18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Powitanie nowego roku przez Jima Carrey-a

Ha...........ng • 2011-12-30, 17:46
Facet pozytywnie rozj***ny.


Pener

2011-12-30, 23:01
prawie jak Lech Roch Pawlak u Drzyzgi

NomedN

2011-12-30, 23:26
NRiver napisał/a:

Jestem studentem prawa. Mam przed sobą jeszcze 2,5 ciężkich studiów i od roku do 6 lat jeszcze cięższej aplikacji po której wbrew obiegowej opinii będę ch*ja zarabiał. A ten głupek w jedną noc robiąc z siebie kretyna zarobi więcej niż ja przez całe życie. Żart goni żart, a ironia ironie;)



Ja wiem, że już wszyscy cię tu cytowali, ale panie "tata mi powiedział że po prawie będę mądry i bogaty" przeczytaj sobie biografię tego człowieka, co? Później pisz pierdoły w internecie ile wlezie.

Sting

2011-12-31, 00:06
poda mi ktoś tytuł piosenki w tle?

czikitawks

2011-12-31, 00:07
on coś ćpie ; D na pewno ; D

szczupak01

2011-12-31, 00:16
ustawione jak wybory w rosji

Grzęgorz

2011-12-31, 01:54
Prze typ nawet jeśli @up pisze to co pisze ;p
:krawaciarz:

PapierowyUmysł

2011-12-31, 11:58
to jest k***a magia .... dopiero po 12 latach materiał dotarł do polski.

~Beniu_Beniu

2011-12-31, 12:07
Parodia Bibera

pawel-jwe

2011-12-31, 12:45
Zrobię tak staruszkom w domu w tym roku, na pewno się ucieszą...

Mardog

2011-12-31, 13:29
NRiver napisał/a:

Jestem studentem prawa. Mam przed sobą jeszcze 2,5 ciężkich studiów i od roku do 6 lat jeszcze cięższej aplikacji po której wbrew obiegowej opinii będę ch*ja zarabiał. A ten głupek w jedną noc robiąc z siebie kretyna zarobi więcej niż ja przez całe życie. Żart goni żart, a ironia ironie;)



Straszne, jak chcesz się pożalić to pisz do brawo...

radzio2k

2011-12-31, 14:22
ustawione jak ci wielcy magicy w hamerykanckich tv shows

ogonix

2011-12-31, 14:35
Jim jest zajebisty, szkoda tylko, że cierpi na głęboką depresję ;/

NR...........er

2011-12-31, 15:31