18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Selekcja naturalna

Ja...........ro • 2013-10-22, 14:24
Nie wiem, czy temat wrzucać do dokumentalnych, polityki/religii (gdyż tylko w pierwszej części zahacza o "dokument" który KAŻDY miał w podstawówce na przyrodzie, a o religię raptem jedną luźną dygresją) więc ładuje w inne czarności i proszę o ewentualne przeniesienie.

Jeśli komuś się nie chce czytać, niech zwyczajnie scrolluje a temat pod żadnym pozorem nie ma służyć modzie na hejty. Jeśli pojawi się typowa gównoburza, proszę moderatorów o masakrowanie banami.

Słowem wstępu zacznę od definicji wprost z wikipedii:
Dobór naturalny

Dobór naturalny (selekcja naturalna) – jeden z mechanizmów ewolucji biologicznej, prowadzący do ukierunkowanych zmian w populacji zwiększających ich przeciętne przystosowanie, czyli adaptację do warunków środowiskowych, poza okresem wymierania.
Miarą sukcesu w doborze naturalnym jest dostosowanie (ang. fitness); można je rozpatrywać na poziomie osobników lub poszczególnych genów. Organizmy posiadające korzystne cechy mają większą szansę na przeżycie i rozmnażanie, co prowadzi do zwiększania częstości występowania korzystnych genów w populacji.

W każdym pokoleniu powstaje znacznie więcej organizmów potomnych, niż liczy pokolenie rodzicielskie. Obserwacje wykazały, że liczebność większości populacji pozostaje na stałym poziomie lub ulega oscylacjom wokół pewnej średniej. Zestawienie tych dwóch faktów prowadzi do wniosku, że w naturze ogromna większość osobników potomnych nigdy nie osiąga sukcesu reprodukcyjnego. Młode mogą zostać zjedzone przez organizmy z następnego ogniwa łańcucha pokarmowego padając jednocześnie ofiarą:

-fizycznych warunków środowiska (np. zimna, suszy)
-chorób i pasożytów
-konkurencji o ograniczone zasoby środowiska (walka o byt)

Pomiędzy różnymi czynnikami negatywnymi występuje zjawisko dodatniego sprzężenia zwrotnego. Dla przykładu mała zdolność odnajdywania pokarmu ogranicza rozwój organizmu, który staje się bardziej podatny na choroby pogarszające jego stan. Osłabiony i chory osobnik staje się łatwym łupem drapieżników.

Pamiętacie, na przyrodzie/biologii były tematy o selekcji naturalnej. Na przykładzie lwów i zebr, czy innego przykładu drapieżnik/ofiara oraz dzięki wyróżnianiu cech słabych/silnych podaje się przykład doboru naturalnego. Foto poglądowe:



Zachował mi się właśnie w pamięci przykład (będę uogólniał celem pozostawienia wniosków) lwów i zebr, gdzie:
-Wysoka populacja zebr sprawiała "rozleniwienie" lwów (duża ilość łatwej zdobyczy), przez co ich populacja malała. Aby przeżyć i nie pozwolić do wymarcia gatunku lwy musiały być szybsze, zwinniejsze, silniejsze itd, co powodowało:
-Niską populację zebr a wysoką populację lwów (bo się nażarły). Zatem zebry aby zachować gatunek, muszą być jeszcze szybsze, ostrożniejsze, lepiej wykrywające zagrożenie...
Co powodowało z kolei, że populacja lwów maleje. I tak w koło Macieju.

Wniosek - każde zwierze w momencie krytycznym (niska populacja) musi ulec przyśpieszonej adaptacji, albo wymrze.

Teraz zmienię temat na bardziej konkretny i odniosę się do przykładu na ludziach.
Proszę zwrócić uwagę na zielony tekst w definicji "doboru naturalnego".

USA rozwinęło się w dużej mierze z niewolnictwa. Ściągano czarnych masowo i zaganiano do pracy. W Detroit populacja rasowa wyglądała następująco:
1920r - biali 95,29% czarni - 4,71%
2010r - biali 10,61% czarni - 82,69%

Podobna sytuacja dzieje się w Europie z muzułmanami.

