ej, jakis ekspert wyjasni czemu on sie rusza?
ej, jakis ekspert wyjasni czemu on sie rusza?
Źle wyważone koło - np. odkleił się ciężarek, zużyte łożysko przedniego koła,
zużyte lub poluzowane łożyska główki ramy, wadliwa lub zużyta - poząbkowana opona, krzywy amortyzator przód- asymetria lag, krzywa rama - nieosiowe rozmieszczenie kół, stary olej lub jego nieprawidłowy poziom w lagach, złe ciśnienie pow. oponach. Możliwości jest wiele. Amortyzator skrętu zmniejsza możliwość wystąpienia zjawiska ale nie eliminuje go w 100%, zwłaszcza przy takim zapie**alaniu. To Yamaha R1 w standardzie ma schowany amor skrętu pod plastikami to co widzisz to nie amor tylko brelok / lub jakaś przywieszka do kluczyków w stylu"remove before flight" - popularne u motocip. Pozdrawia motop*zda.
Albo źle ustawiony amortyzator skrętu, jaa mam na kierownicy takie gówno z mozliwością ustawienia oporu.
Ciekawe, dlaczego dostał shimmy przy tak dużej prędkość. Tym bardziej, że moto ma amortyzator skrętu
Źle wyważone koło - np. odkleił się ciężarek, zużyte łożysko przedniego koła,
zużyte lub poluzowane łożyska główki ramy, wadliwa lub zużyta - poząbkowana opona, krzywy amortyzator przód- asymetria lag, krzywa rama - nieosiowe rozmieszczenie kół, stary olej lub jego nieprawidłowy poziom w lagach, złe ciśnienie pow. oponach. Możliwości jest wiele. Amortyzator skrętu zmniejsza możliwość wystąpienia zjawiska ale nie eliminuje go w 100%, zwłaszcza przy takim zapie**alaniu. To Yamaha R1 w standardzie ma schowany amor skrętu pod plastikami to co widzisz to nie amor tylko brelok / lub jakaś przywieszka do kluczyków w stylu"remove before flight" - popularne u motocip. Pozdrawia motop*zda.
Źle wyważone koło - np. odkleił się ciężarek, zużyte łożysko przedniego koła,
zużyte lub poluzowane łożyska główki ramy, wadliwa lub zużyta - poząbkowana opona, krzywy amortyzator przód- asymetria lag, krzywa rama - nieosiowe rozmieszczenie kół, stary olej lub jego nieprawidłowy poziom w lagach, złe ciśnienie pow. oponach. Możliwości jest wiele. Amortyzator skrętu zmniejsza możliwość wystąpienia zjawiska ale nie eliminuje go w 100%, zwłaszcza przy takim zapie**alaniu. To Yamaha R1 w standardzie ma schowany amor skrętu pod plastikami to co widzisz to nie amor tylko brelok / lub jakaś przywieszka do kluczyków w stylu"remove before flight" - popularne u motocip. Pozdrawia motop*zda.
Poniżej wyjaśnienie.
I nie kierujcie się tym że jak jest amor skrętu to znaczy że Shimmy nie będzie, u mnie fabrycznie nie ma amora ale wszystko jest dostatecznie wyregulowane i sprawdzone
Tacy ludzie powinni z motocykla przesiąść się na wózek