18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Psiarnia na wstecznym wpada w zasadzkę...

Halman • 2021-08-01, 18:24

sobotni obrazek z protestów paryżan przeciwstawiających sie segregacji na szczepionych i tych z naturalną odpornością...

gagatek690

2021-08-02, 10:15
htp napisał/a:

Są to wymyśliłeś, czy ci proboszcz powiedział?



Horban i Simon tak mówili. Twierdzisz więc że zaszczepieni nie chorują i nie przenoszą wirusa?

taigatrommel

2021-08-02, 10:43
juderaus napisał/a:

Może póki co nie ma z kim iść ale w końcu pęknie bańka i tym wszystkim framcuzom, niemcom jebnie szczena na dół jak się zacznie polski rozpie**ol.



Nie zacznie się, po Polski naród jest przyzwyczajony do potulnego bycia j***nym w dupę. A zresztą kto by miał protestować? Patusiarnia? Dostanie kolejne pińcet plus i dadzą się zaszczepić za paczkę czesterfildów i czteropak harnasia.
Ja tam protestów (w sensie towarzyszącego im rozpie**olu) nie popieram, ale nie dziwię się wk***ienia francuzów. Segregacja lepsza niż za Hitlera! U nas też już się zaczyna, bo w Gdańsku budują obóz dla tych na kwarantannie. Jeszcze tylko zapomnieli tam jebnąć naokoło drutu kolczastego i paru wieżyczek ze strażnikami.

Sigonek

2021-08-02, 11:29
k***a brawo FRANCJA, brawo ! My nie mamy do czynienia z żadną k***a epidemią, tylko z kompleksowym wskrzeszaniem komunizmu, bo gdyby nie stalinowski, antykonstytucyjny zamordyzm, to by nikt nawet nie zauważył, że się cokolwiek dzieje ze społeczeństwem., bo de facto nie dzieje się NIC nadzwyczajnego jeśli chodzi o umieralność.
Kto jeszcze nie widzi, czym jest ten cały j***ny cyrk zasługuje na bycie małpą doświadczalną, przyjmującą 15stą dawkę za 2 lata. Niestety, skomuszenie mentalne tego narodu jest bardzo wysokie i zmian tu żadnych nie przewiduje. Cała nadzieja na przebudzenie narodów anglosaskich, które nie przeszły przez czystki elit i kilka dekad czerwonego rozpie**olu.

maniu_1962

2021-08-02, 16:33
taigatrommel napisał/a:

To się k***a nie trzeba wybierać do Fr. W Pl też wesoło!
Brawo pisiory za skłócenie polaków!



Prowokacja. Kiedyś budka pod ambasadą FR, teraz to.

taigatrommel

2021-08-02, 16:56
maniu_1962 napisał/a:

Prowokacja. Kiedyś budka pod ambasadą FR, teraz to.



W Gliwicach już nas też taki jeden malarz pokojowy z wąsikiem sprowokował.
Czy prowokacja, czy nie, to się okaże. Ale jeśli naród ciemny, to jak rzucić zapałkę na rozlaną benzynę. Jak zgaśnie po drodze to dobrze, jak nie... to jebnie :-/

Wiewór

2021-08-02, 16:56
a2711817 napisał/a:

Tacy francuzi, mistrzowie białej flagi, producenci czołgów z 1 biegiem do przodu i 5 biegami wstecznymi, i potrafią się zbuntować. A u nas na protest nie ma z kim iść...



Francuzi produkują zajebiste czołgi, helikoptery i samoloty.
A co się produkuje w Polsce? Oprócz piczorek

taigatrommel

2021-08-02, 17:04
Wiewór napisał/a:

Francuzi produkują zajebiste czołgi, helikoptery i samoloty.
A co się produkuje w Polsce? Oprócz piczorek



Depresję i wąsatych januszów w kubotach :mrgreen:

chico35

2021-08-02, 22:02
a2711817 napisał/a:

Tacy francuzi, mistrzowie białej flagi, producenci czołgów z 1 biegiem do przodu i 5 biegami wstecznymi, i potrafią się zbuntować. A u nas na protest nie ma z kim iść...



przyjedz do Gdańska, co niedzielę kodziarze protestują pod sądem - nie ma za co

BooooomHeadshot

2021-08-03, 08:35
Policeman napisał/a:

Tak, idioto, wyobraź sobie, że większość ludzi przeszła COVID bezobjawowo i ja np. robiąc sobie test na przeciwciała [wymagany w miejscu przylotu] miałem niezwykle wysoki poziom, co oznaczałoby, że miałem COVID jakiś czas temu, a ja od 3 lat nawet katarku nie miałem. Ilu jest takich ludzi? Bóg jeden wie, jeśli zarażonych było 2 mln, to można śmiało założyć metodą logiczną i metodą prawdopodobieństwa, że wszyscy w Polsce mieli kontakt z COVID. Co teraz mówi nasza wiedza o tym wirusie,- większość przechodzi go bezobjawowo. Szok, nie? Co dalej? Tutaj zdania są podzielone, ale nie dlatego, że tego nie można dokładnie zbadać, po prostu jest to kontrowersja, ozdrowieńcy mają więcej przeciwciał i dłużej się to utrzymuje - tak wynika z kilku badań, mógłbym wrzucić linki, ale zaraz ktoś powie "ale to tylko jedno badanie", wrzucę drugie, ktoś powie "ten lekarz niedawno stracił pracę na uczelni" etc. etc. Oczywistym byłoby, że inni lekarze, nawet z big pharma powinni więc roznieść tę teorię na strzępy i udowodnić, że nieee, to szczepionka jest znacznie lepsza niż bycie ozdrowieńcem. Nie dzieje się tak, bo nikt nie jest na tyle głupim by podpisywać się pod czymś co jest bardzo wątpliwe i możliwe do weryfikacji. Tak więc "zdania są podzielone".
Są antyszczepionkowcy, są ludzie, którzy nie mają nic przeciwko szczepionkom poza tą pajacjadą z covid, gdzie szczepionki są eksperymentalne. Są ci, którzy są za szczepionkami, ale zachowują dozę sceptycyzmu i szanują wolność innych, ale jesteś też ty - debil z odpornością na podstawowe fakty.



Ciekawe co to za kraj, w którym na przylot robią testy na przeciwciała. Cywilizowany świat wymaga zaświadczenia o pełnym szczepieniu lub negatywnego testu na Covid. Albo leciałeś w jakąś ch*jnię, albo walisz ch*jnię.

Poza tym, jak szybko powstaje kolejna szczepionka na grypę, aby zaszczepić nią na mutacje w kolejnym sezonie zachorowań? A na covid ile miała powstawać, żeby nie był to eksperyment - 5 lat, 10 lat, 15 lat? Rzeczywiście, naukowcy powinni pracować nad szczepionkami na choroby, których nie ma. Wtedy to na pewno nie byłyby eksperymenty. Zawsze coś musi zostać wynalezione i zastosowane pierwszy raz. Młodzieży i niektórym ignorantom ciężko ogarnąć umysłem, że szczepionki, które obecnie powszechnie stosuje się od kilkudziesięciu lat, kiedyś też były eksperymentem. Krąży taki mem, że dobrze, że gdy odkryto penicylinę, nie było internetu - ro prawda, bo szczególnie w naszym pięknym kraju każdy jest znakomitym konstruktorem, mechanikiem, hydraulikiem, a ostatnio i genetykiem. Technologia mRNA ma kilkanaście dobrych lat, a to, że udało się wykorzystać ją w szczepionce na covid, to akurat szczęście.

Molch

2021-08-03, 15:21
a2711817 napisał/a:

Tacy francuzi, mistrzowie białej flagi, producenci czołgów z 1 biegiem do przodu i 5 biegami wstecznymi, i potrafią się zbuntować. A u nas na protest nie ma z kim iść...



Ale bzdury. Francuzi mieli kilka udanych rewolucji.

Polcy robacy ani jednego udanego, robaki nadają się tylko do umierania za ojczyznę, choćby w Powstawaniu Warszawskim.

