18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Poradnik blacharza amatora - naprawa podłogi

ascarissuis • 2015-04-05, 19:35
Witajcie

Korzystając ze świątecznej przerwy wrzucam zaległe filmiki z naprawy żółtego ducato.Samochód już dawno skończony, ale materiału mam jeszcze co najmniej 2 godziny .

zincum

2015-04-07, 01:57
Ja jestem mechanikiem, blacharz - lakiernik to trochę inna profesja. A to, że się często używa podobnych narzędzi to całkiem inna sprawa. ;)

Piesgrzybiarz

2015-04-07, 01:58
Kolejny człowiek z zajebistą pasją - i to na sadolu gdzie większość użytkowników to gimbusy z ch*jem w łapie udający intelektualistów i ekspertów od wszystkiego.

@ascarissuis - łap piwko

Jeżeli ktoś odpali jakiś crowdfunding z radością się dorzucę :)

qwachu

2015-04-07, 12:09
@ascarissuis: Zapsonsoruje, sklepik mam, to tanio wyjdzie ;)
Bo fakt rękawice robocze po ch*ju masz, ochrona żadna :) Okulary ochronne masz? używasz?

waap

2015-04-07, 13:25
z czego Wy się śmiejecie? połowa Waszych TJUNINGOWANYCH woldzwagenów miało przynajmniej raz styczność z drzewem i takim blacharzem amatorem:)

Putis

2015-04-07, 17:24
Tutaj wiadomo chodzi o czas itd nikt się nie pie**oli, ale ja bym to porządnie wypiaskował (oczywiście w odpowiedni sposób, żeby nie pofalowało) i dopiero coś próbował łatać.. Bo tak to naprawa na jakiś czas i od nowa zacznie wpie**alać rudy :P Zazwyczaj wtedy wychodzi duuużo więcej dziur, zresztą wystarczy poczytać fora gdzie ludzie piaskowali całe budy, ale przynajmniej jak dobrze zabezpieczysz to lepszy efekt niż tylko wycięcie kątówką. W każdym razie dobrze, że masz fach gościu, to się dzisiaj liczy bardziej niż studia humanistyczne ;]

zincum

2015-04-07, 22:29
A co tu piaskowanie zmieni? Wyciął do zdrowego to co chcesz piaskować?