18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Przemówienie Zdzisława Sokółki

sveq • 2010-10-25, 22:53


:hitler: :hitler: :hitler:

[ Komentarz dodany przez: tip.top: 2010-10-25, 23:36 ]
opisał byś to jakoś po ludzku;)

Shadow

2010-10-26, 09:28
Dać mu AK-47 i wpuścić do Sejmu :)

pankany

2010-10-26, 17:00
Cytat:

Fuhrer z Sokółki (artykuł z Super Expresu)



51-letni Zdzisław K. chce zlikwidować ,,żydowski spisek'' w Polsce i na świecie

Uważa się za nazistę. Więcej - następcę Hitlera. Rozprowadza płytę CD z własnym ,,wojennym'' przemówieniem i kolportuje faszystowskie ulotki. W ten sposób protestuje przeciwko... zabraniu syna do pogotowia opiekuńczego.

Sąd ograniczył mu prawa rodzicielskie i odebrał 14-letniego Piotrka, bo Zdzisław K, przez półtora roku nie puszczał chłopca do szkoły.-To dlatego, że dyrekcja podstawówki nie oddała mi pieniędzy za okulary, które potłukły się w szkole - mówi Zdzisław K. - Dzieci są przecież ubezpieczone. Jakby dyrektor zapłacił te 80 zł, puściłbym chłopca.

ZDZISŁAW K. ma zakład zegarmistrzowski w baraczku przy głównej ulicy. Na wprost wejścia wisi portret Hitlera. W drugiej części jest zdjęcie samego zegarmistrza, w niemieckim mundurze i czapce, upozowanego na wodza Rzeszy. Zdzisław K. nawet fizycznie upodobnił się do Fuhrera. Tak samo przystrzyżony wąsik, włosy zaczesane na bok. Swastyka na klamrze od paska. Zielonkawe spodnie, koszula, krawat - schludna, faszystowska powierzchowność.
Za to w oczach - ogień.-Pan wie, kto w Polsce rządzi i sądzi - mruga porozumiewawczo. - No właśnie! - sam potwierdza, nie czekając na odpowiedź. - Trzeba z tym zrobić porządek. Dlatego zostałem nazistą. Inaczej nie odzyskam tych 80 zł.

DYREKTOR SZKOŁY Podstawowej nr. 1 w Sokółce Zbigniew Laszuk, przypomina, że zegarmistrz już wcześniej miał militarystyczne ciągotki. Jeździł samochodem po mieście w niemieckim mundurze. Zdzisława K. dyrektor poznał, kiedy ten przyprowadził Piotrka z prośbą o przyjęcie do IV klasy (wcześniej uczył się w innej szkole).
-Ojciec motywował, że chce, by syn uczył się niemieckiego, a w tamtej szkole go nie było - przypomina dyrektor. - Normalnie się zachowywał. Z Piotrkiem też nie było problemów. Tylko był trochę na uboczu kolegów.
Według dyr. Laszuka, szkoła nie mogła zapłacić za naprawę okularów, bo w umowie z PZU nie było takiego punktu. Wybity ząb, złamana ręka - to co innego.
-Gdy Piotrek przestał chodzić drugi rok, chcieliśmy zapłacić za te okulary z własnej kieszeni, ale wtedy pan K. zażądał 100 milionów zł odszkodowania i nadal nie wysyłał chłopca. Musiałem powiadomić sąd rodzinny.Sąd wszczął postępowanie o ograniczenie władzy rodzicielskiej i tymczasowo wysłał Piotrka do Pogotowia Opiekuńczego w Białymstoku.

