem, dachem, itd., dlatego w takich autach instaluje się klatki. Ale nawet klatka potrafi pęknąć przy uderzeniu bocznym.

seattle

2015-11-30, 20:44
Shelby na szrot

RockyWood

2015-11-30, 21:11