A teraz w kolejności zaznaczenia zielonego tekstu:
*Obecnie populacja białych z roku na rok jest coraz niższa. Cywilizacja białego człowieka stworzyła warunki, do których okazuje się, że sami nie są dostosowani. Za to inne rasy bezprecedensowo w 100% korzystają ze wszystkich możliwości, jakie obecne środowisko zapewnia.

*W każdym pokoleniu potomstwo białe jest coraz mniej liczne, podczas gdy u innych ras przyrost naturalny jest kilkukrotnie większy.

*Co roku rasa biała przegrywa (w najróżniejszych sektorach) walkę o zasoby środowiskowe i przestrzeń życiową.

*Nie dość, że populacja jest coraz mniejsza, to rodzi się również coraz słabsza - w zupełnym przeciwieństwie do innych ras. Biali mają farmaceutykę, szczepienia, ubezpieczenia, opiekę zdrowotną. Reszta ras ma tak wysoki przyrost naturalny, że mogą sobie pozwolić na bardzo wysoką śmiertelność, dzięki czemu następne pokolenie będzie tylko silniejsze - odwrotnie do kolejnych pokoleń białych.

Odnośnie obrazka - u rasy białej każde potomstwo, również to najsłabsze, dzięki farmakologii i kulturze jest zdalne do reprodukcji, powodując, że kolejne pokolenie zamiast odrzucić słabe ogniwa, reprodukuje kolejne, coraz bardziej upośledzone jednostki.

Tutaj można dołożyć kilka innych teorii, jak choćby o tym, że wszędzie jest chemia, szkodliwe szczepionki i inne duperele, przez co chorujemy a zawdzięczamy to koncernom farmaceutycznym. Inne rasy po prostu masowo się reprodukują.
Można też wyjść z tematem, że czarni kradną, muzułmanie zabijają, cygany żebrzą i wszyscy jak jeden mąż ciągną socjal. Tylko co z tego, skoro jest to wynik adaptacji do panujących współcześnie warunków umożliwiających przewagę w procesie wyścigu selekcyjnego i przetrwania rasy?

Absolutnie nie mam na celu usprawiedliwiać postępowania innych nacji, ras, czy wyznań. Staram się jedynie zauważyć problem i zadać pytanie, czy obecna sytuacja jest wynikiem nie "tych złych brudasów" tylko słabości białych?

Do przemyślenia pozostawiam dwie sprawy:

-czy nie następuje być może sytuacja zupełnie wbrew prawom natury - gatunek/rasa, zamiast walczyć o przetrwanie, oddaje dobrowolnie swoje terytorium, zaprzestaje reprodukcji i na własne życzenie nie tylko wyniszcza się wewnętrznie, lecz jeszcze pomaga innym, próbującym dominować, rasom?

-czy stworzyliśmy warunki, do których po prostu inne rasy adaptują się szybciej i skuteczniej?

Oraz pewien mój prywatny wniosek - nawet najbardziej upośledzone zwierzęta nie zapraszają do swoich nor potencjalnych przeciwników. Króliki nie zapraszają lisów by mieszkały w ich norach, łaskawie przynosząc im jeszcze młode do wpie**olenia.


PS. Komentarze niezwiązane z tematem, durne, tępe lub mające na celu wywołanie flejmu (jak j***ć ciapatych, cyganie to brudy-wypie**alać, choć trafne, są już "miałkie") powinny być odpowiednio nagradzane.

Kuriki

2013-10-22, 19:26
Niektórzy po prostu nie rozumieją, że konkurencja jest najlepszą opcją. A w ZSRE ludzie mają się gorzej ponieważ warunki dyktują osoby o poglądach lewicowych. Jak by się np cyganów czy innych muzułmanów nie witało z otwartymi ramionami i nie dawało się każdemu socjalu na "dzień dobry" to by siedzieli u siebie- no przynajmniej ta gorsza część, która składa się z samych nierobów żerujących na zasiłkach. No ale "oczywiście" tak nie można ponieważ- według chorej i spaczonej- lewackiej ideologii każdy człowiek ma prawo do podstawowych dóbr kosztem innych ludzi.