PROCES SZEDŁ OPORNIE, bo Zdzisław K. nie stawiał się na rozprawy. Słał za to do sądu ,,wyjaśnienia'', w których wyzywał państwowe urzędy od ,,żydowsko-polskich''. ,,Oto nadszedł czas walki'' - zakończył jedno z pism. I przystawił osobistą pieczątkę ze swastyką i podpisem ..Uhrmacher Zdzisław K.''
Sąd poprosił o opinie biegłych. Psycholog i pedagog nie mieli wątpliwości: ,,Rodzina małoletniego nie funkcjonuje prawidłowo. Ojciec chłopca przyjmuje postawę dominującą w rodzinie. Wypowiadane przez niego poglądy noszą znamiona urojeń. Warunkiem ewentualnego powrotu Piotra do rodziny byłoby poddanie się ojca stacjonarnemu leczeniu psychiatrycznemu. Niepokojąca jest również sytuacja pozostałych dzieci (Piotr ma trzech braci - przyp. J.D.). Sposób wykonywania władzy rodzicielskiej nad małoletnimi dziećmi należałoby poddać nadzorowi kuratora''.
-Chcieli zrobić ze mnie wariata - kwituje Zdzisław K. - Tak najłatwiej. Ale w Polsce jest wolność słowa i mogę mieć poglądy jakie chcę! Żadnych kuratorów pozostałym chłopcom nie dali - nie było podstaw. U nas w domu nie ma żadnej patologii: alkoholu, papierosów, bijatyk. Dzieci są zadbane, mają co jeść. A że wychowuję je w duchu nazizmu? Moja sprawa.
Zdzisław K. przekonuje, że dzięki rygorowi jego chłopcy nie wyrosna na chuliganów. Wiedzą, żę wódka i tytoń szkodzą zdrowiu. A na dobranockę sa w domu.-A czego uczy sie Piotrek w pogotowiu opiekuńczym? Tam dopiero jest demoralizacja - nie może przeboleć ojciec-nazista.

OSTATNIO PODNIÓSŁ stawkę ,,odszkodowania'' za syna do miliarda zł (plus 80 zł za okulary). Za stracone (z winy szkoły) dwa lata nauki. Chłopak, podobie jak pozostali bracia (w wieku od 7 do 15 lat), jest małomówny. Jak jest w pogotowiu?
-Teraz juz może być. Na początku starsi koledzy mnie bili, bo byłem nowy - mówi. - Chodzę do szkoły, często sam siedzę w klasie, bo reszta ucieka z lekcji. Ale chciałbym wrócić do domu.
Marek Iwanowicz, kierownik białostockiego PO, nie pamięta podobnego przypadku. Większość dzieci pochodzi z rodzin typowo patologicznych - przemoc, alkohol, przestępstwa. A rodzice są z Piotrkiem silnie związani. Interesują się jego losem.
Na początku chłopak puszczał wychowankom kasetę z przemówieniem ojca, potem zaczął się przystosowywać do życia w pogotowiu.-Chcemy mu pokazać, że jest inny świat, nie taki, jak mu opisuje ojciec - mówi kierownik. - Jeśli chodzi o jego braci, sytuacja jest bez wyjścia. Jeśli dziecko nie jest maltretowane, ma zapewnione środki do życia - to z powodu ideologii, w jakiej jest wychowywane, nie można interweniować.

W DOMU Zdzisława K. z portretu na ścianie groźnie spogląda Adolf Hitler. Zegarmistrz kopiuje kolejne kompakty z ,,wojennym'' przemówieniem. Wzywa w nich do ostatecznej rozprawy z ,,Żydami i ich polskimi pachołkami''. Na opakowaniu płyty napis: ,,Moja wojna'' i numer jego telefonu komórkowego. Chwali się, że znają go nie tylko w Polsce, ale i w Europie. W jaki sposób?-Przez Sokółkę jadą TIR-y, daję płyty kierowcom. Także klientom w zakładzie.Pokazuje skrzynkę odbiorczą w komórce. Wpisy: ,,Śmierć Żydom, Mein Fuhrer''. ,,Popieram-Sieg heil''. Numery kierunkowe nie tylko z Podlasia.W miasteczku kojarzą Zdzisława K. jako dobrego fachowca, złotą rączkę, która potrafi naprawić nie tylko zegarek. A że lubi Hitlera?
-To jego sprawa. Najważniejsze, że zegarek się nie późni... - emeryt na ryneczku pokazuje swoją ,,rakietę''.

