18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

rosyjska systema w walce

HerPLemnus • 2012-05-13, 13:49

kiedyś był tutaj taki temat ale nie było pokazanego zastosowania w walce na ulicy

LuxOFF

2012-05-13, 14:31
Szkoda, że facet dokładnie wie czego się może spodziewać i naprawde by nie dał rady tak elegancko kogoś pokonać ale na pewno stawiałbym na niego jakby ktoś chciał go napaść.

hi...........ja

2012-05-13, 14:38
Świetna sprawa, naprawdę! Pod warunkiem oczywiście, że przeciwnik nie jest wyższy o dwie głowy, nie ma postury goryla, nie waży 120 kg i jest tak samo powolny oraz niezgrabny jak Ci pozoranci na filmiku :D

destroyka

2012-05-13, 14:58
LuxOFF, niestety nie mogę się z Tobą zgodzić. Trenuję Sambo/Sistiemę od niespełna 3 lat, zdaję sobie doskonale sprawę, że jestem dopiero laikiem, a już system uratował mi skórę na ulicy. Napisałem system, bo to nie jest "sztuka" walki - treningi mają nas nauczyć konkretnych zachowań przy poszczególnych atakach, nie wykonujemy piruetów, kopnięć z półobrotu itp - trenerzy uczą nas najskuteczniejszych uderzeń właśnie na ulicy. Na filmiku ataki przeciwnika wydają się nieco sztuczne, jednak jestem przekonany, że 'fajter' trenujący Sambo Bojowe byłby w stanie obronić się w niemal każdym miejscu.

HerPLemnus

2012-05-13, 15:02
nie ważne czy gośc ma 2 metry czy waży 150 kilo, systema polega na uderzaniu w czułe punkty i sploty nerwów. Jak chcesz się przekonać o jej skuteczności to weź dobrze zbudowanego znajomka i uderz go odrobinkę pod mostek gwarantuję, że się złamie w pół ;]

Skora2

2012-05-13, 16:02
To, że nie robią tego w hali nie oznacza, że jest to zastosowane na ulicy... :D chłopaki ćwiczą na świeżym powietrzu i tyle.

LuxOFF

2012-05-13, 19:09