IMO- to jest już nie do końca odwracalne. Jeśli większość ludzi dała sobie wmówić, że trzeba pomagać najsłabszym jednostkom kosztem własnych dóbr to już ratunku raczej nie ma. Powoli zaczyna- coraz bardziej- szlag trafiać szacunek do własności prywatnej, to samo dzieje się ze zdroworozsądkowym myśleniem.

Próbować to odwrócić można np popierając ruchy wolnościowe (jak mi to ktoś znowu z lewactwem skojarzy to się wk***ię) i/lub partię polityczną, której członkowie popierają kapitalizm, a w programie partii nie jest zawarte socjalistyczne kretyńskie jojczenie o dawaniu wszystkiego wszystkim za darmo.

Po pierwsze; musi wrócić zdroworozsądkowe myślenie. Po drugie; szacunek do własności prywatnej. Po trzecie; odczepienie się urzędników i miliardów procedur od ludzi. W przeciwnym wypadku gospodarkę i kulturę całkowity szlag trafi, a muzułmanie i spółka przyjdą, po czym wyrżną każdego, kto nie jest z nimi.

Równocześnie nie popieram walki na tle rasowym. Takie walki też są chore. Konkurencja jest zdrowa ale walki o czystość krwi i kultury (żeby brońcie bogowie się nie wymieszało coś) to już jest ogromna przesada. Podsumowując dwa ostatnie zdania; konkurencja np gospodarcza lub sportowa jest pożyteczna, a atakowanie/wyżynanie się z powodu odmienności, koloru skóry, religii, kultury jest j***nym wypaczeniem i głupotą.

Annalevy

2013-10-22, 19:28
Na naszą niekorzyść działa też fakt, że "biały genotyp" jest słabszy niż "ciapaty".
Z każdym pokoleniem blond włosy, jasna skóra są dominowane przez ciemne geny :(

I lecenie również naszej rasy na hajs.
W Polsce robią się wylęgarnie ciapatych, którzy przyjeżdzają tu studiować. Uczelnie są zadowolone, bo dostają dużo kasy. Ciapaci ściągają całe rodziny. W polskie społeczeństwo wtapiają się minimalnym stopniu. To wina uczelni, że ściąga arabów, ale czy można jej tego zabronić?

Nasza rasa jest słabszą pod wieloma względami... Nie jesteśmy jeszcze gotowi umierać za sprawę, nie jesteśmy tak zjednoczeni, z reguły jesteśmy nawet zbyt mili żeby uprzykrzyć życie ciapatym w Polsce.

Jedynym sposobem na ocalenie rasy ( i moim zdaniem trochę też obywatelskim obowiązkiem) jest liczna rodzina. Zafundujcie swoim słowiańskim dziewczynom trójkę słowiańskich dzieci.
Wbrew ekonomii i obawom :(
To jedyny, obok otwartej wojny sposób na przetrwanie naszego gatunku.

Kuriki

2013-10-22, 19:31
Annalevy napisał/a:

Zafundujcie swoim słowiańskim dziewczynom trójkę słowiańskich dzieci.
Wbrew ekonomii i obawom :(


Prosty przepis na powstanie patologii.

Bezuczuć

2013-10-22, 19:31
Biała rasa umiera dlatego że człowiek bialy chce zeby jego potomswto mialo lepiej niz on sam , a reszte rasu to pierdzili , mysli tylko o tym zeby mialo duzo potomstwa , tam nie mam milosc i !

joter

2013-10-22, 21:36
Cytat:

Nie biali ludzie to stworzyli, tylko Wyselekcjonowana grupa białych ludzi która w innych warunkach nie miała by prawa bytu czyli lewactwo( nie rozmnażają się bo pedalstwo, aborcje non stop) w dodatku pod ich terrorystycznym reżimem( inaczej tego nazwać nie można, bo jest to dyktatura poglądowa typu, nie lubisz pedałów jesteś be, nie jesteś za aborcją jesteś be i w dodatku antysemita) nie pozwalają się rozmnażać z powodów finansowych ( ciężki temat ale napisałem to) , bądź poprzez lata propagandy wpływają na umysły ludzi białych i powodują taki trend "dzieci są niemodne bo nie będę mogła chodzić na imprezy i dupczyć się z kim popadnie" albo " dzieci są zbyt czasochłonne dlatego nie chcę ich mieć".
\ To LEWACTWO takie a nie inne warunki spowodowało, a nie biali ludzie.
Biali ludzie potrafią sobie świetnie radzić, udowodnili to zasiedlając wcześniej cały świat ( w międzyczasie wyrzynając/ niewoląc ciapaków, murzynów indian i innych pomniejszych)




I wszytko o czym mówią ludzie wierzący w teorie spiskowe się zaczyna pomału spełniać. Ciekawe. Masoni i ich "new world order" w 90%... ?

!Timon

2013-10-22, 22:11
Kuriki napisał/a:


Prosty przepis na powstanie patologii.



Wolę polską patologię niż ciapacką. Wybór jak między dżumą a cholerą ale wolę już polskiego dresa co skroi komórkę niż ciapatego co będzie córkę kwasem polewał.

Cytat:

I wszytko o czym mówią ludzie wierzący w teorie spiskowe się zaczyna pomału spełniać. Ciekawe. Masoni i ich "new world order" w 90%... ?



To żaden spisek masoński tylko brak przewidywania przyszłości. Rewolucja francuska też nie była skutkiem spisku tylko braku przewidzenia długofalowych skutków swoich działań.

Elektorat prawicy buduje się latami przez podejmowanie trafnych decyzji które zwykle dają efekty w przyszłości.
Socjaliści patrzą na to co jest dzisiaj a dzisiaj wysokie słupki wyborcze to obiecanie spokoju obywatelom i pompowanie elektoratu przez osiedlanie przybyszów którzy mnożą się jak króliki.

Kuriki

2013-10-22, 22:50
!Timon napisał/a:

Wolę polską patologię niż ciapacką. Wybór jak między dżumą a cholerą ale wolę już polskiego dresa co skroi komórkę niż ciapatego co będzie córkę kwasem polewał.



A ja różnicy właściwie nie widzę. Dres może w zestawie do wpie**olu&jumania komóry dorzucić dźgnięcie nożem, pobicie ze skutkiem śmiertelnym albo połamanie kości. Agresywny ciapaty oraz agresywny dres to ta sama skala zagrożenia. Oba pie**olce zaślepione, głupie i oporne na argumenty.

Poza tym, pewnego razu mnie dzieciak- po wyglądzie mogłem rozpoznać, że go "ulica wychowuje"- zaczepił i zapytał o drobne. Powiedziałem, że nie mam to on chciał portfel. Pomyślałem, że żartuje, a ten mały sk***iel nóż wyciąga. Przegoniłem go. No ale co to k***a ma być? Dzieciak na stówę w wieku kwalifikującym do podstawówki, a na ulicy takie cyrki odstawia. A jak dorośnie to ja go wolę wtedy nie spotkać nie mając klamki albo paralizatora pod ręką. Serdecznie pie**olę każdą patologię bo każda jest tak samo niebezpieczna- jeden pojeb poleje kwasem i maczetą głowę obetnie, a drugi kosą poczęstuje.

I każdej parce, która chce dzieci płodzić, a nie jest gotowa na nie pod względem finansowym, radzę najpierw się rozpędzić porządnie, a później tymi swoimi durnymi łbami grzmotnąć w twardą ścianę- powtarzać aż na stałe przejdzie ochota na dziecko albo świadomość.