DYREKTOR POGOTOWIA namawia rodziców Piotrka, żeby wystąpili do sądu o przywrócenie pełni praw. Bo inaczej trafi do domu dziecka. Ale Zdzisław K. uważa, że to sąd powinien oddać dziecko, jeśli sam je zabrał.
Prezes sokólskiego sądu Andrzej Kruk zapewnia, że orzekając w sprawie Piotra K., nie brał pod uwagę poglądów politycznych jego ojca. Tylko to, że chłopiec nie chodził do szkoły. Zdzisław K. chce szukać sprawiedliwości w Strasburgu. Pewnie jej nie znajdzie, jeśli swoje pisma utrzyma w ,,żydowskiej'' stylistyce. Światowej wojny też raczej nie rozpęta. I tylko dzieci żal.


Jak się dowiedzieliśmy, kilka dni temu policja wszczęła dochodzenie w związku z propagowaniem przez Zdzisława K. treści faszystowskich. Grozi za to do dwóch lat więzienia. Jeśli jednak okaże się, że jest niepoczytalny, zostanie umorzone.



źródło i więcej na : http://members.multimania.co.uk/pyraband/artykuly.htm

zresztą proponuje wpisać w googlach Zdzisław Kozłowski :D

A tak pozatym to mój sąsiad i nie myślałem że kiedyś trafi na sadola haha :hitler: :hitler: :hitler:

perun88

2010-10-26, 19:43
"Zaśpiewajmy wodzu wodzu heil wodzu wodzu heil , wszyscy razem Zdzisławowi heil, Zdzichu naszym wodzem jest!!!
:hitler:

Przywit

2010-10-26, 20:14
Zdzicho Zdzicho rozkręci towarzycho...

think666

2010-10-26, 20:50
0:37 - Schwarzenegger się w nim obudził.

Gszysztow

2010-10-26, 20:50
Jak można, no jak do k***y nędzy, mieć adolfa za wzór i jednocześnie mówić o tym, jak to bardzo zależy nam na polskim narodzie? :-| Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest, że demokracja to najgorsze zło a chwilę później zasłania się wolnością słowa :fuck-off:

Kr...........ex

2010-10-26, 20:55
Ma mój głos.

rrdzony

2010-10-26, 21:51
czytałem jakiś artykuł, że w sokółce go lubią - bo jest zegarmistrzem, jak przyjdzie do niego klient i powie, że nie lubi żydów, to za darmo zegarki naprawia ;)

Magik2501

2010-10-26, 23:25
Najlepsze jest to, że zjeby pokroju dziennikarzy traktują gościa poważnie :D

Cynkiel

2010-10-27, 16:59
Co za pajac, psuje tylko opinie Narodowym Socjalistą. Nie wychodzi mu naśladowanie głosu Hitlera, brzmi jakby siedział na kiblu i srał podczas wypowiadania niektórych słów. Dodatkowo ciekawostka że nazistą został właśnie przez to że stłukli dzieciakowi okulary. Coś mu się w bani poj***ło i stwierdził że zostanie Hitlerem :samoboj: Trzeba dodać że zniszczył dzieciaka, czyli to o co NS powinno dbać i walczyć. Więc bliżej mu do patologi i degenerata niż Narodowego Socjalisty.

Gszysztow napisał/a:

Jak można, no jak do k***y nędzy, mieć adolfa za wzór i jednocześnie mówić o tym, jak to bardzo zależy nam na polskim narodzie? :-| Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest, że demokracja to najgorsze zło a chwilę później zasłania się wolnością słowa :fuck-off:


Można mieć Adolfa Hitlera za wzór choćby dla tego że wymyślił ideologię Narodowego Socjalizmu i tego się trzymajmy. Demokracja wbrew pozorom, nie jest wolnością słowa- my Narodowi Socjaliści jej nie mamy. Nie możemy wygłaszać swoich poglądów legalnie i tu rodzi się pytanie czy demokracja się czegoś obawia? Nie jest wolnością to że w mediach ciągle nas okłamują, robią z nas idiotów (z całego społeczeństwa), karmią nas absurdami w które natychmiast zaczynamy wierzyć. Nie jest wolnością to że okradają nas banki, zus, pzu, urzędnicy, rząd z pasożytami na czele. Nie jest wolnością to że harując całe życie, możemy liczyć na emeryturę za którą nie wystarczy nam na chleb/mieszkanie/leki. Nie jest wolnością także przymusowa ingerencja kościoła katolickiego w życie polityczne i społeczne. Jaki ja miałem wybór wiary kiedy rodzice katolicy, pod wpływem reszty rodziny oddali mnie do sakramentu chrztu? Czy normalnym jest to że dzieciom od najmłodszych lat wpaja się strach, że jeżeli nie będą robić tego co ksiądz(bóg) każe to trafią do miejsca gdzie będą potępieni i torturowani przez nieskończoność czasu. O Hitlerze i Polsce już nie mam czasu pisać więc jak chcesz wiedzieć "jak można" wielbić Hitlera i jednocześnie Polskę to zajrzyj na stronę Blood&Honour i poczytaj trochę artykułów, bo pojęcia nie masz o ideologi a się wypowiadasz :fuck-off:

Karny Jeżyk

2010-10-27, 22:05
Cynkiel:
Teraz poczytaj uważnie ty chory człowieku:
Mnie tu zaraz ch*j strzeli. Pomijam fakt, że twórcą nazizmu byli też Rozemberg i Goebbels, a nie"wymyślił idee" se Hitler. Ta ideologia jest chora z założenia. Hitler zmanipulował doktryny Hegla o duchu narodu. Ale przede wszystkim przeinaczył poglądy Nietzschego, manipulując jego siostrą, która po jego śmierci, była maskotką nazistów i zmieniała oryginały tekstów N. na to co podsuwali jej naziści. Podstawy filozoficzne są z ch*ja wyssane pie**olisz strasznie od rzeczy. Fakt demokracja jest ch*jowa, wszystko to co napisałeś się zgadza, ale nie pie**ol mi tutaj głodnych kawałków że wyjściem z tej sytuacji jest popieranie chorego sk***ysyna, który chciał doprowadzić do zagłady narodu polskiego, przyczynił się do wytrzebienia inteligencji i zrównania z ziemią stolicy. Z tego co piszesz wynika, że zamiast mieć ten demokratyczny syf wolałbyś mieć nad sobą Niemca z "rasy panów", bo do tego chciał doprowadzić Twój mistrz. pie**ole Hitlera i Ciebie. Ale Ciebie szczególnie bo dałeś się zaślepić. Strach wpaja kler tak? ch*j im w kapsko, ale nie powiesz mi, że działania hitlerowców to była łagodna perswazja?!
dziękuję.

vbolt

2010-10-27, 22:35
Cynkiel, jeśli tak wielbisz Hitlera, to wyjdź na ulicę ze swastyką na ramieniu i w ten sposób manifestuj swoje żałosne poglądy. Zobaczymy czy też będziesz tak kozaczył jak tutaj.

Vampierz

2010-10-27, 23:23
Jakbym Anusiaka Z "Włatców Móch" słyszał :D

Wilku94

2011-06-03, 11:58
Gszysztow napisał/a:

Jak można, no jak do k***y nędzy, mieć adolfa za wzór i jednocześnie mówić o tym, jak to bardzo zależy nam na polskim narodzie? :-| Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest, że demokracja to najgorsze zło a chwilę później zasłania się wolnością słowa :fuck-off:


Twierdzisz że demokracja oznacza wolność słowa ? Gwarantuje Ci że gdybym wypowiedział swoje poglądy publicznie na niektóre kwestie,poniósł bym konsekwencje prawne. Albo przykład Davida Irvinga,którego czytam i popieram,niezależnego historyka,który siedział w Austrii za swoje tezy historyczne.To nazywasz wolnością słowa ? Mamy taką wolność słowa dla lewactwa,żydostwa,jednak dla porządnych ludzi,wolności słowa nie ma.Chyba że za wolność słowa uważasz - mów co chcesz ale jak powiesz coś nie tak to pod sąd.

A ten gościu to niezły wariat :mrgreen: został "Hitlerem" żeby odzyskać swoje 80zł :lol:
Każdy kto chce się wypowiadać na temat Narodowego Socjalizmu powinien przeczytać Mein Kampf i to wersję nie zmienioną przez historyków!

4:00 - "(...)że procenty,oznaczają niewolnictwo!" nie prawda! żydowska manipulacja i spisek ! procenty oznaczają że ktoś się najebie !