18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Rowerzysta przewrócony przez Steviego Wondera z przyczepą

Flodzia • 2021-02-04, 13:37

Pogruchotana łopatka i dwa złamane żebra, a po prawej DDR

dżonyłojlker

2021-02-04, 13:56
Za potrącenie "kolarzówkarskiej" k***y zawsze piwo :ok:

tatko

2021-02-04, 14:33
ch*j w dupę pedałowi w kolorowych gaciach. Ej, zaraz! Żadnych przyjemności! Kij mu w oko!

Henboh

2021-02-04, 15:28
No co. Skoro pedalarz zapomniał, że nie jest na torze, to kierowca mógł zapomnieć, że ma przyczepę :D

8765tj

2021-02-04, 15:52
Krawężniki tracą na uroku przy bliższym poznaniu :amused: Chociaż zawsze mnie zastanawiała kwestia preferowania obcisłych kolorowych slipów nad drogowym pancerzem wartym 2-3K. W sumie kolarzówka wyciągnie 40-50 na płaskim, może więcej nie znam się a na własnym przykładzie widziałem jakie ślady zostawia na stroju szlif motocyklem przy podobnej szybkości. Nawet bez stuknięcia w przeszkodę lub przygniecenia maszyną po drodze. Z resztą fotek zdrapek jest tu masa :-P

motorcycleman

2021-02-04, 15:57
Obcisłe gatki złe nie są (zawierają poduszkę), ale na takie zawsze nakładam jeansowe spodenki, żeby nie wyglądać jak pedał :D

Adrian649

2021-02-04, 16:05
Ładna pogoda, śłonce świeci, towar przyczepką przewieziony a pedalarzyna na glebie, tak - to był dobry dzień :piwo:

Qunda

2021-02-04, 16:14