Dziękuję za uwagę. Miłego wieczoru :emo:

Kislowy_wampir

2013-10-23, 02:33
Widzę, że temat zacny i trafny :) Wiele osób nie widzi problemu a to znaczy że mają wyprane mózgi przez lewaków ( jak zwał tak zwał ) Nie po to ktoś wymyślił państwa by sobie wędrować po świecie i zatruwać innym życie, ktoś napisał że przecież niema ciapaków itp. Tylko czy tak ciężko zauważyć, że biały cywilizowany człowiek dba o pracę, rodzinę, dom i przyszłość. Inne rasy natomiast bazują na tym, że MY biali jesteśmy bardziej rozwinięci, inteligentniejsi i mamy socjal który z założenia ma wspierać ludzi którzy znaleźli się w trudnej sytuacji i dzięki socjalowi mają szanse żyć i czas na to by odbić się od dna, takie jest założenie, ALE inni uważają że lepiej żyć na socjalu kosztem innej rasy, bo przecież tak wygodniej i hmmm tak jest lepiej niż przzymierać głodem w brudnej arabskiej lepiance prawda ? Tyle że białym się poj***ło co niektórym i na siłe chcą wszystko i wszystkich tolerować, a to prowadzi do zagłady białej rasy. Dlaczego już tłumaczę: biali ludzie zanim zaczną płodzić potomstwo starają się mieć jakąś wizje swojej przysłości, i płodzą 1, 2 góra 3 dzieciaki, bo chcą im zapewnić możzliwość dobrego startu w dorosłe życie, ale w tym samym czasie patola ma już prawie 8 dzieci i zyje kosztem innych. Ograniczamy prawa białych ludzi na koszt inności rasowej religijnej itp, zapominamy o swoich terenach, kulturze itp a to prowadzi do zamozagłady rasy białej. Ktoś napisze że jestem zacofany, nietolerancyjny itp. dlaczego ? Tylko dlatego że wymagam od innej rasy, religii tego samego co oni odemnie w moim kraju ? To samo jest z singlami, pedałami itp Oni chcą być uważani za fajnych itp. ok ale tez niech uważają ludzi pragnących żyć w rodzinie czy hetero też za fajnych :) Przecież po co pederastą dzieciaki, jak sobie k***a je zrobią to je będą mieć praw natury nie oszukasz pedal pedała chodź niewiem jak by wyr*chał to dzieciaka nie zrobi :) i nikt niema prawa zmieniać odwiecznych prawd natury. Możecie mnie wyzwać od kogo chcecie ale boli was to że tak jest i ch*j. Co do migrowania różnych ras po świecie ok niech sobie zmieniają zamieszkanie itp byle by tylko szanować obecne prawa i tyle w temacie. Dla mnie osobiście jak obojętnie kto jedzie do obcego kraju i chce tam wprowadzać swoje prawa powinien być wysiedlany w trybie natychmiastowym zz oficjalnym oświadczeniem za co został wysiedlony by potem ktoś nie pie**olił, że chodziło o kolor skóry. Po prostu biali ludzie to nadal jednak bardziej cywilizzowani są i przzez to nasza rasa wymiera bo jesteśmy zbyt tolerancyjni, zbyt pobłażliwi itp. i zbyt GŁUPI by zauważyć że jesteśmy wykorzystywani bo w drugą strone to niedziała. Jeszcze trochę i będzie ciężko zobaczyć białego człowieka o niebieskich oczach i blond włosach.


Wiecie co to eugenika ?? Jest to zajebista dziedzina nauki ale niestety hitler, naziści przegieli i terazz nikt się tym nie zajmuje bo nie wypada o tym mówić pisać lub co gorsza zajmowac się nią. Ale jeszzcze troche i wróci ona do łask, zobaczycie :) Polecam zzagłebić się w ten temat bo naprawdę robi on wrażenie :)

Dziękuje autorowi za naprawdę ciekawy temat i jestem pod wrażeniem dyskusji jaka się wywiązała w komentarzach.

