W dniu 18 kwietnia 2019 r. o godzinie 19:53, krótko po starcie z pasa startowego 24, Beechcraft B60, rejestracja N65MY, podczas wspinania się na wysokość 50 stóp z prędkością 69 węzłów, z niewyjaśnionych przyczyn runął na pas startowy lotniska Fullerton Munic**al Airport (FUL), Fullerton, Kalifornia. Pilot, Robert Kenner Ellis, zginął na miejscu, zaś samolot został zniszczony. Maszyna była zarejestrowana w KMA Technology Solutions LLC. Lot miał zaplanowane miejsce docelowe lotnisko miejskie Heber City - Russ McDonald Field (HCR) ), Heber, Utah.
Robert Kenner Ellis- pilot, który poniósł śmierć w tej katastrofie:
Nie to że jestem znawcą, ale stawiam dolary przeciwko orzechom, że doszło do podręcznikowego przykładu tzw. critical engine failure. Jak widać na załączonym zdjęciu, oba śmigła w tym samolocie obracają się (z perspektywy pilota) zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara, jak w większości silników produkcji zachodniej. Podczas startu doszło pewnie do awarii i spadku mocy lewego silnika - który w tej konfiguracji jest tzw. silnikiem krytycznym - co przy małej prędkości postępowej i minimalnej wysokości nie zostawiło pilotowi szans na żaden manewr. Widać wyraźnie, jak samolot zwala się gwałtownie na lewe skrzydło - prędkość jest za mała, aby taka szybka beczka o ponad 180 st. była możliwa do wykonania tylko za pomocą powierzchni sterowych, to wypadkowa sumy sił momentu obrotowego prawego silnika i asymetrii ciągu, powstałych po awarii lewego motoru. Na angielskojęzycznej Wiki jest na ten temat świetny artykuł: