18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Pogoń szeryfa za szeryfem

warszafkapostolicy • 2020-02-01, 10:44
Stłuczki, wymuszenia, jazda pod prąd, poślizg na trasie Toruńskiej, zawracanie na przejściu dla pieszych i wiele innych sytuacji z warszawskich ulic w 62 odcinku Warszafki Po Stolicy.

PieronJasnySzlag

2020-02-02, 13:49
gerbrfyls napisał/a:

A może tobie ch*j do dupy?
Art .14 KRD
Zabrania się:
1)wchodzenia na jezdnię:
a) bezpośrednio przed jadący pojazd, w tym również na przejściu dla pieszych,
b) spoza pojazdu lub innej przeszkody ograniczającej widoczność drogi;
A nie k***a, j***ne bydło nauczone z dupy,że jak jestem na przejściu to jestem nieśmiertelny.


Gdybyś kolego czytał moje wcześniejsze posty to byś wiedział że jestem zawsze po stronie kierowcy. I zawsze hejtuje pieszych i poj***ne prawo dawania pierwszeństwa pieszym. Ale tej pierwszej sytuacji nie da się obronić. Po prostu kierowca zachował się jak burak i jeszcze pyszczy i poucza (pewnie złotówa). Także jemu ch*j do dupy (może być twój jak chcesz).

TorkilKoval

2020-02-02, 14:38
mozeciemiobciagnac napisał/a:

Jeździ się trochę tu i tam z racji zawodu j***nego kierowcy i powiem wam końskie sp***oliny xd że w stolicy jest naprawdę tragedia. Jeżdżą tak agresywnie i zmieniają pasy jak dzięki temu mieli by zaoszczędzić j***ne godziny a po kilku km okazuje się że stoją obok mnie na światłach hahaha. j***ni krawaciaże. pie**olone xioty



Inteligent widzę.

gerbrfyls

2020-02-02, 15:05
PieronJasnySzlag napisał/a:

Gdybyś kolego czytał moje wcześniejsze posty to byś wiedział że jestem zawsze po stronie kierowcy. I zawsze hejtuje pieszych i poj***ne prawo dawania pierwszeństwa pieszym. Ale tej pierwszej sytuacji nie da się obronić. Po prostu kierowca zachował się jak burak i jeszcze pyszczy i poucza (pewnie złotówa). Także jemu ch*j do dupy (może być twój jak chcesz).