18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Pasażer w astrze

Zadi_ • 2016-02-25, 10:10
Mój pierwszy temat, nie było bo nie było:



:brawo2:



~Angel

2016-02-25, 10:19
chłop z teściową jedzie - co w tym takiego dziwnego?

tarcer123

2016-02-25, 10:43
To nie teściowa. To wybranka. Naprawdę nie wiem jak można było nie zauważyć.

S.T.U_Cummins

2016-02-25, 10:50
Jestem rolnikiem i jestem EKSPERTEM i sam starym polonezem a teraz Astro f w kombi na tylnym siedzeniu przewiozłem DZIESIĄTKI CIELĄT. I teraz wam mieszczuchy powiem, bo widzę, że z rolnictwem macie wspólne tylko te kwiatki na parapecie a jedzenie pochodzi ze sklepu i stamtąd się bierze.

Byk na filmie to mały cielaczek, max kilka tygodni (też takie kupuje, bo producent mleka woli je sprzedać dla mleczarni niż poić nim cielaka) i jak niemowlę jest zagrożone na przeziębienia itp. jeszcze do tego stres w związku z wiezieniem go na przyczepce (biegunka przez kilka dni może skutkować odwodnieniem) . O aktualnej pogodzie za oknem nie wspomnę a tak to włączy się mu ciepły nawiew i można go dopilnować by nie po obijał się i bydlak bezstresowo dojedzie na miejsce. A jak bym miał cielaka przywieść np na dwukółce od koni lub busem na pace gdzie w tym zimnie latał by jak pijana latawica po klubie, to mogę go od razu dobić i psom oddać bo za kilka dni i tak zdechnie :)

Trzeba też pamiętać o wyłożeniu folią i szmatami auta mniejsza o co po co :D Oczywiście auto jest użytkowane tylko i wyłącznie to takich celów.

C.Z.E.S.I.E.K

2016-02-25, 10:58
@Up
Dobrze prawisz.

Dobrze mieć, albo znać kogoś kto użyczy, takiego bolida do zadań specjalnych.