18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

piła tarczowa

krzysiekc60 • 2014-03-12, 18:49
Moje małe spotkanie z piłą tarczową, dzięki Bogu palec jest cały :D brudne paznokcie od pracy jak by ktoś się czepiał :) jak słabe to wywalcie :P






Liton

2014-03-12, 23:25
[quote=krzysiekc60]TAK! dobrze widzisz rana czubka palca... może twój ojciec nie wie co to jest internet i takimi rzeczami się nie zajmuje i nie lubi mieć pamiątki(historii z życia) w postaci zdjęcia a jeśli ty dodałeś taki komentarz to chyba pomyliłeś strony www i nie wiesz do czego jest sadistic.pl są urazy małe i większe PROSTE![/quote]
Ojej - Rambo się zdenerwował :-) )) Jestem lekarzem, mój ty dzielny pacjencie - w dodatku jednym z tych, którzy nie boją się czarnej roboty. Sekcjonowanie nienarodzonych dzieci? Zdrapiny spod pociągu (samobójca)? Gość, którego straż przywiozła jako rozwijaną rolkę po wypadku? Been there, done that. Dorzućmy jeszcze do tego urazówkę, którą widziałem w pracy - rzeczą która mnie osobiście najbardziej zemdliła to łokieć oszarpany ze skóry - pacjent machał łapą, a ty oglądałeś na żywo jego zakrwawiony staw w akcji.

Tym możesz co najwyżej manicurzystce zaimponować.

HatakeIV

2014-03-12, 23:25
o k***a ale hardcore, jakieś 4 lata temu na skuterze w lato w klapkach jak debil jechałem i chcąc nie chcąc przyj***łem w auto, pech chciał że plastik przebił mi dużego palca razem z paznokciem i do tej pory jak mi się zrósł to nie da rady go złamać zniszczył jak do tej pory jeden obcinacz do paznokci oraz prześcieradło ;d

GhostRider32

2014-03-12, 23:53
W swojej pracy widziałem wiele ciekawych rzeczy - np. pana bez głowy i topielca, bez jakiś emocji, tak widok skaleczonego palca wywołuje u mnie ciarki na plecach :/

krzysiekc60

2014-03-12, 23:54
Liton napisał/a: