18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Passat 240km Subaru WRX 300km oba do 100km/h 5,5s

DR_DRE • 2015-03-27, 18:04
Tutaj trzeba oddać jednak, że skrzynie automatyczne tym bardziej dwusprzęgłowe DSG są górą nad manualami, ale... ALE jednak JAPONIA>NIEMCY co do aut. Jak na całkiem nowe auta które w 99,9% są brzydkie ta Subarynka jest piękna <3


_R...........s_

2015-03-27, 18:26
Sportowy pasek, haha ja pie**ole. Za jakieś 10 lat nasprowadzają tych szrotów to kraju, liczniki wycofają, zagazują i będą straszyć ludzi tą brzydotą. k***a, auto dla ludu hitlera i porównanie z subarką, trzymajcie mnie.

W............R.

2015-03-27, 18:31
Jak dobrze, że rejestracje to PO i KR... O dwa hałaśliwe złomy mniej na warszawskich drogach...

Asuritt

2015-03-27, 18:35
VW - nazistowska spuścizna ... (jak można kupować od morderców ,ludobójców , gwałcicieli , złodziei ...)
Subaru fajna zabawa ale nie warta tyle kasy na PLN w przeliczeniu ;P

Szczam_na_Zakrystii

2015-03-27, 19:16
W.S.N.R. napisał/a:

Jak dobrze, że rejestracje to PO i KR... O dwa hałaśliwe złomy mniej na warszawskich drogach...



Jak was w końcu otoczą murem i zaleją wodą (ewnetualnie zbombardują) będzie ciszej o 1700000 debili. :roll:

Pewnie nie wpadłeś na to że to auta leasingowe i mogą równie dobrze jeździć po warszawce jak i Gdańsku... :homer:

Maxior8883

2015-03-27, 19:25
Nie zesrajcie się już z tą krytyką, po pierwsze nie należy ich porównywać, to zupełnie inna klasa samochodów, po drugie, ciekawe który z Was miał styczność z nowym Passatem, wiem, że może jest nudny, ale w klasie samochodów tego segmentu wyznacza nowy poziom zarówno pod względem wykończenia, komfortu i prowadzenia. Ale do kogo ja to piszę, pewnie i tak prawka nie macie.

Siberian_Meat_Grinder

2015-03-27, 19:48
to dwa zupełnie inne auta i do czego innego stworzone - Pasztet to limo i komfortowa jazda w ciszy, Subaru - zapie**alająca w zakrętach jak rakieta taczka

cola1111

2015-03-27, 20:22
Maxior a skąd Ty to wiesz, że nowy Passat wyznacza nowy poziom względem wykończenia, komfortu i prowadzenia?? Z tego co mi wiadomo, to żaden w historii VW nie prowadził się tak dobrze jak konkurencyjny (w danym segmencie) Ford i prawdopodobnie teraz będzie to samo. Komfort?? VW pod względem wygody na pewno nie przebije Citroena C5 z hydraulicznym zawieszeniem, tego przy zastosowaniu konwencjonalnego zawieszenia po prostu NIE DA SIĘ PRZEBIĆ. A wykończenie?? Prawdopodobnie będzie rzeczywiście najlepiej złożonym i dopieszczonym autem w klasie (ale do np poziomu wykończenia BMW 5 albo Audi A6 to i tak mu sporo będzie brakowało).
Podsumowując nowy Passat to prawdopodobnie bardzo spoko wozidło, ale niestety 80% tych aut nie będzie wyposażona w super mocny silnik 2,0TDI czy 2,0 TSI, większość będzie nudna jak flaki z olejem, bez pakietów R'line, S'ine czy Highline, bez automatów czy skórzanej tapicerki, od to zwykły, nudny ale i też poprawny do ''bulu'' dupowóz.
Nigdy nie byłem zwolennikiem Passatów, ale nowy Passat jest pierwszym modelem VW (no oprócz Phaetona ale to już nie jest zwykłe auto...) który mógłbym mieć.

~Velture

2015-03-27, 21:49
Kocham takie tematy. Gównoburza zawsze w modzie.

Szczam_na_Zakrystii

2015-03-27, 22:01
cola1111 napisał/a:

Maxior a skąd Ty to wiesz, że nowy Passat wyznacza nowy poziom względem wykończenia, komfortu i prowadzenia?? Z tego co mi wiadomo, to żaden w historii VW nie prowadził się tak dobrze jak konkurencyjny (w danym segmencie) Ford i prawdopodobnie teraz będzie to samo. Komfort?? VW pod względem wygody na pewno nie przebije Citroena C5 z hydraulicznym zawieszeniem, tego przy zastosowaniu konwencjonalnego zawieszenia po prostu NIE DA SIĘ PRZEBIĆ. A wykończenie?? Prawdopodobnie będzie rzeczywiście najlepiej złożonym i dopieszczonym autem w klasie (ale do np poziomu wykończenia BMW 5 albo Audi A6 to i tak mu sporo będzie brakowało).
Podsumowując nowy Passat to prawdopodobnie bardzo spoko wozidło, ale niestety 80% tych aut nie będzie wyposażona w super mocny silnik 2,0TDI czy 2,0 TSI, większość będzie nudna jak flaki z olejem, bez pakietów R'line, S'ine czy Highline, bez automatów czy skórzanej tapicerki, od to zwykły, nudny ale i też poprawny do ''bulu'' dupowóz.
Nigdy nie byłem zwolennikiem Passatów, ale nowy Passat jest pierwszym modelem VW (no oprócz Phaetona ale to już nie jest zwykłe auto...) który mógłbym mieć.



