18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Rolniczy orgazm

ungubungu • 2017-06-26, 20:34
Rolnik i jego żona leżeli sobie w łóżku. Ona szydełkowała, on czytał gazetę.
W pewnej chwili odłożył gazetę i spytał:
- Wiedziałaś, ze ludzie to jedyny gatunek, którego samice są w stanie odczuwać orgazm?
Żona uśmiechnęła się i spytała:
- Naprawdę? Udowodnij to.
Rolnik odpowiedział:
- Jeśli chcesz... - po czym wstał z łóżka i poszedł gdzieś. Wraca po 30 minutach i mówi:
- No wiec krowa i owca na pewno nie mogą, natomiast świnia kwiczała w taki sposób, ze nie jestem pewien.


Fb.

S.T.U_Cummins

2017-06-26, 21:00
Jestem rolnikiem i jestem ekspertem. Tak świnia ma orgazm 0,5 godziny (chyba, bo nie mam świń-było w defacto)
Teraz rolnik to nie ma na nic czasu nawet na czytanie gazet. Ewentualnie seksik z żonką i paciu bo rano o 6-7 trzeba iść do obrządku. Nie dotyczy wieczoru 24 dnia każdego miesiąca bo 25 to ostatni termin na złożenie papierów od VAT.

mygyry

2017-06-26, 23:17
Coś słyszałem, że krowy również mają orgazm, ale może to się tyczyło żon...

djboss2

2017-06-27, 10:41
sie odezwa zaraz pseudorolniki co całe zycie na gmo z biedry :D :D

ciepson

2017-06-27, 16:56
S.T.U_Cummins, szalenie interesująca jest odpowiedź na pytanie czy zwierzęta mają orgazm. Jeszcze bardziej ciekawi mnie czy będzie można założyć hodowlę kurczaków na Marsie, bo na Wenus to byłyby jako naturalnie pieczone :D
A tak serio to chyba naprawdę ktoś się bardzo nudzi, że sprawdza ile trwa orgazm u zwierząt.

Piesu

2017-06-27, 23:02
ciepson napisał/a:

S.T.U_Cummins, szalenie interesująca jest odpowiedź na pytanie czy zwierzęta mają orgazm. Jeszcze bardziej ciekawi mnie czy będzie można założyć hodowlę kurczaków na Marsie, bo na Wenus to byłyby jako naturalnie pieczone :D
A tak serio to chyba naprawdę ktoś się bardzo nudzi, że sprawdza ile trwa orgazm u zwierząt.