Luty 2019
PNWTŚRCZPTSOND
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   
Marzec 2019
PNWTŚRCZPTSOND
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Kwiecień 2019
PNWTŚRCZPTSOND
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     


Zimno czy nie

Nei • 2019-03-21, 12:13
597
Pomóc trzeba :ok:


freaky • 2019-03-21, 12:21  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (41 piw)
Biały pies ratuje brunatne ryzykując własne zdrowie- czy można bardziej czytelną analogię?

Laska wyzywa kota na solo

Wiewór • 2019-03-21, 10:59
528
Laska, wk***iła kota i toczą walkę na śmierć i życie.

Buzi buzi

Nei • 2019-03-21, 11:59
468

I do piwnicy ogłuszona bęc :zul:

Zrób na niej wrażenie!

Beny • 2019-03-21, 18:52
416
Na bank go zapamięta :amused:

Sadic • 2019-03-21, 20:43  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (26 piw)
I to zakłopotanie w jej oczach :) bezcenne.
PS: Spoko koleś, taki trochę z niego śmieszek.

Towarzysz podróży

Sunday • 2019-03-21, 12:32
366

Dobra muza człowiek :ok:

Niemożliwe!

Sunday • 2019-03-21, 12:23
364

A jednak :ciasteczkowy:
freaky • 2019-03-21, 12:27  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (54 piw)
Jako facet wstydziłbym się takiej akcji z puszczaniem gazów, a co dopiero laska :roll: Chyba że potrzeba pokazania światu gołej dupy pod pretekstem żartu wzięła górę.

Bmxowy niewypał

Sunday • 2019-03-21, 12:17
347

Samopomoc medyczna :amused:
wins89 • 2019-03-21, 13:45  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (59 piw)
wygląda ciotowato a tu proszę brawa dla pana

Wyprawa na ryby

Sunday • 2019-03-21, 15:14
265

No i ch*j, no i cześć. Już mi się odechciało. :-x

Gdyby kozka nie skakala..

kogut4430 • 2019-03-21, 15:03
240
:gmoch: :101010: nie poszlo jak mialo

Wybuch w chińskiej fabryce chemicznej

Salieri16000 • 2019-03-21, 18:35
227
W fabryce chemicznej Chenjiagang Tianjiayi w prowincji Xiangshui, doszło do wybuchu o sile 2,2 w skali Richtera. Co najmniej 50 osób trafiło do szpitali z licznymi obrażeniami:


Więcej
spoiler
duckduck • 2019-03-21, 21:52  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (30 piw)
Tu moje ulubione jebnięcie



Sorry za dubla nie mogę edytować w telefonie...