18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Piękny, ciepły, spokojny wieczór nad lotniskiem...

Halman • 2020-04-12, 09:01

i coś dla zmiany nastroju... Fullerton, California, USA

Plastykpl

2020-04-12, 10:50
Zginął ktoś?

vonciapaci

2020-04-12, 11:19
Szkoda mi pilota. Serio

Pies mi przed chwilą pogryzł...

aaaaaaaaaaaaaa

2020-04-12, 11:29
Plastykpl napisał/a:

Zginął ktoś?



Katapultował się k***a..... :homer:

orpradek

2020-04-12, 11:42
o ja pie**ole !

Pawehan

2020-04-12, 11:48
No i w p*zdu. I wylądował.

Salieri16000

2020-04-12, 13:28
W dniu 18 kwietnia 2019 r. o godzinie 19:53, krótko po starcie z pasa startowego 24, Beechcraft B60, rejestracja N65MY, podczas wspinania się na wysokość 50 stóp z prędkością 69 węzłów, z niewyjaśnionych przyczyn runął na pas startowy lotniska Fullerton Munic**al Airport (FUL), Fullerton, Kalifornia. Pilot, Robert Kenner Ellis, zginął na miejscu, zaś samolot został zniszczony. Maszyna była zarejestrowana w KMA Technology Solutions LLC. Lot miał zaplanowane miejsce docelowe lotnisko miejskie Heber City - Russ McDonald Field (HCR) ), Heber, Utah.

Robert Kenner Ellis- pilot, który poniósł śmierć w tej katastrofie:



Beechcraft B60 przed katastrofą:



Ta sama maszyna po katastrofie:




Ch...........66

2020-04-12, 13:37
To polatane.

impressa88

2020-04-12, 18:39
Trochę to wyglądała jakby zulem zarzuciło o ziemię

RoBoTRoN

2020-04-13, 09:31
Nie to że jestem znawcą, ale stawiam dolary przeciwko orzechom, że doszło do podręcznikowego przykładu tzw. critical engine failure. Jak widać na załączonym zdjęciu, oba śmigła w tym samolocie obracają się (z perspektywy pilota) zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara, jak w większości silników produkcji zachodniej. Podczas startu doszło pewnie do awarii i spadku mocy lewego silnika - który w tej konfiguracji jest tzw. silnikiem krytycznym - co przy małej prędkości postępowej i minimalnej wysokości nie zostawiło pilotowi szans na żaden manewr. Widać wyraźnie, jak samolot zwala się ;) gwałtownie na lewe skrzydło - prędkość jest za mała, aby taka szybka beczka o ponad 180 st. była możliwa do wykonania tylko za pomocą powierzchni sterowych, to wypadkowa sumy sił momentu obrotowego prawego silnika i asymetrii ciągu, powstałych po awarii lewego motoru. Na angielskojęzycznej Wiki jest na ten temat świetny artykuł:

https://en.wikipedia.org/wiki/Critical_engine

23456789

2020-04-17, 14:37
Plastykpl napisał/a:

Zginął ktoś?



Nie no nie widzisz jak facet wstał otrzepał się i poszedł na piwo ?