18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Wojna na Ukrainie (tylko materiały z opisem) - ostatnia aktualizacja: 54 minuty temu
Konflikt izraelsko-palestyński (tylko materiały z opisem) - ostatnia aktualizacja: 2024-06-13, 19:20
Październik 2017
PN WT ŚR CZ PT SO ND
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
Listopad 2017
PN WT ŚR CZ PT SO ND
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
Grudzień 2017
PN WT ŚR CZ PT SO ND
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Strącanie puszki

Knegarn • 2017-11-03, 23:35
Z głowy kolegi

mateusos • 2017-11-03, 23:53   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (24 piw)
W sumie mu sie udalo

Robaczek

TT4 • 2017-11-03, 6:40
Niezła trauma...

KońLudwik • 2017-11-03, 7:06   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (56 piw)
kurwa jaki ryj przepity

myszka udaje martwą

pjf • 2017-11-03, 17:43
Halo?! udusiłem mysz... Aaa ty kurwo oszukuje mnie!






*po tagach nie było.
Gość pokazuje jak można strzelać do celu ,
który znajduje się np za przeszkodą czy zza innych ludzi,
których akurat nie chcemy zabić ...



krzyks • 2017-11-03, 15:47   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (35 piw)
Cytat:


GlassEdi napisał/a:

Jakiś sadolowy specjalista się wypowie na ten temat? Trochę jebie fejkiem, ale chuj wie






nowynick napisał/a:


urywa lotki z jednej ze stron = powietrzne stawia opór z trzech pozostałych i strzała skręca. Numer nawet pokazany w jakimś starszym filmie o Robin Hoodzie


Wyszedłeś na chuja

Cebula dla gówniaków

laborant1010 • 2017-11-03, 21:28
Pomyślałem, że może w tym roku zamiast cukierków rozdam coś innego
mygyry • 2017-11-03, 21:55   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (69 piw)
Zderzenie Polskości z Amerykańskością

Po co pomagać

TT4 • 2017-11-03, 20:27
...jak można nagrywać

~DMT • 2017-11-03, 21:26   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (53 piw)
Azus napisał/a:

bo to jebani azjaci , porównywalni do ciapaków



Jacy pojebani by nie byli, to porównywanie ich do ciapaków, jest co najmniej dużym nietaktem...

Polacy wracają z emigracji

nowynick • 2017-11-03, 9:13
10 lat temu Tusk zapowiadał że wrócą, a dopiero dobra zmiana obecnego rządu spełniła jego obietnicę.

Dzień pamięci o bliskich

Moby_Dick • 2017-11-03, 11:39
Każdy sposób jest dobry

nowynick • 2017-11-03, 11:53   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (35 piw)
To nieźle oddaje klimat tych świąt, całe rodziny zapierdalające raz w roku (i tylko ten raz, przez resztę roku grób porasta mech i kurz) po wszystkich trupowiskach w tym kraju. Chuja tam jakaś pamięć o bliskich tylko "nie wypada nie pójść". Sam byłem ciągany po grobach, rodzinne spotkania (z ludźmi których też się widuje raz w roku) nad grobami ludzi, których nigdy nie znałem, bo zeszli zanim się urodziłem (więc jaka to pamięć o bliskich w ogóle?). Łamanie kości w alejkach, sprzedawcy baloników na hel i spinerów (serio spotkałem jednego - w tym roku sprzedawałem kwiaty i znicze w Rembertowie), ścisk, odpicowane stroje jesienne (sądząc po niektórych mordach to zakładane też raz w roku) i kurwa świeczki grające "happy birthday" (poważnie spotkałem się z czymś takim), zestaw zniczy "legia" - zielony biały i czerwony (również serio) i banda meneli co kupiła skrzynkę pańskiej skórki przy samym wejściu (co on kurwa zarobi na takiej skrzynce? 100 zł/dzień?

Kiedy piwo...

krzyks • 2017-11-03, 10:50
...uderza do głowy

Janusze IT

~Velture • 2017-11-03, 9:38
Z pozdrowieniami dla krzyksa

Moby_Dick • 2017-11-03, 10:11   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (21 piw)
Ratuje ten "informatyczny" temat pogodą na jutro.