Namex

2021-08-03, 23:26
Policeman napisał/a:

Tak, idioto, wyobraź sobie, że większość ludzi przeszła COVID bezobjawowo i ja np. robiąc sobie test na przeciwciała [wymagany w miejscu przylotu] miałem niezwykle wysoki poziom, co oznaczałoby, że miałem COVID jakiś czas temu, a ja od 3 lat nawet katarku nie miałem. Ilu jest takich ludzi? Bóg jeden wie, jeśli zarażonych było 2 mln, to można śmiało założyć metodą logiczną i metodą prawdopodobieństwa, że wszyscy w Polsce mieli kontakt z COVID. Co teraz mówi nasza wiedza o tym wirusie,- większość przechodzi go bezobjawowo. Szok, nie? Co dalej? Tutaj zdania są podzielone, ale nie dlatego, że tego nie można dokładnie zbadać, po prostu jest to kontrowersja, ozdrowieńcy mają więcej przeciwciał i dłużej się to utrzymuje - tak wynika z kilku badań, mógłbym wrzucić linki, ale zaraz ktoś powie "ale to tylko jedno badanie", wrzucę drugie, ktoś powie "ten lekarz niedawno stracił pracę na uczelni" etc. etc. Oczywistym byłoby, że inni lekarze, nawet z big pharma powinni więc roznieść tę teorię na strzępy i udowodnić, że nieee, to szczepionka jest znacznie lepsza niż bycie ozdrowieńcem. Nie dzieje się tak, bo nikt nie jest na tyle głupim by podpisywać się pod czymś co jest bardzo wątpliwe i możliwe do weryfikacji. Tak więc "zdania są podzielone".
Są antyszczepionkowcy, są ludzie, którzy nie mają nic przeciwko szczepionkom poza tą pajacjadą z covid, gdzie szczepionki są eksperymentalne. Są ci, którzy są za szczepionkami, ale zachowują dozę sceptycyzmu i szanują wolność innych, ale jesteś też ty - debil z odpornością na podstawowe fakty.



Cytujac bylego prezydenta Pfizera "nie ma czegos takiego jak przechodzenie wirusa bezobjawowo". To wszystko to jest jedna wielka sciema, test na IQ. Kto wezmie te "szczepionke" zdechnie za 2 lata gora. Zaraz zaczna gadac o 3 dawce, a potem co roku. Bo prawda taka, ze oni tylko i wylacznie chca bydlo zabic. A potem reszte zniewolic

BooooomHeadshot

2021-08-03, 23:46
Namex napisał/a:

Cytujac bylego prezydenta Pfizera "nie ma czegos takiego jak przechodzenie wirusa bezobjawowo". To wszystko to jest jedna wielka sciema, test na IQ. Kto wezmie te "szczepionke" zdechnie za 2 lata gora. Zaraz zaczna gadac o 3 dawce, a potem co roku. Bo prawda taka, ze oni tylko i wylacznie chca bydlo zabic. A potem reszte zniewolic



Całe szczęście zostaną wybitne jednostki, takie jak ty, które pomogą odbudować cywilizację, kiedy zaszczepieni już "zdechną". BTW, test na IQ właśnie oblałeś (<85).

mazga50

2021-08-04, 06:19
a2711817 napisał/a:

Tacy francuzi, mistrzowie białej flagi, producenci czołgów z 1 biegiem do przodu i 5 biegami wstecznymi, i potrafią się zbuntować. A u nas na protest nie ma z kim iść...



Gówno wiecie o Francji i Francuzach, prawda? Poczytajcie, co się działo w czasie i po I W Ś, to może coś zrozumiecie.

Lapenio

2021-08-04, 12:26
No tak bo u nas gdy jest protest i jeden dostanie w pysk od policjanta bo do wszystkich skacze to jest złamanie demokracji, "To my żywimy tych darmozjadów" "hańba". Jak spalą jedno auto to "warszawa płonie wszystko przez rząd" Ale gdy Francuzi podczas demonstracji odzyskania niepodległości spalą połowę Paryża 900 aut to komentarz- przecież oni tacy są ich sprawy. To czemu nie się wpierdziela w to co się u nas dzieje a u nich nie? Katalonia wolne wybory chcą się oddzielić to Hiszpania zamykała ludzi w więzieniach za wolność słowa. W Polsce chcą zmienić sądy na wzór niemiecki to jest łamanie demokracji w Niemczech nie oni tak mogą to ich sprawa. Unia wpieorza się w sprawy w które nie powinna motywowana zabieganiem np Tuska i tej tfu koalicji. Teraz pytanie dla czego tak im zależy. Nie z troski tylko interesów! Jak by Francja czy Anglia się o nas troszczyły to by pomogły podczas wojny. Oddali Polskę Niemca w zamian za to że ich zostawia w spokoju. Nie było interesu by nam pomagać dziś jest to samo. Świat to Interesy każdego po kolei nie troska zrozumcie to.