Skoro tak wielu z nas chce tak wiele dobrego dla polski itp. Może pora na założenie partii ? o skrócie SB
rozwinięcie Sadystyczni Bohaterzy :P Pomysł głupi, ale wart uwagi bo z tej zbieraniny idzie wybrać ludzi którzy mądrze prawią :)

Browaryt

2013-10-23, 09:47
Kuriki napisał/a:





Poza tym, pewnego razu mnie dzieciak- po wyglądzie mogłem rozpoznać, że go "ulica wychowuje"- zaczepił i zapytał o drobne. Powiedziałem, że nie mam to on chciał portfel. Pomyślałem, że żartuje, a ten mały sk***iel nóż wyciąga. Przegoniłem go. No ale co to k***a ma być? Dzieciak na stówę w wieku kwalifikującym do podstawówki, a na ulicy takie cyrki odstawia. A jak dorośnie to ja go wolę wtedy nie spotkać nie mając klamki albo paralizatora pod ręką.



Bardzo jestem ciekaw jak go przegoniłeś :>

!Timon

2013-10-23, 13:08
Kuriki napisał/a:


I każdej parce, która chce dzieci płodzić, a nie jest gotowa na nie pod względem finansowym, radzę najpierw się rozpędzić porządnie, a później tymi swoimi durnymi łbami grzmotnąć w twardą ścianę- powtarzać aż na stałe przejdzie ochota na dziecko albo świadomość.



Problem polega na tym, że przed 30 dorobisz się jak masz dobry start z domu albo sporo szczęścia [mówimy o ogóle społeczeństwa a nie o wyjątkach] a po 30 ryzyko niedorobienia dzieci jest niewspółmiernie większe niż przed. Wady wrodzone to nie tylko zespół downa ale masa ciężkich chorób przewlekłych wynikających z mutacji które z wiekiem pojawiają się coraz częściej. Zarówno u kobiety jak i mężczyzny. Zatem masz rację, niech każdy płodzi dzieci jak znajdzie stałą pracę z płacą powyżej średniej, spłaci mieszkanie i dwa samochody a później niańczmy armię Downów i innych ciężko chorych ludzi.
Rozmawiałem niedawno z ~70 letnią dr pediatrii - co kilka lat zauważalnie widać zwiększanie się liczby chorych dzieci zwłaszcza u starszych rodziców.
Inna sprawa, że z wiekiem coraz ciężej zajść w ciążę i próbuje ratować się ciężko chore dzieci które kiedyś by umarły. Dzisiaj nie można na to pozwolić bo jak 30-paro latka od 5 lat próbowała zajść w ciążę to następnym razem może w ogóle jej się nie udać.

Widoczne 'na oko' choroby ukrywane są w domach więc na ulicy rzadko uświadczysz a tymi ciężkimi ale "dyskretnymi" nikt się nie chwali więc masz wrażenie, że wszyscy są zdrowi i piękni.

sidian

2013-10-23, 14:00
Srali muchi, będzie wiosna. Wysoki przyrost naturalny nie gwarantuje wzmocnionej puli genetycznej potomstwa, bo mechanizm ewolucji jest czynnikiem losowym. To, czy nowy osobnik będzie lepiej czy gorzej przystosowany jest kwestią losową. Faktem jest, że w przypadku diametralnej zmiany warunków (a przecież nie o takiej mówimy) muzułmanie ze swoim przyrostem naturalnym będą mieli większe szanse na przeżycie niż rasa "biała".

Problemem muzułmanów jest za to ich kultura (jeśli można to tak nazwać), która propaguje chów wsobny (małżeństwa między kuzynostwem), przez co ich rasa ulega stopniowej degeneracji. Niezależnie od tego, ile będą mieli dzieci. Już dzisiejsze badania wskazują na różnice w średnim ilorazie inteligencji w kulturach muzułmańskich. Za kilka pokoleń ta różnica będzie jeszcze większa.