Dobrze, dobrze, ale! Wymieniałeś poszczególne modele pod wieloma podając ich główny atut (C5 wygodne, Mondeo dobrze się prowadzi w zakrętach) a w VW zrobili to wszystko na raz. Wiadomo że nie da się tego wszystkiego zrobić w 100% ale z tego co słuchałem u Zchara stwierdzam że zrobili zajebiste auto. Taki od zawsze był Volkswagen, auto dla wszystkich, szara myszka której nikt nie zauważa, dająca poczucie odrobiny luksusu i komfortu za w miare przyzwoite pieniądze. I nie zestawiaj Passata z BMW serii 5 czy Audi A6 bo to nie ta klasa! Dla BMW 5 i A6 konkurencją był Phaeton! Passat to klasa Audi A4, Superba, Hyundaia i40, Forda Mondeo, Peugota 508, Mercedesa klasy C itp. Ale nigdy BMW serii 5, Audi A6 czy Mercedesa klasy E! To jest już klasa wyższa a Passat nadal pozostaje w klasie średniej ewentualnie średniej wyższej. W koncernie VAG marką premium jest Audi i nigdy nie zrobią lepszego VW od AUDI tak jak i nigdy nie zrobią lepszego Seata od VW, tak działa koncern i są tam bariery których najzwyczajniej nie opłaca się im przekraczać a nawet idąc dalej było by to niemile widziane w oczach klientów.
Dla mnie cała niemiecka motoryzacja jest nudna, nie jestem fanem żadnej niemieckiej marki (no może pare wyjątków by się znalazło ale to z lat 90'tych) Ale co trzeba przyznać to dla zwykłego gościa z 40tką na karku taki Passat to całkiem fajne auto. Ale i tak wolał bym Subaru, ubolewam tylko nad tym że z niewiadomych przyczyn Subaru zrezygnowało z nazwy IMPREZA.
Co do samego porownania nie wiem co Zachar miał na myśli porównując diesla z DSG z benzyną w manualu ale widocznie jakieś miał może w obszernym teście się dowiemy. Bo jeśli tylko to że przyspieszają tak samo to rónie dobrze można porównać Ferrari z TGV na prędkość maksymalną. Dwa całkowicie różne światy i koncepcje.

A odnosząc się jeszcze do tego co będzie jeździło po ulicach to myślę że jesteś w błędzie, to auto już tyle kosztuje że własnie wydaje mi się że w większości to będą auta z DSG i silnymi jednostkami, a że nudne? No a co jest niby tak porywającego w Passacie? Jakimkolwiek? Zwykłe, ładnie narysowane auto, można nawet powiedzieć eleganckie ale no umówmy się dupy nie urywa, nie wygląda nawet w wresji R na miliard koni i niewiadomo z jakim potencjałem. Ot zwykły Pasat i tyle. Dam przykład, ja jeżdże Volvo V70R spotkałem Paska B6 w wersji R na trasie Bielsko-Katowice i stwierdzam że to nie jedzie.

A i tak gwoli ścisłości, S-line to pakiet Audi, R-line to pakiet VW a Highline to tylko wersja wyposażenia ;)
A no i Phaeton to zwykłe auto klasy wyższej które owszem było fajne i ładne (jedyny VW którego bym chciał mieć) ale cierpiało na jedną wadę, miało znaczek VW i tylko dlatego nie odniosło sukcesu mimo iż było oczkiem w głowie Piecha (szef koncernu VAG).

Adi0303

2015-03-28, 02:01
a co się nikt nie oburza,że jakiś ciapak prowadzi ten materiał?
co to się wyprawia?

Szczam_na_Zakrystii

2015-03-28, 02:12
Adi0303 napisał/a:

a co się nikt nie oburza,że jakiś ciapak prowadzi ten materiał?
co to się wyprawia?



Jaki k***a ciapak? :wtf:
Pok***iło cie?!
Zachar Zawadzki... W k***e ciapackie nazwisko... :homer:
Prędzej byś go żydem mógł nazwać niż ciapakiem.

NastyRascal

2015-03-28, 06:41
moga miec nawet 2 sekundy do setki.
I tak wybieram mercedesa ;) .
najlepiej w140, w124 czy r129. ;) (oczywiscie nowymi modelami tez bym nie pogardzil ale niestety nie dla psa kielbasa) ;)