18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Sekcja zwłok w Indiach

Abram • 2012-08-15, 17:18
W 2011 samotnie podróżowałem po Indiach, gdzie spotkałem następnie żyda (Dan) który dołączył się do mojej wędrówki. Opowiem wam o sekcji zwłok w Indiach.

Dotarliśmy do miejscowości Orcha, pożyczyliśmy rowery i zwiedzaliśmy okolicę. Śmigaliśmy tu i tam, następnie wyjechaliśmy kawałek za miasto gdzie znajdował się tutejszy "szpital". Z racji tego, że dzień wcześniej Dan wziął masaż od gościa który jak się później okazało miał pełno kurzajek, chciał odwiedzić szpital w celu konsultacji czy jakaś tam krostka która mu wyskoczyła to nie przypadkiem kurzajka czy inne dziadostwo.

Po krótkiej pogawędce "lekarz" i przypisaniu jakiś pigułek odpalił z tekstem, tak o, po prostu: "Czy chcemy zobaczyć sekcję zwłok?". Zrobiliśmy wielkie oczy, ale z racji tego że studiuję prawo z chęcią zobaczyłbym jak wygląda otwarcia zwłok in India style.

Pierwsze co udaliśmy się na komendę policji która była sąsiadującym budynkiem. Gdzie nasz "lekarz" spytał się komendanta czy dwóch turystów może być przy sekcji. Komendant lakonicznie odpowiedział tylko "ok". Musieliśmy jeszcze chwilę poczekać, ponieważ oczekiwaliśmy "asystenta" doktora. Okazał się być to pan w krótkich spodenkach i japonkach. Niewiele się różnił od gościa który sprzedaje kapcie na bazarze w Delhi.

Panowie zaprowadzili nas do miejsca otwarcia zwłok. Był to mały budyneczek, oraz tak jakby otoczone murkiem zaplecze bez dachu. Ciało znajdowało się na motorikszy przykryte tylko kocem.

Denatka, wiek 18 lat. Popełniła samobójstwo razem ze swoim ukochanym. Rodziny nie wyraziły zgody na ślub. Skoczyli razem z klifu do rzeki. Śmierć na miejscu.