Jeśli chodzi o eugenikę, to nie jest to nauka, przynajmniej w powszechnym rozumieniu tego słowa. Nie kieruje się zasadami normalnej nauki, jest oparta niemal wyłącznie na poglądach i spolitycyzowana. Jeśli zaś chodzi o jej uprawianie i "przeginanie" w ujęciu nazistowskim, to eugenika jest z powodzeniem stosowana do dzisiaj. Są to np. stypendia naukowe dla najzdolniejszych uczniów. Jest to tzw. eugenika pozytywna, w przeciwieństwie do negatywnej, która zakłada kastrowanie idiotów i wywalanie niedorobionych noworodków do dołów z wapnem. Ot taka delikatna różnica.

Jeśli zaś chodzi o obniżenie rozrodczości wśród rasy białej (co jest nieprawdą, bo dotyczy to wszystkich rozwiniętych kultur, niezależnie od koloru skóry), to nie zostało to spowodowane przez "lewactwo", tylko przez kapitalizm i konsumpcjonizm. Zarówno lewica jak i prawica wpisują się w oba te nurty (prawica nawet bardziej, bo socjal ma w teorii przeciwdziałać obniżeniu rozrodczości), więc błagam, nabądź trochę wiedzy i przestań ludziom wciskać ciemnotę, nieuku.

!Timon

2013-10-23, 15:21
@sidian

Wysoki przyrost naturalny nie gwarantuje wzmocnienia puli genetycznej ale zwiększa prawdopodobieństwo jego wzmocnienia. Mały przyrost naturalny również żadnej gwarancji nie daje a dodatkowo szansa na pojawienie się nowych korzystnych cech albo wręcz utrwalenia starych maleje.
W każdej sytuacji ewolucyjnej większy przyrost populacji jest lepszy od mniejszego - nawet jeśli śmiertelność wyniesie 99% z powodu przeludnienia to zostaną [z punktu widzenia natury] najsilniejsze spośród najsilniejszych organizmów.

rew123321

2013-10-23, 22:46
modzgi napisał/a:

Nie biali ludzie to stworzyli, tylko Wyselekcjonowana grupa białych ludzi która w innych warunkach nie miała by prawa bytu czyli lewactwo( nie rozmnażają się bo pedalstwo, aborcje non stop) w dodatku pod ich terrorystycznym reżimem( inaczej tego nazwać nie można, bo jest to dyktatura poglądowa typu, nie lubisz pedałów jesteś be, nie jesteś za aborcją jesteś be i w dodatku antysemita) nie pozwalają się rozmnażać z powodów finansowych ( ciężki temat ale napisałem to) , bądź poprzez lata propagandy wpływają na umysły ludzi białych i powodują taki trend "dzieci są niemodne bo nie będę mogła chodzić na imprezy i dupczyć się z kim popadnie" albo " dzieci są zbyt czasochłonne dlatego nie chcę ich mieć".
\ To LEWACTWO takie a nie inne warunki spowodowało, a nie biali ludzie.
Biali ludzie potrafią sobie świetnie radzić, udowodnili to zasiedlając wcześniej cały świat ( w międzyczasie wyrzynając/ niewoląc ciapaków, murzynów indian i innych pomniejszych)


co za pech, najbardziej dzietne ciapaki najczęściej się skrobią (i to się dzieje w lewackiej UE), ah te zue lewactwo...
I standardowe "bo baby nie chco" - idź to powiedz swojej starej, że mało p*zdę rozszerzała (dla dobra Wielkiej Polski), ciekawe co na to powie?
I ten terrorystyczny reżim lewactwa dający polaczkom w UK gratisowe zasiłki (+ te z PL oczywiście, przynajmniej do czasu zakablowania przez urzędy skarbowe w UK)...


Ah zapomniałbym, jeszcze te żydy co stoją za wszystkim i zwłaszcza polakom taką krzywdę robią...

Ja...........ro

2013-10-26, 14:17
własnie też zauważyłem, że jest o wiele mniej downów i innych schorzeń u innych ras niż białe.
Chociaż przewyższają nas liczebnością, to jednak u białych jest najwięcej downów, ludzi z autyzmem, rakiem, jakimiś zwyrodnieniami mięśni, anorektyków czy ogólnie ze słabą odpornością.