18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Perkusja w zwolnionym tempie

mi...........ex • 2011-06-28, 22:43
Uderzenie w talerz w 1000 fps.


Ad...........ol

2011-06-29, 18:08

fitzcarraldo

2011-06-29, 18:15
fajny dźwięki wydaje przy zwolnieniu.

pimpek82

2011-06-29, 18:34
Wie ktoś co to za piosenka albo jakkolwiek to nazwać , leci w tle?

genuswelt

2011-06-29, 19:25
dlatego trzeba blachy trzymać na luzie, bo mogą łatwo jebnąć.. rzekł perkusista :P

D.Hume

2011-06-29, 19:36
perkusja perkusją ale ja tutaj widzę ledwie jeden talerz o.0

Urghh

2011-06-29, 21:22
Kiedyś jak grałem na zjaraniu to widziałem podobnnie :-D

ZiZU

2011-06-30, 09:32
1000fps? =.="
fps - frame per second (klatki na sekundę)
czyt. czym więcej tym szybciej.
Jak coś to 1fps.

Blodhgarm

2011-06-30, 17:44
ZiZU napisał/a:

1000fps? =.="
fps - frame per second (klatki na sekundę)
czyt. czym więcej tym szybciej.
Jak coś to 1fps.


:homer:

Jak byś miał sekundy na klatkę to mogłoby być jak mówisz. 1000 klatek na sekundę znaczy, że w ciągu 1 sekundy kamera robi 1000 "zdjęć" dzięki czemu nie obserwujesz na spowolnieniu skoków tylko płynny obraz.

PS. Jak ktoś gra w CSa na 200 fps to widzi wszystko szybciej od grającego na 30fpsach w myśl twojej teorii?

ZiZU

2011-07-07, 10:08
Blodhgarm napisał/a:


:homer:

Jak byś miał sekundy na klatkę to mogłoby być jak mówisz. 1000 klatek na sekundę znaczy, że w ciągu 1 sekundy kamera robi 1000 "zdjęć" dzięki czemu nie obserwujesz na spowolnieniu skoków tylko płynny obraz.

PS. Jak ktoś gra w CSa na 200 fps to widzi wszystko szybciej od grającego na 30fpsach w myśl twojej teorii?



zwracam honor, zapoznałem się z tematem i masz pełną rację ;- )

peniseusz

2011-08-10, 21:07

i tak powstaje dźwięk